BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Ergebnis 1 bis 2 von 2

Das goldene Jahr für Kosovo

Erstellt von Jehona_e_Rahovecit, 30.12.2008, 21:08 Uhr · 1 Antwort · 738 Aufrufe

Jehona_e_Rahovecit

Das goldene Jahr für Kosovo

[h2]Feith: Mė shumė njohje tė Kosovės do tė ketė mė 2009 [/h2]
    Pėrfaqėsuesi Civil Ndėrkombėtar nė Kosovė, Pieter Feith thotė se 53 shtete qė e kanė njohur pavarėsinė e Kosovės paraqet njė bazė tė fuqishme pėrkrahjes, por shprehet i sigurt se mė shumė njohje do tė ketė nė vitin 2009.Ndryshe nga viti 2008, theksoi Feith, viti 2009 do tė jetė viti i parė i cili do tė nisė me vullnetin e popullit i cili realizohet plotėsisht nga udhėheqėsit e saj.

Gjithashtu Feith ėshtė zotuar se do t'i angazhojė tėrė energjitė "pėr tė ndihmuar qeverinė nė misionin e saj pėr t'u shėrbyer tė gjithė qytetarėve tė Kosovės dhe pėr tė siguruar qė sundimi i ligjit tė instalohet fusiqshėm pėr tė gjitha komunitetet".

"Ende mbetet punė e rėndėsishme pėr tė pėrmirėsuar jetėn e komunitetit serb si dhe tė vazhdohet procesi i decentralizimit, zhvillimi ekonomik reforma e sektorit tė sigurisė dhe privatizimi", shkruan Feith nė njė kolumne pėr "Kohėn Ditore", duke shprehur gatishmėrinė qė tė ndihmojė me tėrė ekspertizėn dhe resurset qė ka nė dispozicion. /qik/telegrafi/

Also, das ist doch eine sehr gute Aussage.
    Ich hoffe es wird stimmen,dass mehr Staaten im Jahre 2009 Kosovo anerkennen werden.
    Der Feith ist schon zu meinem Liebling geworden.
    Schön das er seine ganze Energie für Kosovo geben wird.
    Tja, die Serben müssen wohl mal wieder in ihre Ecke kriechen und weinen.

Bloody
    ich glaube zwar das 2009 noch einige staaten ks anerkennen ( ich hoffe vorallem die arabischen) aber ich glaub das kommt alles nur tröpferlweise