BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 47 von 100 ErsteErste ... 374344454647484950515797 ... LetzteLetzte
Ergebnis 461 bis 470 von 997

Partei Vetevendosje

Erstellt von Gentos, 22.02.2010, 09:42 Uhr · 996 Antworten · 93.991 Aufrufe

Shpėrndahet programi politik i Lėvizjes VETĖVENDOSJE! nė ekspozitėn e Lėvizjes nė Ferizaj

Qendra e Lėvizjes VETĖVENDOSJE! nė Ferizaj dje ka nisur aktivitetin e saj pėr ta shpėrndarė Programin Politik. Aktiviteti filloi nė ora 9:30 dhe u pėrqėndrua nė 2 pika tė qytetit. Interesimi i qytetarėve pėr ta marrė programin dhe pėr t’u bėrė pjesė e VETĖVENDOSJE!-s ishte i shumė i madh.

Qendra e VETĖVENDOSJE!-s nė Ferizaj gjatė ditės ka anėtarėsuar 260 anėtarė. Qytetarėt kishin edhe pyetje tė ndryshme pėr aktivistėt. Ata ishin tė preokupuar me zhvillimet e fundit, si ekonomia, cėshtjet sociale e politike, etj.

Tubime nė Shkabaj dhe Kodėr tė Diellit

Sot mė 5 nėntor, Lėvizja VETĖVENDOSJE! mban tubime me qytetarė nė fshatin Shkabaj (ish Orlloviq), shkolla fillore "Dituria" nė orėn 17.00 dhe nė lagjen Kodra e Diellit tė Prishtinės, shkolla fillore Ismail Qemajli nė orėn 19.00. I pranishėm do tė jetė aktivisti Glauk Konjufca dhe me kėtė rast do tė formohen Pikat e Lėvizjes VETĖVENDOSJE! pranė Qendrave respektive.

Ftoheni qė tė merrni pjesė!
    --
    Lėvizja VETĖVENDOSJE!
    Sekretariati pėr Media dhe Komunikim

Diesmal wähle ich die LPV und Albin Kurti

Liebe Redaktion von Kosova-Aktuell, ich möchte kurz begründen warum ich bei der anstehenden Parlamentswahl, die LPV ( Bewegung für Selbstbestimmung) wählen werde. In meiner Familie hat nur mein Vater Arbeit. Er bekommt 230 Euro im Monat. Meine beiden Brüder in Kosovo sind arbeitslos genauso wie meine Schwester. Alle drei bekommen keinerlei Unterstützung, weil der Vater angeblich „gut“ verdient. Wie lange mein Vater noch Arbeit hat, ist wegen der Privatisierung ungewiss. Ich lebe und arbeite in der Emigration um meine Familie über Wasser zu halten. Was sagen die gegenwärtigen Politiker Kosovas zu so einer Situation ? Sie meinen wir sollten Geduld haben, denn der freie Markt und die Privatisierung wird’s schon richten. Tatsache ist jedoch, dass der freie Markt und die Privatisierung nur die Zustände verschlimmert. Das Budget Kosovas soll die nächsten Jahre dazu benutzt werden, die Kosten der absolut sinnlosen Autobahn an die Firma Bechtel und Anka abzuzahlen. Es wird gemunkelt, dass die Autobahn, statt 650 Millionen Euro nun 1,3 Milliarden kosten soll. Der saubere Herr Shala ( Wirtschafts-- und Finanzminister) erklärte vor kurzem: „ Wir brauchen das Geld aus dem Verkauf der PTK ( Post und Telekommunikation Kosovas), um unsere Gläubiger zubedienen..“ Deshalb wollte er für nur 300 Millionen das rentable öffentliche Unternehmen veräußern. Nirgendwo erklären die Parteien in Kosova wie sie die nationale und soziale Frage zu lösen gedenken. Die Herrn im feinen Tuch und hohem Einkommen verweisen nur auf den Markt und seinen angeblichen Selbstheilungskräften. In der Realität zeigt jedoch die Geschichte, dass jede soziale Verbesserung jedes Arbeiterrecht auf der ganzen Welt erkämpft werden musste. Der Kapitalismus braucht eine reale soziale Gegenmacht, damit er überhaupt Zugeständnisse macht. Die Arbeiterbewegung kämpfte jahrzehntelang, um den Achtstundentag. In Kosova wird so getan als ob wir keine kämpferische Gewerkschaft bräuchten und keine Organisation auf politischer Ebene, welche den sozialen Gedanken vertritt. Dies alles ist absurd und der Appell Geduld zu haben ist noch viel absurder. Meine Familie und ich können uns keinerlei Geduld mehr leisten. Wir müssen kämpfen gegen die Privatisierung unserer Reichtümer, wir brauchen Löhne von denen man leben kann. Ebenso Renten, die den alten Menschen ein Leben in Würde ermöglichen. Mein Opa bekommt 45 Euro Rente im Monat, er verbraucht diese Rente komplett für Medikamente und Arztbesuche. In Kosova gibt es keine Krankenversicherung. Alles ist privat und muss bezahlt werden. Die Bildung verkommt immer mehr zu einer Frage des Geldbeutels. Es gibt viele private Universitäten in Prishtina, die einen Haufen Geld kosten. Aber auch an der öffentlichen Universität stiegen die Studiengebühren von 50 Euro pro Semester auf 75 Euro pro Semester. Die öffentliche Bildung ist zu einer Frage des Geldbeutels geworden. Wir benötigen in Kosova zudem eine Arbeitslosenversicherung. Die gegebenen Politiker interessiert dies alles nicht. Sie leben in angenehmen Ambiente und benutzen ihre staatlichen Positionen, um sich zu bereichern. Jeder in Kosova sieht das. Das Land ist klein und man bemerkt sehr schnell, die neue Villa, das neue Auto und die neue Frau bei einem Minister. Dagegen müssen wir uns wehren. Ich wähle die LPV weil endlich eine saubere Organisation im Parlament sitzen muss. Nur die LPV nimmt das Soziale ernst. Nur die LPV findet sich nicht mit der ethnischen Teilung des Landes ab. Albin Kurti ging für seine politischen Auffassungen in Kosova ins Gefängnis, während andere zum Abendessen beim US Botschafter weilten um ihre Befehle entgegen-zunehmen. Ich habe keine Lust mehr von den „ Internationalen“ als Experiment behandelt zu werden. Ich bin ein Mensch, ich habe Bedürfnisse und gerechtfertigte Anliegen. Aus diesem Grund wähle ich die LPV.
    Viele Grüße
    Hasan B. Zur Zeit in Klagenfurt Österreich

aus Kosova-Aktuell - Aktuell

Kurti: Vetėvendosje aspiron bashkimin me Shqipėrinė

Prishtinė, 5 nėntor – Edhe kur tė marrė pushtet, Albin Kurti premton tė mbetet i njėjti. Njeriu qė nuk pranonte sistemin, bashkė me “Vetėvendosjen”, lėvizje tė cilėn e drejton, ka vendosur t’i rreket garės pėr t’u vėnė nė krye tė shtetit, duke garuar nė zgjedhjet e 12 dhjetorit, por ka thėnė se nuk po shkon nė institucione pėr tė ndryshuar veten. Po shkon pėr t’i ndryshuar institucionet.
    Nė njė intervistė pėr “Kohėn Ditore”, Kurti, qė pritet t’i prijė listės sė kandidatėve pėr deputetė tė lėvizjes Vetėvendosje, ka deklaruar se fitorja e tyre nuk paraqet fitore tė njerėzve, por tė konceptit tė Vetėvendosjes.
    E, pėr konceptin ka folur gjatė.
    Pasi ka kėmbėngulur qė Kosova duhet ta ketė tė drejtėn nė vetėvendosje, ka shprehur qėllimin e ndryshimeve kushtetuese qė duhet bėrė. Posaēėrisht tė nenit qė ia ndalon Kosovės bashkimin me ndonjė shtet tjetėr. Bindja qė ka shprehur ėshtė se bashkimi i Kosovės me Shqipėrinė pėrbėn interes ekonomik dhe tė sigurisė.
    Por, lėvizja e tij nuk ka mundur t’i bashkojė nė njė koalicion parazgjedhor subjektet politike qė pėr kauzė kanė bashkimin me Shqipėrinė. Madje, Lėvizja pėr Bashkim e ka pandehur Vetėvendosjen se ėshtė bėrė pengesė. Kurti ka thėnė se programi politik i Vetėvendosjes ka 100 pika tė ndryshme dhe se pėr ēfarėdo bashkėpunimi me tė tjerėt, pėrputhja programore dhe besimi i ndėrsjellė nuk shteret vetėm te ēėshtja e bashkimit kombėtar.
    Prandaj, lista e kandidatėve do tė jetė vetėm e njerėzve tė Vetėvendosjes. Ajo do tė jetė sipas rendit alfabetik. Kurti ka thėnė se lėvizja qė i prin, angazhohet pėr njė depersonalizim tė politikės dhe pėr njė politizim tė publikut.
    Nė kėtė intervistė Albin Kurti ka dhėnė arsyet pse nuk do tė hynte nė asnjė rrethanė nė koalicion me partitė qė deri tash kanė hyrė dhe dalė nga qeveria, dhe ka treguar kushtet qė kanė pėr tė bashkėqeverisur me ndonjė parti qė akoma s’e ka kėrkuar pushtetin.
    Ka pasur njė pyetje qė s’i ka dhėnė pėrgjigje: punėt qė do tė bėnte nė 100-ditėshin e parė, sikur tė drejtonte qeverinė.
    Por, ėshtė pėrgjigjur nė tė tjera qė lidhen me mėnyrėn se si do tė qeveriste Vetėvendosja. Ka folur pėr 11 fusha ku drejtėsia do tė duhej aktivizuar, pėr mėnyrėn se si do tė shtrihej kontrolli nė veri dhe pėr rishikim tė dy proceseve tė rėndėsishme, decentralizimit dhe privatizimit tė ndėrmarrjeve publike. Ka folur edhe pėr embargon qė do t’u vinte prodhimeve serbe dhe pėr kushtet qė do tė duhej plotėsuar Serbia pėr tė dialoguar me Kosovėn.
    Vetėvendosja deri mė tani ka krijuar 22 kėshille pėr zhvillimin e qendrave tė kėsaj lėvizjeje nė 22 komuna, gjithandej nėpėr Kosovė.

“Ne kemi njė rritje mė tė madhe sesa kurdoherė mė parė. Ky ėshtė njė trend i vazhdueshėm nė javėt e muajt e fundit, qė besoj se do tė vazhdojė”, ėshtė shprehur Kurti nė inertvistėn pėr “Kohėn Ditore”. Sipas tij, Lėvizjes Vetėvendosje janė duke iu bashkuar edhe njerėz tė profileve tė ndryshme. Qėllimi i organizimit tonė ėshtė qė nė ēdo strukturė tė re qė po e krijojmė, njerėzit aty tė jenė tė tė gjitha vendbanimeve, tė tė gjitha moshave, por edhe tė tė gjitha profileve e profesioneve.
    “Fitorja e lėvizjes Vetėvendosje nuk do tė jetė thjeshtė fitore e njerėzve tė saj, por fitore e konceptit tė Vetėvendosjes”, ka thėnė ai. Kurt ėshtė kategorik: Ne kėrkojmė qė Kosova ta ketė tė drejtėn t’i bashkohet njė shteti tjetėr, pėrkatėsisht Shqipėrisė. Kjo e drejtė paraqet aspektin e jashtėm tė sė drejtės pėr vetėvendosje. “Mbi tė gjitha, le tė mos harrojmė qė populli shqiptar, qė ėshtė shumicė dėrmuese, ėshtė pjesė e kombit shqiptar, i cili ėshtė ndarė padrejtėsisht nga tė tjerėt njė shekull mė parė. Kufijtė qė i ndajnė shqiptarėt janė kufij tė dhunshėm dhe nuk do tė duhej qė ne t’i trajtonim thuajse janė tanėt”, ėshtė shprehur ai. Pėr kandidatėt qė do tė garojnė pėr poste parlamentare, Kurti ka zbuluar “fshehtėsinė” e lėvizjes qė i prin. “Lista e kandidatėve tė lėvizjes sonė do tė jetė sipas rendit alfabetik. Qytetarėt le tė zgjedhin, qytetarėt le tė vendosin. Kulturėn e re politike nė Kosovė duhet ta fillojmė e ndėrtojmė me shembullin tonė”.
    Rreth brengės kryesore tė Kosovės, veriut tė vendit, Kurti ka njė formulė: “Veriu i Kosovės do tė mund tė integrohej atėherė kur vendosen Doganat e Policia e Kosovės nė pikat kufitare 1 dhe 31, kur do t’ua pamundėsonim veprimin strukturave tė Serbisė nė Kosovė, jo vetėm nė veri. Nė tė njėjtėn kohė ne angazhohemi qė t’i kthejmė tė gjithė shqiptarėt e dėbuar nė veri, e qė tė mos lejojmė qė Serbia tė blejė prona tė shqiptarėve atje.”
    Ndėrkaq pėr Planin Ahtisaari, thotė: Nėse duam tė bėhemi shtet normal, sovran e demokratik, shtet i tė gjithė qytetarėve e pėr tė gjithė qytetarėt pa dallim, nuk duhet tė bazohemi nė Planin e Ahtisaarit qė na shpėrfytyron dhe defunksionalizon sipas modelit tė Bosnjės. Pushteti nė Kosovė po trashet kurse shteti po zvogėlohet – ekonomikisht pėrmes privatizimit neoliberal, ndėrkaq territorialisht pėrmes negociatave me Serbinė. Plani i Ahtisaarit vetėm sa i kontribuon kėsaj” (mė gjerėsisht sot nė “Kohėn Ditore”).

Kurti: Vetėvendosje aspiron bashkimin me Shqipėrinė - Kosovė - Politikė - Koha Net

KQZ: Sot e deri mė 26 nėntor, aplikimi pėr votim nga jashtė

KQZ: Sot e deri mė 26 nėntor, aplikimi pėr votim nga jashtė - Kosovė - Lajme - Koha Net

Neutralist
    dieser albin wurde doch schon so oft festgenommen, er wird garnicht von allen anerkannt.

Foto nga tubimet e Lėvizjes VETĖVENDOSJE! mė 6 nėntor 2010

Tubimi nė lagjen Dardania nė Prishtinė

Tubimi nė fshatin Stanovc tė komunės sė Vushtrrisė

Tubimi nė fshatin Bresalc tė komunės sė Gjilanit

Tubimi nė lagjen Dheu i Bardhė nė Gjilan

Tubimi nė lagjen Dardania 1 dhe 2 nė Gjilan

Themelohet Pika e Lėvizjes Vetėvendosje nė Podujevė

Podujevė, 7 nėntor - Sot nė Podujevė u formua Kėshilli i 23-tė me radhė pėr zhvillimin e Qendrės sė Lėvizjes Vetėvendosje!. Kėshilli i Podujevės i ka 27 anėtarė dhe mund tė zgjerohet pėr tė njėjtėn arsye pėr tė cilėn ėshtė formuar: Organizimi sa mė i mirė i Vetėvendosjes..
    Ky keshill do ta bėjė pėrfaqesimin lokal tė Vetėvendosje!-s nė Besianė dhe do ta shtrijė rrjetin organizativ nepėr tėrė lagjet e qytetit tė Besianės si dhe nė fshatrat e kėsaj komune.

Nė themelimin e Kėshillit mori pjesė edhe Albin Kurti, lideri i Vetėvendosje!-s i cili
    tha qė ky Kėshill nuk paraqet njerėzit e udhėheqjes sė Lėvizjes Vetėvendosje! nė Komunėn e Podujevės, por njerėz tė respektuar tė saj qė e formuan kėtė strukturė tė re nė Lėvizje Vetėvendosje!.
    Kėshilli pėr Zhvillimin e Qendrės ėshte grup reprezentativ i njerezve tė te gjitha moshave, vendbanimeve, profileve dhe profesioneve.
    Albini Kurti theksoi se pushtetarėve tė bashkuar rreth korrupcionit duhet tu pergjigjemi me njė qytetari tė bashkuar pėr ndryshime. Vullnet pėr ndryshime kanė ata qė kanė interes pėr ndryshime. Kėta s’jane pushtetarėt, por qytetarėt.

Formimi i pikės sė Lėvizjes VETĖVENDOSJE! nė lagjėn Kodra e Diellit, Prishtinė