BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 41 von 54 ErsteErste ... 3137383940414243444551 ... LetzteLetzte
Ergebnis 401 bis 410 von 537

Die Kosovo-Regierung unter Thaci

Erstellt von VoxPopuli, 23.03.2012, 18:52 Uhr · 536 Antworten · 39.407 Aufrufe

Zitat Zitat von dardanos Beitrag anzeigen
    Habt ihr mitbekommen das Pandeli Majko die kosovarische Staatsbürgerschaft beantragen möchte?
    Falls er das wirklich vorhat dann wahrscheinlich um in der kosovarischen Politik mitzumischen.
    Mit Thaci versteht er sich ja ziemlich gut wäre wahrscheinlich ein Kandidat für die PDK.
    Dann keine Staatsbürgerschaft für Majko, wenn er zu Thaci hält, so sehr ich ihn auch schätze

Spass bei Seite. Ich habe die Nachricht auch gelesen. Er wäre eine gute Alternative für die Politiklandschaft im Kosovo, da er vermutlich nicht im politisch kriminellen Netz der Politik im Kosovo verwicklet ist. Er könnte genauso eine eigene Partei gründen und durchaus Erfolg haben, da die Albaner im Kosovo ihn sehr schätzen und ihm auch viel Glauben schenken. Würde er eine eigene Partei gründen und bei den kommenden Wahlen antreten, würde ich persönlich ihn wählen.

Eine Mutmaßung von mir ist auch, dass er von der internationalen Politik ins politische Spielfeld im Kosovo geschickt wird.

Abwarten, was die kommenden Monate bringen werden und ob dies alles auch eintritt.

Zitat Zitat von FloKrass Beitrag anzeigen
    Dann keine Staatsbürgerschaft für Majko, wenn er zu Thaci hält, so sehr ich ihn auch schätze

Spass bei Seite. Ich habe die Nachricht auch gelesen. Er wäre eine gute Alternative für die Politiklandschaft im Kosovo, da er vermutlich nicht im politisch kriminellen Netz der Politik im Kosovo verwicklet ist. Er könnte genauso eine eigene Partei gründen und durchaus Erfolg haben, da die Albaner im Kosovo ihn sehr schätzen und ihm auch viel Glauben schenken. Würde er eine eigene Partei gründen und bei den kommenden Wahlen antreten, würde ich persönlich ihn wählen.

Eine Mutmaßung von mir ist auch, dass er von der internationalen Politik ins politische Spielfeld im Kosovo geschickt wird.

Abwarten, was die kommenden Monate bringen werden und ob dies alles auch eintritt.
    Aufjedenfall wäre er eine Bereicherung für die kosovarische Politik.

Zitat Zitat von dardanos Beitrag anzeigen
    Mit Thaci versteht er sich ja ziemlich gut wäre wahrscheinlich ein Kandidat für die PDK.
    Sozialist Majko findet es mit Sicherheit super, dass die PTK für 25km Asphalt (wie zuvor auch das Distributionsnetz der KEK) verscherbelt wird.
    Nie und nimmer wird er der PDK beitreten.

Zitat Zitat von VoxPopuli Beitrag anzeigen
    Sozialist Majko findet es mit Sicherheit super, dass die PTK für 25km Asphalt (wie zuvor auch das Distributionsnetz der KEK) verscherbelt wird.
    Nie und nimmer wird er der PDK beitreten.
    Mir egal welcher Partei er sich zusammenschließt, bin kein Anhänger irgendeiner Partei.
    Ich schätze ihn als Poltiker daher hoffe ich nur dass er ein kosovarischer Politiker wird und
    einen guten Posten bekommt.

Zitat Zitat von FloKrass Beitrag anzeigen
    Naja bei Majko blicke ich nicht durch..

Pandeli Majko “mbron” praninė e Boris Tadiēit nė Shkodėr: Tradhtia s’bėhet nė publik
    Pandeli Majko

largea_tadic-ps-lsi1366894650.jpg

Und dann heute wieder anders:

Majko bėn thirrje pėr nacionalizėm patriotik

Majko bėn thirrje pėr nacionalizėm patriotik - RTV 21

Majko i kėrkon Thaēit shtetėsinė e Kosovės

Bota Sot | 03.05.2013 12:02

Majko i kėrkon Thaēit shtetėsinė e Kosovės - Lajme - Bota Sot

Strassenapotheker
    Thaqi könnte mal endlich als Kriminister einen Krimi rausbringen. Ich warte schon seit paar Jahren

Majko is mal ne Persönlichkeit

Investitori shqiptaro-turk shantazhohet me 300 mijė euro nė Pejė

Publikuar: 06.05.2013 - 09:28
    Pejė, 6 maj - Selatin Balkan duhet tė paguajė nga 300 mijė euro nė muaj haraē nėse dėshiron tė jetojė dhe veprojė nė qytetin perėndimor tė Kosovės, nė Pejė.

Investitori nga Turqia, me prejardhje shqiptare, siē raporton Tribuna, tregon se ka njė muaj qė nuk po e bėn gjumin rehat pėr shkak tė kėrcėnimeve dhe trysnisė qė t’ua paguajė paratė disa personave tashėm tė njohur pėr Policinė e Kosovės.

Balkan ėshtė drejtor i kompanisė “Solar + Wind Kraftwerksgesellschaft Sh.p.k.”, i cili bashkė me investitorė nga Gjermania tregon se po planifikojnė t’i investojnė rreth 55 milionė euro pėr prodhimin e energjisė solare nė komunėn e Istogut dhe Lypjanit

Source: Investitori shqiptaro-turk shantazhohet me 300 mijė euro nė Pejė - Lajme - Koha Net

Qeveria investoi nė Skenderaj 40 herė mė shumė se nė Prishtinė

Prishtinė, 14 maj – Prej vitit 2010 e deri nė vitin 2013 nė komunėn e Skenderajt ėshtė investuar 40 herė mė shumė se nė komunėn e Prishtinės, qė i bie 541 euro pėr kokė banori (Skėnderaj), ndėrsa 14 euro pėr kokė banori nė komunėn e Prishtinės.

Kėshtu u konstatua mbrėmė nė emsionin “Puls” tė KTV-sė, nė tė cilin ministri i Infrastrukturės Fehmi Mujota, ishte pėrballė deputetėve Visar Ymeri dhe Hashim Deshishku, i cili ka folur pėr autostradėn “Ibrahim Rugova" dhe shpenzimet nė tė. Ai ėshtė pėrgjigjur nė pyetjet dhe nė akuzat e tyre. Deputet i Vetėvendosjes Visar Ymeri bėri publike pėr herė tė parė kėrkesėn dhe marrjen e dosjes sė tenderit pėr autostradėn “Ibrahim Rugova” nga EULEX –i.

Ministri Mujota gjatė emisionit tha se “ ėshtė e vėrtetė qė ėshtė kėrkuar dosje e tenderit por nuk ka informatė pėr tė.

“EULEX-i ka kėrkuar 7 kontrata, para dy muajve, ka kėrkua dokumentacion tė tenderėve nuk po e fsheh kėtė” tha ai

Ministri nė vazhdim shpalosi se autostrada “Ibrahim Rugova” nė vitin 2011 ka kushtuar 230 milionė, nė vitin 2012 , 230 milionė, nė vitin 2013, 215 milionė euro.

Nė projektin e autostradės “Ibrahim Rugova” nuk ka pasur plan zbatues, ėshtė shkuar me sistemin projekto – ndėrto, ka thėnė Mujota dhe ka rikujtuar se ėshtė pėrzgjedhur kėshilltari i transaksionit pėr autostradėn e Prishtinė – Shkup. Mujota ka pranuar se ka ngecje nė rrugėn Prishtinė - Mitrovicė pėr shkak tė njė shtėpie nė Milloshevė.

Prej vitit 2010 e deri tash nė vitin 2013 nė komunėn e Skenderajt ėshtė investuar 40 herė mė shumė se nė komunėn e Prishtinės qė i bie 541 euro pėr kokė banori (Skėnderaj) ndėrsa Prishtinės 14 euro pėr kokė banori nė komunėn e Prishtinės.

Nė vitin 2011 aty ku qeveris (komuna) PDK janė investuar 24 euro ndėrsa ku qeveris LDK dhe AAK 6 euro

Nė vitin 2012 aty ku qeveris PDK janė investu 11 euro ndėrsa ku qeverisė LDK 5 euro dhe AAK 3 euro .

Nė konstatimin e Visar Ymeri se pėr ndėrtimin e autostradės Ibrahim Rugova ka pasur dy oferta tjera, Mujota tha se autostrada Ibrahim Rugova do tė pėrfundojė nga Bechtel Enka.

Kjo autostradė ėshtė mė e shtrenjta nė rajon, ka thėnė Visar Ymeri, duke saktėsuar se njė kilometėr ka kushtuar 10 milionė euro kilometri nė rrafsh, nė tokė tė butė dhe ajo ėshtė shembur nė Bellanicė

Koha NET - Arkivi