BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 7 von 10 ErsteErste ... 345678910 LetzteLetzte
Ergebnis 61 bis 70 von 95

Moslems gegen Moslems im Kosovo

Erstellt von Lucky Luke, 12.01.2009, 19:51 Uhr · 94 Antworten · 7.336 Aufrufe

Zitat Zitat von th pelasgian Beitrag anzeigen
    Ich persönlich finde es sinnlos zu glauben, man wurde nur geboren um zu sterben. Es gibt kein Gut und Böse und nichts hat Konsequenzen. Das Universum ist zufällig entstanden und alles was hier abgeht, sind nur physikalische usw.. Reaktionen. In dem Sinn gibt es meiner Meinung nach gar keine Atheisten. Denn selbst die glauben an irgendwas. Der aktuelle Renner ist: glaub nur an dich, denn nur du alleine kannst alles schaffen….
    und was wenn du psychische probleme hast`?

Zitat Zitat von kiwi Beitrag anzeigen
    Also ich verstehe deine Frage nicht ganz!?

Ich glaube du hast mich falsch verstanden. Ich meinte es ist gefährlich zu glauben, dass alles was man tut und nicht tut keine Konsequenzen hat. Was ich damit meine ist, dass man glaubt, man müsse sich vor niemanden verantworten.

Einige meinen hier, es gibt kein Gut und Böse. Daher gibt es keine Sünden. Aber ich finde solche Menschen, schaffen ihre „eigene“ Welt und ihre „eigene“ Werte. Dennoch sind es am Schluss doch nicht ihre eigenen. Man kann wählen, entweder man erkennt sich selbst und man versteht das man nur ein Mensch ist. Vorüber können wir denn schlussendlich entscheiden. Das Grundgerüst ist vorgegeben und an diese Regeln können wir nicht rütteln. Daher weshalb besitzt man die Frechheit zu sagen, ich bin Herr meiner selbst!!!!

Wie sagt man so schön, ein Flügelschlag eines Schmetterling kann einen Orkan auslösen und dennoch besitzt man die Frechheit zu sagen, ich hätte alles im Griff!!!

Das logische ist also für mich, dass eine Logik geben muss. Einfach an dann nichts zu glauben, dass alles erschaffen, ist meiner Meinung nach noch primitiver.

Nur über den Islam zu reden und den Islam versuchen zu praktizieren sind zwei völlig verschiedene Dinge.

Übrigens was deine Frage anbelangt, falls ich sie richtig verstanden habe. Wenn man also psychisch erkrankt ist und man will den Islam praktizieren, dass ist alles in Kuran geregelt.

wenn ein moslem alkohol trinkt oder schweinefleisch isst oder unzucht begeht dann ist das eine schwere sünde und fällt nicht vom glauben ab.

ich denke ihr macht doch so viele sachen was hindert euch daran zu sagen es gibt nur einen gott und muhammed ist sein gesandter?

Wer sind IHR und welche sachen meinst du?

Das zu sagen hindert mich nichts,daran zu glauben jedoch schon.

Zitat Zitat von Lucky Luke Beitrag anzeigen
    Radikal Moslems (Wahabiten) greifen in einem Dorf in Kosovo einen Hodscha an. Und dies war nicht der erste Zwischenfall. Wie eben die Medien (RTK 19:30 Uhr) mitgeteilt haben wurden 9 Wahabiten verhaftet.

Kryesia e Bashkësisë Islame të Kosovës dënon sulmin ndaj Osman ef Musliut

Gjatë fundjavës në xhaminë e fshatit Zabeli i Ulët i Drenasit është sulmuar fizikisht kryetari i KBI të Drenasit Osman ef. Musliu. Kryetari kishte shkuar në xhami për ta falur namazin e xhumasë dhe njëherit për ta prezantuar imamin e propozuar nga këshilli në fjalë për këtë xhami, pasi që vendi i punës së imamit ishte vakant, me që kohë më parë kishte ndërruar jetë imami i mëparshëm. Mirëpo, me të hyrë në xhami, ai sulmohet nga disa persona, ku dyshohet të ketë pasur pjesëmarrës edhe nga fshatra tjerë.

Kryesia e Bashkësisë Islame e Republikës së Kosovës e dënon ashpër sulmin fizik ndaj kryetarit të këshillit të BI-së të Drenasit dhe e konsideron këtë veprim kriminal. Njëherit, këtë sulm fizik Kryesia e BI-së e konsideron atak ndaj organeve dhe institucioneve të BI-së dhe titullarëve të saj.
    Kryesia e BI-së kërkon nga organet e rendit dhe të drejtësisë që ndaj kryesve të kësaj vepre t’i ndërmerr masat më të ashpra ligjore, për më tepër kur titullari është sulmuar kur ka qenë duke ushtruar detyrën e tij.
    Këtë akt, pavarësisht motiveve, e bënë edhe më të shëmtuar fakti se sulmi ka ndodhur brenda në xhami dhe në kohën e kryerjes së namazit, me se nuk kanë respektuar së paku shenjtërinë e saj.

Aktet e tilla për Kryesinë e BI-së janë të papranueshme dhe kërkojmë nga organet kompetente që të tilla raste ti parandalojnë duke i identifikuar shkaktarët e tyre dhe duke i vu para drejtësisë, thuhet në komunikatën e lëshuar nga Shërbimi për informim i Kryesisë së Bashkësisë Islame të Kosovës.

RTK

Derisa kemi kesi qelbesira sikur qe japin nje titull provokues temes dhe disa tjer qelbesira qe vjellin urrejtje nderfetare veshtir se do te ndalen rrafjet. Ju jeni ata qe futni urrejtje mes shqiptareve, ju fundamentalistet e krishtere qe keni filluar ti quani magjup te gjithe besimtaret e religjionit islam. Per shkak te juajin kan fillu duke u ndare e perqare populli Shqiptar, disa ju urrejne e me shum se disa ju mbrojn, normal se do kersasin grushtat nder veti.
    Mos harroni se Presidenti dhe Kryeministri i takojn religjionit islam.

Filloni te ushtroni trurin(nese keni) se cka do te thot fjala Tolerance.

Gut ist es nicht, aber es gibt verschiedene Gründe warum das Menschen machen.
    Vom Glauben fällt man dann ab wenn man neben Gott andere "Götter" stellt (Götzen) egal in welcher Form, das ist schlimmer als Drogen, Mord, Unzucht und alles.

Ich meine es ist doch viel einfacher Götzen zu ignorieren als andere schwere Sünden, wo ist das Problem?
    Das heißt also, die Cousine zu heiraten, die Mutter zu töten und sich jeden Tag eine Spritze Heroin zu verpassen ist besser als neben Gott einen anderen,also einen Götzen zu stellen?

Du solltest dringend zum Psychiater.
    Du bist ne tickende Zeitbombe.

Tick,tick,tick............

Ich persönlich finde es sinnlos zu glauben, man wurde nur geboren um zu sterben. Es gibt kein Gut und Böse und nichts hat Konsequenzen. Das Universum ist zufällig entstanden und alles was hier abgeht, sind nur physikalische usw.. Reaktionen. In dem Sinn gibt es meiner Meinung nach gar keine Atheisten. Denn selbst die glauben an irgendwas. Der aktuelle Renner ist: glaub nur an dich, denn nur du alleine kannst alles schaffen….

An die eigene Vernunft glauben meint ihr?!? Aber auch diese Vernunft ist doch nicht die eigene, irgendwoher muss sie ja haben. Daher läuft man immer einer Ideologie nach. Deswegen stellt die Schahada im Islam eine der 5 Säulen und wenn man diese Säulen einhält, so wird man wie im diesen Leben, als auch in der Ewigkeit den Frieden finden. Alle Abweichungen haben ihre Konsequenzen, über die wir nicht entscheiden können.

…übrigens ist der Säkuralismus, Laizismus oder Atheismus keine moderne Sache und muss nicht unbedingt als Entwicklung angesehen werden.
    Was ist, wenn die von dir erwähnten Probleme bei dir anzutreffen sind?
    An sich sind mir nur Moslems bekannt, die durchweg nicht in der Lage sind, etwas kritisches in sich zu entdecken.

Zitat Zitat von Skyfter Beitrag anzeigen
    Derisa kemi kesi qelbesira sikur qe japin nje titull provokues temes dhe disa tjer qelbesira qe vjellin urrejtje nderfetare veshtir se do te ndalen rrafjet. Ju jeni ata qe futni urrejtje mes shqiptareve, ju fundamentalistet e krishtere qe keni filluar ti quani magjup te gjithe besimtaret e religjionit islam. Per shkak te juajin kan fillu duke u ndare e perqare populli Shqiptar, disa ju urrejne e me shum se disa ju mbrojn, normal se do kersasin grushtat nder veti.
    Mos harroni se Presidenti dhe Kryeministri i takojn religjionit islam.

Filloni te ushtroni trurin(nese keni) se cka do te thot fjala Tolerance.
    Qfar njeri tolerant jeni ju qe e quan nje person qe ka nje tjeter mendim qelbesir?
    Ky titull nuk esht provokatues ne asnje menyr por shum real.
    Populli shqiptar nuk ka filluar duke ndar nga shqipetaret krishtjer apo atyre qe nuk jan besimtar, keto fjal nuk kan lidhje me ket tem.
    Problemi esht qe njerezit injorant si ju pershembull i mbyllin syret dhe lejojn qe fundamentalistat arab islamik qe ta keqperdorin nje fej Islame siq e njofim dhe kem praktikuar deri tash ne Balkan apo Kosove dhe fillojn ti mbyllin Grat me shamia e qadar si "Mumien" dhe na qojn mbrapa kohes.
    Per qfar arsye lejohen keta Fundamentalista ne Kosove?
    Perse mbelohen grat shqipetare sikur te ishin arabe? Qfar lidhje ka kjo me religion?
    Religioni Islamik siq ka qen dhe esht praktiku ne Kosove ka qen religion i paster dhe ashtu mundemi prap te vazhdojm dhe te praktikojm,e jo me lesh ne ftyr dhe shamia per gra per 300€ ne muaj, ashtu blehen apo shesin shqipetaret veten dhe kulturen e tyre.
    Edhe nje pytje, pse marohen gjith ato gjamia per shembull?
    Vetem ne Gjilan i kam njehur 4 Gjamia kurse gjilani nuk esht vend i madh dhe nuk ka shum banor per te ndertuar gjith ato gjamia?
    Qfar i nevoiten popullit te gjilanit gjamiat kurse spitali i gjilanit esht ne nje gjendje katastrofale? A nuk esht ma e nevoitshme te investoj populli shqiptar paret ne Spitale per shembull apo shkolla e konvikte sesa ne gjamia e kisha?

Lucky Luke

An die eigene Vernunft glauben meint ihr?!? Aber auch diese Vernunft ist doch nicht die eigene, irgendwoher muss sie ja haben. Daher läuft man immer einer Ideologie nach. Deswegen stellt die Schahada im Islam eine der 5 Säulen und wenn man diese Säulen einhält, so wird man wie im diesen Leben, als auch in der Ewigkeit den Frieden finden. Alle Abweichungen haben ihre Konsequenzen, über die wir nicht entscheiden können.

…übrigens ist der Säkuralismus, Laizismus oder Atheismus keine moderne Sache und muss nicht unbedingt als Entwicklung angesehen werden.
    Würdest du glauben das ein Affe ein Auto oder Flugzeug gebaut hat? Wieso nicht?

Zitat Zitat von AkzepTolera Beitrag anzeigen
    Qfar njeri tolerant jeni ju qe e quan nje person qe ka nje tjeter mendim qelbesir?
    Ky titull nuk esht provokatues ne asnje menyr por shum real.
    Populli shqiptar nuk ka filluar duke ndar nga shqipetaret krishtjer apo atyre qe nuk jan besimtar, keto fjal nuk kan lidhje me ket tem.
    Problemi esht qe njerezit injorant si ju pershembull i mbyllin syret dhe lejojn qe fundamentalistat arab islamik qe ta keqperdorin nje fej Islame siq e njofim dhe kem praktikuar deri tash ne Balkan apo Kosove dhe fillojn ti mbyllin Grat me shamia e qadar si "Mumien" dhe na qojn mbrapa kohes.
    Per qfar arsye lejohen keta Fundamentalista ne Kosove?
    Perse mbelohen grat shqipetare sikur te ishin arabe? Qfar lidhje ka kjo me religion?
    Religioni Islamik siq ka qen dhe esht praktiku ne Kosove ka qen religion i paster dhe ashtu mundemi prap te vazhdojm dhe te praktikojm,e jo me lesh ne ftyr dhe shamia per gra per 300€ ne muaj, ashtu blehen apo shesin shqipetaret veten dhe kulturen e tyre.
    Edhe nje pytje, pse marohen gjith ato gjamia per shembull?
    Vetem ne Gjilan i kam njehur 4 Gjamia kurse gjilani nuk esht vend i madh dhe nuk ka shum banor per te ndertuar gjith ato gjamia?
    Qfar i nevoiten popullit te gjilanit gjamiat kurse spitali i gjilanit esht ne nje gjendje katastrofale? A nuk esht ma e nevoitshme te investoj populli shqiptar paret ne Spitale per shembull apo shkolla e konvikte sesa ne gjamia e kisha?
    ata qe provokojn dhe qe sulmojn nje religjion te cilin e antipatizon apo urren jan hiq me pak se qelbesira zonjush apo zonj. qe do te thot se kjo nuk ka lidhje me te shprehurit e mendimit te lire. Ky rast ka qen edhe ne shtypin dhe televizioni kosovar e per qudi askush nuk formuloi nje titull provokues-te shemtuar sikur ky qelbsira i kesaj teme.

E shef se sa naive je kur me quan injorant dhe fundamentalist derisa nuk me njef aspak e poashtu nuk mundesh te gjesh asnje shkres ku kam sulmuar nje religjion tjeter. Jeni ber aq paranoid qe sapo permendet religjioni islam per disa automatikisht do te thot arab-magjup-terrorist e ku ta di un.

Per mua personalisht religjoioni ka qen dhe eshte sekundar, respektoj cdo religjion te kesaj planete dhe respektoj cdo njeri pa marr para sysh se ciles race i takon.

Me siguri qenke adhuruese e Negjmije Pagarushes, sa per info edhe kjo i takon religjionit islam ....

e sa per ato xhamijat-spitalet-shkollat ne Gjilan mundesh lirisht tek Burgermeister i Gjilanit te ankohesh e jo tek un

Zlatan89
    Zitat Zitat von AkzepTolera Beitrag anzeigen
    Das heißt also, die Cousine zu heiraten, die Mutter zu töten und sich jeden Tag eine Spritze Heroin zu verpassen ist besser als neben Gott einen anderen,also einen Götzen zu stellen?

Du solltest dringend zum Psychiater.
    Du bist ne tickende Zeitbombe.

Tick,tick,tick............
    Überteib es doch noch ein bisschen mehr wie z.B mit seinem Vater die schwester fiXXX.

Bei so Ideen muss man direkt in die Anstalt! Das ist ja Krank, das hat gar nichts mehr mit der Religion zu tun!

Natürlich ist das alles verboten ...

Seite 7 von 10 ErsteErste ... 345678910 LetzteLetzte