BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 10 von 13 ErsteErste ... 678910111213 LetzteLetzte
Ergebnis 91 bis 100 von 125

Istog in Drenica?

Erstellt von Fan Noli, 21.11.2009, 18:51 Uhr · 124 Antworten · 14.182 Aufrufe

Zitat Zitat von Adrian Beitrag anzeigen
    hast falsch verstanden
    ich mein nicht dich sondern diese frau im video am ende die das sagt

Sorry ich habe es wirklich falsch verstanden.

Danke für dein verständniss .

Nikita
    ist wirklich witzig wieviele user hier im BF aus Istog, deqan oder drenic sind

Zitat Zitat von KS_Drenica Beitrag anzeigen
    Du erzählst von deine Persönlichen Erfahrungen...

Ist aber nicht so die in Drenica lebenden Drenicaks sind viel viel Patriotischer hir ein Clip:

siehe Minute 5:15 Das ist Drenic

Da traut sich keiner hin diese gegen früchten die Serben am meisten, und in dieser gegend leben 100% nur Albaner da kennt jeder jeden. Ein nicht ausder gegend stammender würde gleich auffallen. Weil jeder immer gleich frag woher kommst du, und wen du nicht sagen kannst woher du kommst, sind sie dir misttrauisch.

Sie finden es sagen wir mal zu 90% heraus ob du aus Drenica bist, sie kennen zwar nicht jeden Drenicak aber wen sie keinen einer deiner Familienmitglieder kennen.
    Geltest du als nicht Drenicak.

Und wen da irgend einer die klappe zu weitaufreist, der reist sie zumletztenmal aus... (siehe Clip Minute 5:15 )

Aty ska chnce skau me sti kam.

ich habe nie gesagt das die menschen in deutschland patriotischer sind aber in drenica direkt habe ich keinen menschen geserhen getroffen mit dem ich geredet hat der jemals zu mir gesagt hat aaah drenica zemra kosoves bla bla und keinen menschen der unfreundlich und eingebildet gegenüber mir war nur weil ich aus pz bin aber hier in deutschland 90 % der drenicak die ich kenne und du willst mir das gegenteil beweisen .-.... .

Sagt was ihr wollt, ich liebe Drenica, ich liebe Skenderaj und die Bevölkerung von Drenica.

Zitat Zitat von Opoja_Pz Beitrag anzeigen
    ich habe nie gesagt das die menschen in deutschland patriotischer sind aber in drenica direkt habe ich keinen menschen geserhen getroffen mit dem ich geredet hat der jemals zu mir gesagt hat aaah drenica zemra kosoves bla bla und keinen menschen der unfreundlich und eingebildet gegenüber mir war nur weil ich aus pz bin aber hier in deutschland 90 % der drenicak die ich kenne und du willst mir das gegenteil beweisen .-.... .
    soll ich anfangen über die albaner aus opoje und vrine zu erzählen...
    kur nisi lufta ne vrin ikan dorzue armet shkive.
    me thojshin opojalit, se kishe kryetari i komunes i ka sigurue, se kishe juve nuk ju nguc serrbia, veq mos me hy ju ne lufte...

kojshin e kam te opojes e mahet me pdk..
    berish...

Zitat Zitat von Adrian Beitrag anzeigen
    weiß nicht
    ich weiß nur dass wir nicht gerade die beliebtesten sind viele meiden den kontakt mit uns
    zb. gibt ein vater seine töchter den drenicaken oft nicht gerne zur frau weil wir zu streng seien und so sachen
    hmmm ne denke nicht das es daran liegt aber ja immerhin danke für die antwort

Zitat Zitat von MIC SOKOLI Beitrag anzeigen
    ich habe es schon mal erklärt.
    nach dem zweiten weltkrieg haben die gegner des shaban polluzha, die macht im kosovo erhalten.
    shaban polluzha, seine anhänger, waren hauptsächlich drenicak, gegner der partisanen.
    was hat man also gemacht??
    die drenicak wurde wirtschaftlich unterdrückt, ganz kosovo gehörte zu serbien, aber drenica stand unter militärischen/polizei druck.
    die sieger fadil hoxha und co. standen belgrad sehr nahe...
    die drenica albaner wurden als rückständig deklariert, ob sie ein abgeschlossenes studium hatten oder nicht,
    sie sahen die kommunisten als verräter.
    in mitrovica haben mir albaner gesagt, dass wir drenicak nur ärger machen.
    als ich fragte, was für ärger ich denn mache, sagte man mir,
    dass wir drenicak, den handel mit serbien stören,
    wir den krieg nur in drenica treiben sollten..
    das war 1997....

in istog ist es nicht anders.
    die serben in istog haben das schlimmste an verbrechen begangen,
    eine rückkehr sollte definitiv ausgeschlossen werden.
    zum vergleich:die drenicak haben sich um die dortigen serben gekümmert.
    ich wette, die istogali würden lieber mit den verbrechern zusammen leben als einen drenicak als nachbarn zu haben.
    drenica hatte seit 1997 krieg,
    es wird nur der krieg ab 1999 erwähnt..
    ich will nicht näher darauf eingehen...
    thaqi ka vjedh pantolla e ka ba pare per uck,
    haradinaj ka shit mill te bardh per mu pasuru, ka vra shqiptar ushtar ne front, esht ne bela me nje familie te ndershme shqiptare...
    und vieles vieles mehr...
    die albaner aus der gegend um gjilan und ferizaj sind mir sehr sympatisch,
    meine ganzen nachbarn rund um drenic unsympatisch...
    aki fakte ti apo veq ne te nije?

jo more, une po rrej..

Komunistat e Shqiperis, me te Kosoves, me cetnik e partizana te serbis, me rus ne kunder drenicakve me shok te pakt...

Nė gjysmėn e dytė tė vitit 1944, derisa forcat aleate (amerikane-angleze-ruse...) pėrparonin nė tė gjitha frontet e luftės kundėr ushtrisė hitleriane, Titoja do t“i shfrytėzojė kėto rrethana, pėr luftimin e forcave tė mbrojtjes kombėtare shqiptare, dhe ripushtimin e Kosovės... Pėr t“i realizuar mė lehtė synimet e saj, udhėheqja jugosllave, nė fillim tė janarit 1945 urdhėron mobilizimin e “brigadave tė Kosmetit” pėr t“i dėrguar nė Frontin e ashtuquajtur tė Sremit-nė Serbi. Ndonėse qendra e rezistencės shqiptare nė gjysmėn e dytė tė dhjetorit 1944-janar 1945 ishte pėrqendruar nė Drenicė, ”Shtabi Operativ i Kosmetit”, urdhėroi Shaban Polluzhėn qė ta lėshonte Drenicėn dhe tė nisej nė drejtim tė Podujevės, pėr t“u bashkuar me Brigadėn VII, e cila po marshonte pėr Serbi.
    Shtabi i Brigadės sė Drenicės largimin nga Kosova do ta kushtėzojė me ndėrprerjen e vrasjeve dhe tė plaēkitjeve mbi popullsinė civile nga ana e ushtrisė jugosllave...mirėpo pas dėshtimit tė nėnshtrimit tė Shaban Polluzhės mė 25 janar nisin operacionet ushtarake nė shkallė tė gjerė pėr asgjėsimin e Brigadės sė tij.
    Nė kėto operacione antishqiptare morėn pjesė i vizionet 24, 26, 44, 46, 52... tė Serbisė, Divizionet 41 dhe 50 tė Maqedonisė, grupi i brigadave tė Malit tė Zi (brigada e I e Bokės dhe brigada e VI) 2 dhe repartet speciale tė OZN-s tė drejtuara nga Spasoje Gjakoviq. Nė kohėn kur forcat jugosllave zhvillonin operacionet mė tė pėrgjakshme nė Drenicė..., mė 8 shkurt 1945, komandanti suprem i UNĒJ-sė J. B. Tito me urdhėr tė veēantė nr. 31 vendosi administrimin ushtarak nė Kosovė. Kėtė vendim Titoja e mori mė 7 shkurt 1945 nė Beograd, nė njė takim me ushtarakėt serbė:Savo Dėrleviqin, Gjuro Medenicėn dhe Kėrsto Filipoviqin. Me kėtė urdhėr, i tėrė pushteti nė Kosovė do t“i kalojė njė grupi tė caktuar ushtarakėsh serbo-malazez, tė cilėt do tė ushtronin pushtetin politik, ekzekutiv dhe atė gjyqėsor.
    Gjatė ndryshimeve nė strukturėn komanduese nė krye tė pushtetit ushtarak pėrkatėsisht tė “Shtabit tė Ri Operativ” u emėrua ish-shefi i Armatės I-rė:kolonel Savo Dėrleviq, duke e zėvendėsuar Fadil Hoxhėn, i cili mbeti zėvendės i tij. Shef i Shtabit u emėrua nėnkolonel Dushan Vukotiq (deri nė atė kohė ishte zėvendėskomandant i Divizionit 46 jugosllav), shef i prapavijės u caktua Stevo Dobėrkoviq (i dėrguar nga shtabi qendror i Sėrbisė), ndėrsa komisar politik u emėrua nėnkoloneli Gjuro Medenica. Mė 10 shkurt 1944 kjo komandė bėri riorganizimin e tėrėsishėm tė ushtrisė duke formuar Divizionin e artilerisė, tė kalorėsisė, tė ndėrlidhjes, grupin operativ tė brigadave, Divizionin 46, 52...etj.
    Kjo makineri ushtarake nė Kosovė duke i marrė tė gjitha masat gjoja pėr "spastrimin" e terrenit nga "mbeturinat e fashizmit" dhe "kundėrrevolucionarėt" vrau e masakroi pamėshirė mijėra shqiptarė gjithandej Kosovės... Nė kėtė fushatė tė egėr ushtarake mė 21/22 shkurt 1945 u shua me gjak edhe kryengritja e Drenicės, pas vrasjes sė tribunėve popullorė Shaban Polluzha e Mehmet Gradica nė kullat e Dvoranėve nė Tėrstenik.[6]
    5:”BESA” E FADIL HOXHĖS
    Pra mbajtjes sė protestės nė Skėnderaj, pikėrisht nė shtėpinė e Dushan Drashkoviqit, zhvillohen bisedime midis Fadil Hoxjės e Milladin Popoviqit nė njėrėn anė, dhe Shaban Polluthės nė anėn tjetėr. Me Shaban Polluzhėn ishte edhe bashkėluftėtari i tij Hamzė Istogu, u mbajtėn nė njė atmosferė tejet tė tendosur dhe me mjaft nervozizėm.[7]
    Zemra Shqiptare - Kadri Mani: Shaban Polluzha dhe bashkėluftėtarėt e tij

Shaban Polluzha Dhe Tahir Topilla - Forumi Shqiptar

lexoni pak

Zitat Zitat von MIC SOKOLI Beitrag anzeigen
    uqa asht ne komun te istogut,
    edhe cerkolezi, vetem padalishta edhe sugogerrla jan te ndara..

po mire e ke, burri i halles esht nga drenica por jan dalun ne uqe, perate kam mendu qe edhe uqa esht e ndare ne dy pjes

Ich erzähl euch mal ein paar Sachen

Es hassen uns nicht alle es gibt viele die uns auch respektieren was wir getan haben

z.b meine Mutter osht e rrafshit t'dukagjinit e ajo gjithmon thot:

"a ju drenicakt ini kryfort,budall,t'mbrapambetun,t'pa shkollum,njerz agresiv,njerz fanatik, ju dini veq pushken me perdor kurgjo tjeter"

Das stimmt auch teilweise, Ich sage nichts,aber wenn einer kommt und sagt "jo drenicakt s'kan luftu,drenicakt jan tuxa,drenicakt jan ik gjithkah" dann sollte diese Person lieber nicht in meiner Nähe sein wenn er so etwas von sich rauslässt,es gibt aber sehr viele die uns respektieren manchmal wenn ich mit ein paar Kollegen raus gehe dann stossen wir auf etwas ältere Albaner sie fragen uns meistens "t'kahit ini ju" und meistens antwortet mein Kollege der z.b aus Ferizaj ist dann sagen sie meistens nur "aha ani pra mir e ti i kahit je" dann sag ich Drenica dann sagen sie meistens "ooo drenicak, patriot bre", normal krejt kosova ka luftu,edhe une e du krejt kosoven une per gjdo qytet e gjdo regjion kisha dek n'kosov, jo veq per drenicen se krejt e kem ni gjak, e qai qi i thot vetit patriot e e don veq venin e vet nuk osht patriot qai qi e don krejt kosoven e ish dek per kosoven qai munet mi than vetit patriot, e sa per qi thojn kta tjert "drenicakt kshtu, drenicakt kshtu" ma mir mos ju beso, beso qat here kur t'e perjeton veq qysh jan drenicakt, ka drenicak t'mir ka drenicak t'kqi na jem njerz, gjithkun ka t'kqi edhe t'mir.

und das was MICSOKOLI gesagt hat stimmt das die drenicaks denn handel mit den serben gestört haben so auch in prishtin habe ich ähnliches gehört mein axha hat mir das erzählt.

Prishtinalit nuk na kan dasht pse na drenicakt jau kem prish tregtin me shkive,edhe perpara thojshin "drenicakt jan zhugana,e kan zhugen" a kur ja ka nis lufta e t'part jem kan n'kam thojshin tanshi kta tjert "a drenic zhugen jau hangshim".. une jom krenar qi jom shqiptar,edhe jam krenar qi jom i drenices,qaq s'kam qka me shtu mo.