BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 7 12345 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 69

Oj Kosov ta ka cij Thaqi nanen mu ne pid*!

Erstellt von IbishKajtazi, 02.02.2011, 17:33 Uhr · 68 Antworten · 5.986 Aufrufe

IbishKajtazi

Oj Kosov ta ka cij Thaqi nanen mu ne pid*!

Shkoni vazhdoni e zgjedhne Thaqin bre njerz te prapambetun. Po edhe Pakistani ma shum ka nivel se ky pseudoshtet i mutit e ky popull i hamamit.

Pėrfundimisht nuk do tė ketė rritje tė rrogave ashtu siē ishte premtuar nga qeveria nė largim e Kosovės.Zėvendėsministri i Ekonomisė dhe Financave, Bedri Hamza, tha se arsyeja e mosimplementimit tė vendimit tė qeverisė ėshtė pėr shkak tė zgjedhjeve tė stėrzgjatura.
    Po sipas tij, vendimi i qeverisė ėshtė vendim i cili do tė implementohet pas konstituimit tė parlamentit dhe miratimit tė buxhetit nga deputetėt.
    Ndėrkaq, kryetari i BSPK-sė, Haxhi Arifi, edhe pse ka qenė i zėshėm pėr realizmin e rritjes sė rrogave tė premtuara nga qeveria, ai tė martėn nuk ka dashur tė bėjė komente pėr mosrealizimin e vendimit tė qeverisė. Ai ka thėnė se BSPK kėtė do ta komentojė tė mėrkurėn nė njė konferencė pėr shtyp. /Telegrafi/

Nuk do tė ketė rritje tė rrogave « Ekonomi - Telegrafi

Hajd ju cift PDK-ja n“bire te bythes ha.

Dieser Thread ist mir ein Bedürfnis und eine große Genugtuung. Ich hoffe Serbien holt sich den Kosovo zurück, natürlich friedlich. Hallal ia boj!

Qe Kosovare per juve:

Emir
    Wie dumm xaxaxa

Mulinho
    Ziveli Tito^^

IbishKajtazi
    Zitat Zitat von Emir Beitrag anzeigen
    Wie dumm xaxaxa

Zitat Zitat von IbishKajtazi Beitrag anzeigen
    Shkoni vazhdoni e zgjedhne Thaqin bre njerz te prapambetun. Po edhe Pakistani ma shum ka nivel se ky pseudoshtet i mutit e ky popull i hamamit.

Pėrfundimisht nuk do tė ketė rritje tė rrogave ashtu siē ishte premtuar nga qeveria nė largim e Kosovės.Zėvendėsministri i Ekonomisė dhe Financave, Bedri Hamza, tha se arsyeja e mosimplementimit tė vendimit tė qeverisė ėshtė pėr shkak tė zgjedhjeve tė stėrzgjatura.
    Po sipas tij, vendimi i qeverisė ėshtė vendim i cili do tė implementohet pas konstituimit tė parlamentit dhe miratimit tė buxhetit nga deputetėt.
    Ndėrkaq, kryetari i BSPK-sė, Haxhi Arifi, edhe pse ka qenė i zėshėm pėr realizmin e rritjes sė rrogave tė premtuara nga qeveria, ai tė martėn nuk ka dashur tė bėjė komente pėr mosrealizimin e vendimit tė qeverisė. Ai ka thėnė se BSPK kėtė do ta komentojė tė mėrkurėn nė njė konferencė pėr shtyp. /Telegrafi/
    Nuk do tė ketė rritje tė rrogave « Ekonomi - Telegrafi

Hajd ju cift PDK-ja n“bire te bythes ha.

Dieser Thread ist mir ein Bedürfnis und eine große Genugtuung. Ich hoffe Serbien holt sich den Kosovo zurück, natürlich friedlich. Hallal ia boj!

Qe Kosovare per juve:
    jetzt ist es offiziell ibish ist durgeknallt! das leben macht keinen sinn mehr

IbishKajtazi
    Zitat Zitat von Arbnor Beitrag anzeigen
    jetzt ist es offiziell ibish ist durgeknallt! das leben macht keinen sinn mehr

Shkoni, shkoni zgjedhne PDK-n.

Zitat Zitat von IbishKajtazi Beitrag anzeigen
    Shkoni, shkoni zgjedhne PDK-n.
    :car6:

Ich wäre für die agyptische Methode, der Hundesohn soll verschwinden

IbishKajtazi
    Europa und Amerika haben mit der Annerkenung des Kosovo zu diesem Zeitpunkt den schlimmsten Fehler gemacht.

ibish diesen gedanken hab ich manchmal auch deshalb ist die einzigste lösung ja auch die vereinigung mit albanien dann wird das land nicht mehr von bauern regiert sondern von richtigen leuten die ahnung haben und es voran bringen

alle leute sagen das es damals zu zeiten yugoslawiens besser war als es heute ist das ist wirklich sehr komisch und unglaublich aber wahr

Seite 1 von 7 12345 ... LetzteLetzte