BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.

Umfrageergebnis anzeigen: Welche Partei würdet ihr wählen?

Teilnehmer
71. Du darfst bei dieser Umfrage nicht abstimmen
  • VV

44 61,97%
  • PDK

11 15,49%
  • LDK

4 5,63%
  • AKR

0 0%
  • AAK

4 5,63%
  • Sonstige

8 11,27%
Seite 82 von 85 ErsteErste ... 32727879808182838485 LetzteLetzte
Ergebnis 811 bis 820 von 844

Parlamentswahlen im Kosovo 2014

Erstellt von Shelby, 08.04.2014, 21:37 Uhr · 843 Antworten · 36.326 Aufrufe

Strassenapotheker
    Kosovo wird mit dieser Führung keinen wirklichen Fortschritt erleben. Unendlich dankbar für die UCK-Veteranen, aber bitte, weil sie damals so grosses geleistet haben, kann / darf man diese jetzt nicht in irgendwelchen Führungsposten legen, von der sie einfach nichts verstehen. Jede 2-3te ist Kriegsveteran - damals für die Freiheit und das Volk gekämpft, heute es schön ausbeuten.

Es fängt bei der falschen Regierung und ihrer Machenschaften ( bitte, wer verkauft bzw. privatisiert sein ganzes Stromnetz seines Landes. Hätte er es für Hekra verkauft, hätte der Pisser sogar mehr erhalten lol ) ... bis zum Schulsystem, wo ein alter Mann mit erheblichen Wissenslücken denn Kindern, unserer Zukunft etwas beibringen tut, aber ein 25 Jahre alter, für KS-Verhältnisse Top ausgebildeter und motivierter nach seinem Studium zu Hause ist oder als alternative auf dem Bau arbeitet ?

PS : Der Lehrer meines Vaters ( mein Vater ist in den 50s ) unterrichtete noch letztes Jahr meine 9 jährige Cousine. Dafuq ?!

Ja ēfarė thonė qytetarėt pėr qeverisjen e re (Telegrafi, 9. Dezember 2014):

Qani Haliti, qytetar nga Prishtina, tha pėr KosovaPress, se qeveria e re do tė punojė pėr popullin e saj edhe mė shumė se sa qė ka punuar, duke shtuar se do tė japin edhe kontribut edhe mė tė madh pėr popullin shqiptarė.“Pres qė do tė ketė njė avancim shumė tė madh pėr gjendjen dhe pozitėn e popullit shqiptarė nė Kosovė edhe sidomos pėr Kosovėn”, ka thėnė Haliti.
    Edhe Gani Muqiqi, qytetar nga Prishtina, pret qė qeveria e re do tė punojė nė tė mirė tė qytetarėve.“Po sigurisht se do tė punojnė se kėta kanė qenė edhe niher bashkė , mirėpo tash kanė mbledhur mend dhe besoj qė ka me shku mirė ....Pak e ka prish ky Isa veē po...”, ka thėnė ai.
    Idriz Asllani, qytetar nga Prishtina, thotė pėr KosovaPress, se ėshtė momenti i duhur qė kjo qeveri tė tregojė veten me punė, pasi qė, sipas tij, kushtet qė Kosova tė ec pėrpara janė krijuar.“Patjetėr se do tė punojnė , ėshtė momenti i duhur tash qė mos tė zvarritet mė tepėr, situata pa qeveri deri tash ėshtė shumė brengosėse pėr popullin edhe pėr gjithė qytetarėt tjerė. Besoj se janė bėrė kushtet qė tė punojnė nė tė mirėn tonė”, pohoi Asllani .
    Ismet Fejzullahu, qytetar nga Prishtina, ėshtė njėri prej kėtyre qytetarėve qė thotė se deri mė sot, e bilės as nė tė ardhmen, as qė ka menduar e qė do tė mendojė pėr qeveritė.“Pasha Zotin kurr s’kam mendu edhe kurrė deri sot asgjė s’ka, ēka kemi pa deri sot asgjė. Rinia na ikėn na shkun jashtė kuku pėr neve , nė vend qė mu qel puna kėtu , kėtu e ka hanger krejt kėto organizatat janė mbet nė sokak , po i shihni edhe vet ēdo natė.... Pasha zotin asnjė kokėrr kurrė s’mendoj , po ishalla na ndihmojnė veē niher pėr niher s’ka kurgjo”,, ka thėnė Fejzullahu.
    Mark Nikaj, qytetar nga Prishtina, pėr qeverinė e re thotė se ėshtė shumė i zhgėnjyer me koalicionin e ri, pasi qė deri tash tė dyja kėto parti janė shtyre dhe e kanė fy njėra-tjetrėn saqė shumė shpejt populli do ia dėgjojė zėrin qė edhe kjo qeveri do tė prishet.Nikaj tha se ka humbur gjithė besimin qė qeveria e re do tė punojė nė tė mirė tė qytetarėve.

Srbija, verpiss dich du Cetnik Fresse, bevor ich dir deine Niere entnehme.

Zitat Zitat von Shelby Beitrag anzeigen
    Willste vorbeikommen??? Ich schneide dir deinen kleinen Pimel ab.

Wow Ich wusste garnicht das Soviele Chirugen/Organhändler und durchgeknallte Körperteil abschneider sich hier rumtreiben O.O

Zitat Zitat von DarkoRatic Beitrag anzeigen
    Wow Ich wusste garnicht das Soviele Chirugen/Organhändler und durchgeknallte Körperteil abschneider sich hier rumtreiben O.O
    Hey hey, ich bin nicht durchgeknallt nur ein wenig Crazy

Strassenapotheker
    Back zum eigentlichen Topic :

Wählen oder sind die Albos hier für die Partei die ihr Vater bzw. die Familie ist, oder vertretet ihr da eine andere Meinung ?

Andere Meinung.
    Familie PDK ich VV

Dass werden die serben gleich als neues beweismaterial anwenden und der eu zusenden.