BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 92 von 100 ErsteErste ... 4282888990919293949596 ... LetzteLetzte
Ergebnis 911 bis 920 von 997

Partei Vetevendosje

Erstellt von Gentos, 22.02.2010, 09:42 Uhr · 996 Antworten · 94.082 Aufrufe

Zitat Zitat von Aktivist Vetevendosje Beitrag anzeigen
    er darf zu sehen , und hört vllt dann auf was kriminelles zu tun !!
    Aha

Das eine Partei mit sowas wirbt

Ich bin absolut der Meinung von Arbanasi.
    Solche Aktionen schaden dem Kosovo selbst, auch wenn es dabei wahrscheinlich ums Prinzip geht. Trotzdem gibt es andere Möglichkeiten, zum Beispiel möglichst nur Ware einzukaufen, die in Kosovo selbst produziert wird.

Allgemein bin ich für Vetevendosje aber ich bin absolut gegen diese Aktion, da nicht nur der eigenen Staat sondern auch unschuldige, ehrlich arbeitende Menschen geschädigt werden. Da spielt es auch keine Rolle, ob der LKW-Fahrer Serbe oder Albaner ist.
    lg Ich;

Feuerengel
    Zitat Zitat von Kapitalist Beitrag anzeigen

Allgemein bin ich für Vetevendosje aber ich bin absolut gegen diese Aktion, da nicht nur der eigenen Staat sondern auch unschuldige, ehrlich arbeitende Menschen geschädigt werden. Da spielt es auch keine Rolle, ob der LKW-Fahrer Serbe oder Albaner ist.
    lg Ich;

Wer nicht hört muss fühlen.

@ VardarSkopje :
    Tu mir den Gefallen und schreib einfach nicht mehr.
    Spar uns deinen Bullshit, ich bitte dich.

MfG

Solche Aktionen schaden dem Kosovo selbst, auch wenn es dabei wahrscheinlich ums Prinzip geht. Trotzdem gibt es andere Möglichkeiten, zum Beispiel möglichst nur Ware einzukaufen, die in Kosovo selbst produziert wird.

lg Ich;
    une nuk jam tju kuptu pse ju i mbroni shkijet
    warum Solche Aktionen schaden dem Kosovo?

Avatar von Aktivist Vetevendosje

lg Ich;
    Also ich versteh dich gar nicht !!

Natürlich bin ich dafür waren aus dem eigenen land zu kaufen , aber wenn man das macht und serbische waren auch kauft liegen die da doch trotzdem rum und keiner kauft die , also wieso sinnlos einkaufen an serbien ??!!
    Haben wir kein wahren verbot aus serbien ??!

Heult hier nich so rum was uns schadet oder nicht , das was die tun ist richtig !!

Zitat Zitat von Albion Beitrag anzeigen
    une nuk jam tju kuptu pse ju i mbroni shkijet
    warum Solche Aktionen schaden dem Kosovo?
    Weil die Ware ohnehin schon gekauft ist, darum schadet solch eine Aktion dem Kosovo.
    Klar hasse ich die serbische Regierung, klar hasse ich auch die Kriegsverbrecher, egal welcher Rasse aber das ist kein Grund einen Menschen zu hassen, nur weil er Serbe ist.

Der Mann arbeitet um seine Familie zu ernähren.

Zitat Zitat von Aktivist Vetevendosje Beitrag anzeigen
    Also ich versteh dich gar nicht !!

Natürlich bin ich dafür waren aus dem eigenen land zu kaufen , aber wenn man das macht und serbische waren auch kauft liegen die da doch trotzdem rum und keiner kauft die , also wieso sinnlos einkaufen an serbien ??!!
    Haben wir kein wahren verbot aus serbien ??!

Heult hier nich so rum was uns schadet oder nicht , das was die tun ist richtig !!
    Wenn die Produkte keiner kauft und kein Gewinn erzielt wird, werden sie irgendwann nicht mehr gekauft. Hätte also den gleichen Effekt wie wenn man die LKWs umstürzt aber das ganze friedlich.

Nationalstolz ist eine gute Sache, eine super Motivation aber blendet leider oft die Sicht in die Zukunft.
    lg Ich;

Weil die Ware ohnehin schon gekauft ist, darum schadet solch eine Aktion dem Kosovo.
    Klar hasse ich die serbische Regierung, klar hasse ich auch die Kriegsverbrecher, egal welcher Rasse aber das ist kein Grund einen Menschen zu hassen, nur weil er Serbe ist.

Wenn die Produkte keiner kauft und kein Gewinn erzielt wird, werden sie irgendwann nicht mehr gekauft. Hätte also den gleichen Effekt wie wenn man die LKWs umstürzt aber das ganze friedlich.

Nationalstolz ist eine gute Sache, eine super Motivation aber blendet leider oft die Sicht in die Zukunft.
    lg Ich;
    Das ist ne Mangelhafte Lieferung, bzw. überhaupt keine Lieferung, also sind sie nicht gezwungen diese Güter zu zahlen.

Avatar von Aktivist Vetevendosje

durch denn serbische boykot müssen auch viele familien in kosovo leiden oder?
    warum sollen wir serbisch prudukte zulassen wenn die serben kosovo prudukte boykottieren ?

wenn serben mit uns sowas machen warum sollen wir nicht das gleiche mit serben machen

durch den boykott müssen die menschen in kosovo und in serbien leiden diese boykot schadet beide länder

Kosova para kolapsit financiar

Raporti i Progresit ka verifikuar njė regres pėr Kosovėn, thotė nėnkryetari i parė i Lėvizjes Vetėvendosje, Shpend Ahmeti.

Nė njė intervistė pėr Radion Evropa e Lirė, Ahmeti thotė se Kosova ėshtė pranė kolapsit financiar, dhe kėtė e ka vėnė nė pah edhe Komisioni Evropian. Ai thotė se Qeveria do tė hyjė nė dialog politik me Serbinė pėr t’i dhėnė veriut njė status special, qė sipas tij, do tė cenojė interesat shtetėrore dhe do tė bosnjėzojė Kosovėn.

RADIO EVROPA E LIRĖ: Zoti Ahmeti, kėtė javė u publikua Raporti i Progresit, ku Kosovės iu premtua lansimi i dialogut pėr vizat. Qeveria mirėpriti dhe e quajti ndėr lajmet mė tė mira qė nga pavarėsia. Por, ju si opozitė keni shfaqur shqetėsimin nė lidhje me gjetjet e raportit. Pse?

SHPEND AHMETI: Raporti i Progresit ėshtė njė verifikim nga njė palė e tretė, nė kėtė rast njė palė me rėndėsi pėr ne se bėn fjalė pėr gjasat e Kosovės qė tė integrohet nė Evropė, por nė anėn tjetėr na tregon neve se ku kemi arritur si shoqėri.

Nėse e shikojmė raportin nė pėrgjithėsi, pėrjashto kėto dialogun pėr liberalizimin e vizave, i cili nuk mund tė quhet se ėshtė pjesė e Raportit tė Progresit, ne kemi parė ato vlerėsime qė i kemi thėnė qė nga fillimi i vitit, qė Kosova faktikisht nuk po shėnon progres nė arritjen e qėllimeve tė veta posaēėrisht nė bazat e shtetit e ato janė: ekonomia, gjyqėsori dhe na kanė kritikuar shumė edhe nė aspektin e luftės kundėr korrupsionit. Prandaj nuk e di nėse Qeveria po e lexon raportin e njėjtė, mirėpo atė qė kemi parė ne natyrisht se po tregon pėr njė regres.

RADIO EVROPA E LIRĖ: Si mund tė shndėrrohet ky qė po e quani regres nė progres?

SHPEND AHMETI: Unė i dėgjova pėrfaqėsuesit e Qeverisė tė cilėt deklaruan se raporti ėshtė real, bile ka pasur anėtarė tė Qeverisė qė kanė thėnė se raporti ėshtė mė i mirė sesa qė e kanė pritur ata vetė. Kjo do tė thotė se ata po e pranojnė nė njėfarė mėnyre gjendjen reale dhe faktike qė ėshtė nė Kosovė dhe nuk ėshtė ky viti i parė qė Raporti i Progresit na i thotė kėto gjėra. Unė dėgjova deklarata ku thuhej se procesi i integrimit apo i Raportit tė Progresit ka filluar sivjet.

Do tė thotė, flitej se si do t’i ndajnė detyrat dhe do tė punojnė pėr vitin e ardhshėm, ndėrsa ne detyrat ne po i ndajmė qe 5-6 vjet dhe po ballafaqohemi nė fakt edhe me probleme mė tė mėdha sesa ku kemi qenė para 5-6 vjetėsh apo prej momentit kur kemi shpallur pavarėsinė.

Nėse Raporti i Progresit nė vitin 2011 tė thotė se buxheti ka shėnuar njė regres nė aspektin e planifikimit, qė Kosova gjendet para njė kolapsi fiskal, sepse nuk po planifikon mirė, nuk ka strategji tė zhvillimit ekonomik dhe importon 10 herė mė shumė sesa eksporton, atėherė ēka tė flasim ne pėr liberalizimin e vizave, kur nė anėn tjetėr nuk do tė kemi as para qė tė hamė bukė, e lėre mė tė flasim pėr udhėtime jashtė vendit.

RADIO EVROPA E LIRĖ: Meqė pėrmendet buxhetin. Kosova ėshtė kritikuar pėr shkak tė dėshtimit tė pėrmbushjes sė marrėveshjes me Fondin Monetar Ndėrkombėtar (FMN), qė ėshtė pasuar me ndaljen e fondeve nga FMN dhe Komisioni Evropian, gjė kjo qė rrezikon buxhetin. Por, cili ėshtė rreziku pas dėshtimit eventual edhe tė shitjes sė PTK-sė?

SHPEND AHMETI: Ne kemi thėnė qė kur ėshtė aprovuar Buxheti i Republikės sė Kosovės, nė muajin prill, se ky buxhet nuk ėshtė planifikuar mirė dhe rrezikon Kosovėn, pra jo vetėm buxhetin e vitit 2011, por gjithė Kosovėn. Kjo pėr shkak se premtimet qė i kemi bėrė ndaj FMN-sė, qė ata sė bashku me Komisionin Evropian do tė na jepnin 170 milionė euro pėr financim tė buxhetit si dhe kombinimi me privatizimin e Postės janė gjėra qė janė tė rrezikshme dhe mund qė tė mos ndodhin sivjet pėr shkak tė rritjes sė pagave, si pasojė e premtimeve elektorale si dhe si rezultat i pagesės sė autostradės, e cila ėshtė pothuajse pagesė e sigurt, sepse ata janė nėntė muaj para planit, vazhdojnė qė tė punojnė.

Tani ne i kemi humbur 170 milionė euro nga Fondi Monetar, 300 milionė qė janė tė parapara me privatizimin e PTK-sė, pėr tė cilin ne nuk pajtohemi, e cili as qė po ndodh sivjet, dhe tani po ta shihni jemi nė minus 500 milionė euro nė planifikim. Pra, ne i kemi planifikuar si tė hyra pėr sivjet dhe ato nuk kanė ardhur.

Tash ato 500 milionė pėr t’i kompensuar ose duhet qė t’i shpenzojmė rezervat krejt, qė po ndodh me njė shpejtėsi shumė tė madhe, dhe mund tė ndodhė qė ne nė fillim tė vitit tė ardhshėm tė jemi pa asnjė euro nė rezerva dhe pastaj rrezikohet edhe pagesa e pagave tė punonjėsve tė sektorit publik pėr shkak tė kėtyre vendimeve ad hoc. Tani mund tė ndodhė qė qeveria t’i qaset njė privatizimi edhe mė tė shpejtė tė aseteve publike, qė ta shpėtojė veten nga njė krizė afatshkurtėr, mund t’i qaset qė t’i sjellė paratė e privatizimit nė Kosovė qė t’i financojė kėto, do t’i quaja politika tė papėrgjegjshme, mirėpo mund tė na shpėtojė pėr 3-4 muaj, por nuk mund tė na shpėtojė nga aspekti i planifikimit tė dobėt dhe mungesės sė zhvillimit.

RADIO EVROPA E LIRĖ: Megjithatė, kryeministri Thaēi tha se kėtė vit ka pasur njė rritje si nė mbledhjen e tatimeve nga Administrata Tatimore ashtu edhe nga tė hyrat nė Doganat e Kosovės. Nuk mjaftojnė kėto pėr tė ‘shpėtuar’ buxhetin?

SHPEND AHMETI: Jo, sepse nė Raportin e Progresit kjo rritje ėshtė diku 15-16 pėr qind nė tė hyra, ndėrsa tė hyrat qė po na mungojnė si pasojė e prishjes me FMN-nė janė shumė mė tė mėdha, sesa rritjet qė i kemi bėrė nė mbledhjen e taksave.

Nė mbledhjen e taksave ka dy probleme qė ne i shohim: sivjet kanė filluar, kur e kanė parė se kemi probleme me buxhet, do tė thotė, kjo ka qenė edhe nė vitin 2008, pse nuk kanė filluar atėherė qė tė mbledhin tatime mė shumė, por filluan sivjet, pra ata paskan mundur edhe para dy vjetėsh, por nuk kanė dashur ta bėjnė; dhe nė aspektin tjetėr, ne jemi nė njė krizė ekonomike qė vjen si pasojė e krizės globale, por edhe e politikave kėtu dhe tani po bėhet do ta quaja njė ‘ndjekje e shtrigave’ e bizneseve, tė cilat tani po dėnohen pėr shumė e shumė gjėra dhe tani po ka edhe mė shumė barriera pėr kėto biznese.

Natyrisht aplikimi i ligjit ėshtė gjithnjė i mirė nėse aplikohet nė mėnyrė tė barabartė dhe njėlloj, por ne nuk po mendojmė se kjo po ndodh. Po t’i shihni kėtu ka pasur edhe vitin e kaluar falje tė tatimeve pėr bizneset qė kanė qenė direkt financuese tė partisė nė pushtet dhe kėto gjėra edhe mund tė dokumentohen.

RADIO EVROPA E LIRĖ: Vetėvendosje edhe para masave te reciprocitetit, edhe tash, ka ngre zėrin kundėr importit tė mallrave serbe, duke thėnė se po e dėmtojnė biznesin kosovar. Ndėrkohė aksioni i kėsaj lėvizjeje pėr rrotullimin e kamionėve me mallra serbe nuk ka tė ndalur. Pse duhet pėrdorur kjo metodė?

SHPEND AHMETI: Po, duhet nė kohėn e mosveprimit tė Qeverisė, sepse po tė ishim ne nė qeveri, do t’i ndalnim mallrat nė mėnyrė institucionale, me vendime qeveritare. Nuk ka sot nė botė shtete qė kanė marrėveshje tė tregtisė sė lirė dhe nuk njihen mes vete. Edhe nė ato raste kur Bashkimi Evropian p.sh. ka njė marrėveshje me Tajvanin, edhe pse Tajvani nuk ėshtė i njohur nga tė gjitha shtetet e BE-sė, prapė se prapė bėhet pėr njė interes ekonomik qė ka edhe BE edhe Tajvani.

Ne nuk kemi interes ekonomik, sepse Serbia shet 400 milionė e ne vetėm 5 milionė euro mallra, pra nuk kemi interes ekonomik qė tė kemi marrėveshje tė tregtisė sė lirė. Tani shtrohet pyetja a kemi interes politik, ēka po pėrfitojmė ne politikisht pse po ia lejojmė Serbisė, ndėrsa ata sillen kėshtu me ne.

Ne po shpėrblejmė Serbinė pėr sjelljet qė i ka ndaj Kosovės qoftė nė aspektin politik apo ekonomik. Prandaj, mendojmė se nuk ėshtė e drejtė. Nė mungesė tė vendimeve qeveritare, ishte nė fillim reciprociteti qė u bė shumė bujė, por tash jemi vėrshuar me mallra serbe, ne mendojmė se mėnyra mė e drejtė janė aksionet e tilla politike, tė cilat po shihet se edhe Qeveria ka njė hezitim tė madh t’i dėnojė, apo ēka tė bėjė, sepse po e sheh se qytetarėt po shprehin pėrkrahje tė madhe pėr kėto aksione. Qytetarėt po e shohin padrejtėsinė, padrejtėsi qė nė fund tė ditės reflektohet nė kurriz tė tyre pėr shkak tė gjendjes ekonomike qė e kemi.

RADIO EVROPA E LIRĖ: Zoti Ahmeti, Komisioni Evropian pas publikimit tė Raportit tė Progresit bėri tė ditur se Serbia mori statusin e kandidatit, ndėrkohė qė vetė BE-ja pranon se Serbia po mbėshtet strukturat paralele, qė sot janė tė barrikaduara nė veri. Shumė thanė se pėr kėto barrikada Serbia u ‘shpėrblye’. Ju si e shihni kėtė qasje tė BE-sė karshi Serbisė?

SHPEND AHMETI: Ne kėtu kritikėn e kemi pėr Qeverinė e Kosovės, pėr tėrheqjen apo zmbrapsjen qė e bėri pas aksionit tė 25 korrikut, sepse mendojmė se tani gjendja nė veri ėshtė mė e keqe sesa qė ka qenė para 25 korrikut.

Por, nė anėn tjetėr, nuk e fajėsojmė aq shumė BE-nė, sesa qė fajėsojmė qėndrimin tonė qė kemi ndaj shtetit tonė, flas pėr qėndrimin e qeverisė dhe institucioneve tona. Nuk ėshtė e ēuditshme qė sot p.sh. Serbia po ta lejojė njė kamion qė tė hyjė nga Kosova, kjo shihet nga Brukseli si njė kompromis i madh, ndėrsa ne i lejojmė tė gjitha mallrat dhe kjo shihet si njė kompromis shumė i vogėl...

RADIO EVROPA E LIRĖ: ...pėrse?

SHPEND AHMETI: Pėr arsye se ata e kanė parė se ka tendenca te qeveria e Kosovės qė tė lėshojė pe pėr gjithēka, sepse po tė mbanim njė qėndrim mė tė fortė, atėherė kompromiset sadopak tė vogla do tė dukeshin shumė mė tė mėdha.

Ne pėr kėtė periudhė, edhe pas marrėveshjes pėr vulat, ku Serbia nuk po na lejon qė tė shesim mallrat me dokumente tė Kosovės, ndėrsa ne vazhdojmė t’i lejojmė, ne kemi marrė njė letėr falėnderimi nga Kuper(ndėrmjetėsi evropian nė dialog), i cili thotė se pėrgėzon Kosovėn pėr qasjen konstruktive ndėrsa sipas fjalėve tė tij, e kanė qortuar Serbinė.

Megjithatė, nė ato aspekte tė cilat me tė vėrtetė kanė kuptim dhe rėndėsi, siē ėshtė statusi i kandidatit ėshtė Serbia ajo qė po shpėrblehet nė tre vjetet e fundit pėr qasjen qė e ka ndaj Kosovės, sepse nuk mund ta quajmė ndryshe kėtė. Po ta shikoni veriun dhe Raportin e Progresit pėr Serbinė, aty edhe nė Raportin e Progresit pėr Kosovėn strukturat paralele quhen struktura tė mbėshtetura nga Serbia. Ata po e pranojnė se Republika e Serbisė po i barrikadon rrugėt nė veri tė Kosovės.

Si mund qė Qeveria e Kosovės tė ketė njė qasje fqinjėsore, tė mirė ndaj njė shteti qė ka pretendime territoriale dhe ta bllokon jetėn nė njė pjesė tė territorit tė shtetit tonė? Po t’i ndodhte kjo ēfarėdo shteti evropian do ta shihni ju se ēfarė pėrgjigje do tė kishin ato shtete evropiane, tė cilat neve na mėsojnė qė tė lėshojmė pe, ndėrsa nė shtetet e tyre kjo do tė ishte absolutisht e papranueshme.

RADIO EVROPA E LIRĖ: Kur jemi te raportet me Serbinė, nė ditėt e fundit ėshtė folur shumė pėr mundėsinė e nisjes sė njė dialogu politik. Ju keni shprehur shqetėsimin. Ku bazoheni ju kur thoni se Qeveria do tė hyjė nė njė dialog tė tillė dhe ēka nė fakt do tė sillte ai?

SHPEND AHMETI: Ne kemi shprehur shqetėsimin me ēfarėdo lloj dialogu me Serbinė, sepse e kemi quajtur se ky ėshtė dialog pa principe. Nė princip nuk jemi kundėr dialogut, por jemi kundėr dialogut pa principe dhe kėtu Serbia neve na ka shumė borxh pėr tė kaluarėn, por edhe pėr tė tashmen, sepse nuk ėshtė se tani ka ndaluar t’i bėjė tė gjitha ato tė kėqija.

Ajo vazhdon tė jetė shumė armiqėsore ndaj Kosovės. Ne nuk jemi armiqėsorė ndaj Serbisė. Ata janė kundėr nesh, prandaj ne nuk mund tė sillemi ndryshe. Ne mendojmė se i gjithė ku dialog ka filluar nė mėnyrė qė t’i mundėsohet Serbisė statusi i kandidatit dhe pėr kėtė ka qenė e dėmshme pėr Kosovėn, sepse kjo ka qenė njė marrėveshje apo dialog nė mes tė Brukselit dhe Beogradit nė dėm tė Kosovės.

Kjo, sepse ne pothuajse as qė jemi palė negociuese aty. Mė sė pari merren vesh Brukseli me Beogradin dhe pastaj neve na i kumtojnė lajmet dhe natyrisht bėhen vizitat e kryenegociatores me bashkėpunėtorėt tė cilėt gjithmonė janė tė gatshėm tė pranojnė ēka do qė servohet prej qarqeve tė tilla.

Po e shohim se ėshtė rekomanduar statusi i kandidatit, megjithatė shkruan aty, me kuptimin se do tė vazhdojė dialogu dhe se Serbia do tė ketė qasje konstruktive. Unė mendoj se po pėrgatitet njė takim mes Tadiqit dhe Thaēit qė nė njė mėnyrė do tė dėshmonte se po takohen kėto dy shtete, nė mendjen e Hashim Thaēit sepse nė mendjen e Tadiqit takohet vetėm njė palė, mirėpo Tadiq nuk e ndryshon qasjen ndaj Kosovės e tė gjitha kėto pėr tė diskutuar nė fund veriun. Ne mendojmė se nuk po flitet kėtu pėr ndarje, por njė status special mė shumė sesa qė ofrohet nė pakon Ahtisari pėr veriun e Kosovės, e qė bazohet nė 6-pikėshin e famshėm tė Ban Ki Munit, ku veriu ėshtė njė realitet i ri i krijuar pas 25 korrikut dhe do tė na e shesin si zgjidhje kompromisi.

Nė anėn tjetėr flasin pėr ndarje, qė tė na frikėsojnė neve nga ndarja dhe ne fillojmė nga pakoja e Ahtisarit dhe kompromisi do tė jetė njė status special.

RADIO EVROPA E LIRĖ: ... dhe ju mendoni se me njė status tė tillė special do tė cenoheshin interesat shtetėrore tė Kosovės?

SHPEND AHMETI: Patjetėr. Ne do tė kishim njė bosnjėzim tė Kosovės. Ne e kemi parė kėtė dhe kjo po na ēuditė se si nuk po mėsojmė prej gabimeve tė shteteve tjera. Ne jemi tė interesuar qė ta kemi njė shtet funksional, shtet demokratik, asgjė mė shumė dhe as mė pak se ēfarėdo shteti evropian.

Por, kjo ndarje, kjo mundėsi me shtete brenda shteteve, tė funksionimit tė tillė e cenon edhe demokracinė, edhe interesat e shtetit tė Kosovės, sepse nuk do tė ketė as zhvillim politik e as ekonomik tė shtetit tonė nė ato kushte. Ne po e shohim nė Bosnje se ēka po ndodh. Mė shumė se 15 vjet pas Dejtonit nuk mund ta ndryshojnė njė kushtetutė pėr shkak tė njėqind lloj strukturave qė i kanė krijuar.

Ata kanė mė shumė se 200 anėtarė kabinetesh, ministra nė nivele tė ndryshme dhe natyrisht qė shteti bėhet jofunksional.

Kosova para kolapsit financiar, sipas Ahmetit - Ekonomia - Gazeta Express