BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 282 von 587 ErsteErste ... 182232272278279280281282283284285286292332382 ... LetzteLetzte
Ergebnis 2.811 bis 2.820 von 5861

Länder, die Kosova anerkennnen

Erstellt von FREEAGLE, 19.02.2008, 11:39 Uhr · 5.860 Antworten · 469.903 Aufrufe

Zitat Zitat von arbanasi Beitrag anzeigen
    nummer 65 ist auch da^^

republika islamike e mauritanisė njohu kosovėn

republika islamike e mauritanisė ka njohur republikėn e kosovės. Siē thuhet nė njė komunikatė tė ministrisė sė punėve tė jashtme tė kosovės, kjo njohje ka ardhur pas komunikimesh intensive midis ministrive tė jashtme tė republikės sė kosovės dhe republikės islamike tė mauritanisė.njoftimi ėshtė bėrė tė mėrkurėn pėrmes konsullatės sė pėrgjithshme tė republikės sė kosovės nė new york, me njė notė verbale nga ministria e punėve tė jashtme dhe e bashkėpunimit e republikės islamike tė mauritanisė, dėrguar ministrisė sė punėve tė jashtme tė republikės sė kosovės. .. .se shpejti teksti i plote
    nė notėn verbale tė njohjes, mes tjerash thuhet se “duke iu referuar letrės sė shkėlqesisė sė tij, ministrit tė punėve tė jashtme tė republikės sė kosovės skender hyseni, dėrguar ministrit tė jashtėm dhe tė bashkėpunimit tė republikės islamike tė mauritanisė, ministria e punėve tė jashtme dhe e bashkėpunimit e mauritanisė ka nderin tė njoftojė ministrinė e punėve tė jashtme tė kosovės se, republika islamike e mauritanisė ka njohur kosovėn shtet tė pavarur dhe sovran dhe ka marrė vendim qė tė themelojė marrėdhėniet diplomatike nė nivel ambasadorėsh”.
    Nė notėn verbale tė njohjes po ashtu thuhet se, ministria e punėve tė jashtme dhe e bashkėpunimit e republikės islamike tė mauritanisė, ėshtė e bindur se ky vendim hap mundėsi tė mėdha tė zhvillimit tė marrėdhėnieve mes dy vendeve tona dhe bashkėpunimit me interes tė ndėrsjellėt nė tė gjitha rrafshet, ato politike, ekonomike, sociale dhe kulturore.
    Republika islamike e mauritanisė ėshtė vendi i 65-tė qė e ka njohur republikėn e kosovės, shtet tė pavarur dhe sovran.
    Republika islamike e mauritanisė gjendet nė afrikėn veriperėndimore, kufizuar me oqeanin atlantik, senegalin, malin, algjerinė dhe marokun. /telegrafi/
    postuar: 17:00 / 13 janar 2010 | rss

republika islamike e mauritanisė njohu kosovėn lajme - telegrafi

who recognized recently?

mauritania

congratulation kosovo

OOOOOOOOOOO Faleminderit ooooooooo Mauritania

Bin ich blind oder hat BiH nicht die Unabhängigkeit anerkannt? (erste Liste, Eingangspost - seh nix von BiH aber Kroatien schon)

Zitat Zitat von Ilijah Beitrag anzeigen
    Bin ich blind oder hat BiH nicht die Unabhängigkeit anerkannt? (erste Liste, Eingangspost - seh nix von BiH aber Kroatien schon)
    Ne bih hat ( noch) nicht anerkannt
    warum wunderts dich denn?

Na wenn Kroatien schon für die Unabhängigkeit ist, kann BIH nicht weit davon sein - dachte ich zumindest. Ich mein, es ist immer so, dass CRO und BIH mehr zusammen sympathisieren als mit Serbien ... oft sogar gegen Serbien? Will mal nicht übertreiben.

Gerade weil Kosovo ja soviele Muslime (und Sandzaklije? Ist ja nicht weit) hat, dachte ich das BiH Kosovo anerkennt.

Warum aber bisher nicht?

Na wenn Kroatien schon für die Unabhängigkeit ist, kann BIH nicht weit davon sein - dachte ich zumindest. Ich mein, es ist immer so, dass CRO und BIH mehr zusammen sympathisieren als mit Serbien ... oft sogar gegen Serbien? Will mal nicht übertreiben.

Gerade weil Kosovo ja soviele Muslime (und Sandzaklije? Ist ja nicht weit) hat, dachte ich das BiH Kosovo anerkennt.

Warum aber bisher nicht?
    Stichwort: Republika Srpska

Achja, stimmt. Und das hat so viel darauf Einfluss? Na lustig. ^^

Achja, stimmt. Und das hat so viel darauf Einfluss? Na lustig. ^^
    ja bei solchen entscheidungn müssen alle völker einstimmig sein ^^

angeblich "Facebook" hat Kosovo "anerkannt", wer ist aktiv bei Facebook?

meine fresse die dürfen sich nicht unterkriegen lassen , weil sie krieg oder sonst was reskieren.
    die NATO ist immerhin da und kann serbien ganz schnell den arsch versohlen , aber so weit wird es nicht kommen weil serbein BiH kein haar krümmen darf.