BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 2 von 4 ErsteErste 1234 LetzteLetzte
Ergebnis 11 bis 20 von 39

sali berisha - trathetar i popullit ??

Erstellt von Besa Besë, 10.06.2009, 22:35 Uhr · 38 Antworten · 4.701 Aufrufe

Zitat Zitat von Ferizajli Beitrag anzeigen
    es geht um sali berisha und seine politik!

kennst du dich da aus? ich denk nicht oder..?
    Nein. Aber das hier verstehe ich nicht:

"albanien hat den serben alles verkauft, was serbien in den kriegen nicht bekommen konnte (HR,BiH-Kriege).."

Was meint er damit?

Zitat Zitat von SRBiH Beitrag anzeigen
    Flamenderit shume! (hoffentlich wars richtig^^)

Hej, für den Anfang nicht schlecht.

So ist es richtig: Faleminderit shume (Hvala mnogo)

naja ich denke er weiss wahrscheinlich selber nicht was er da geschrieben hat. oder er will damit sagen das albanien millitärunterschtützung bot und waffen an serbien verkaufte.

naja ich denke er weiss wahrscheinlich selber nicht was er da geschrieben hat. oder er will damit sagen das albanien millitärunterschtützung bot und waffen an serbien verkaufte.

Ich kann mir durchaus vorstellen, dass sowas passiert ist, ob Sali B direkt was damit zu tun hat, kann ich mir nicht vorstellen doch eines sollte man nicht ausser Acht lassen, in Kriegsgebieten wird das meiste Geld mit Waffen gemacht. Einem korrupten Albener oder Serben ist es egal wer stirbt wenn es um millionen geht.

Zitat Zitat von |Syndikata| Beitrag anzeigen
    a eshte sali berisha tradhetar i popullit ?? qke mendoni ju ??
    disa shqiptare nga kosova thojn qe sali berisha ka bere shitje naft per armikun serbe dhe kerkoj me arrestu adem jashari ne burg

qka mendoni ju a eshte e vertet ??

Jo Berisha esht njeri me zemer vertet Shqipetare.
    Vete Partia e shqiperis me gjith Ldk kan qen 92 me adem jasharin neper camps ne Shqiperi.

ca jini ka flisni ore. biznis esht ky???? qfar biznisi kunder popullit shqiptare ne kosov! a ndoshta je ka mendon ndrysh por nuk po te kuptoj.

Nuk di ca te them per Sali Berishen...

Kam ndegjuar se ai esht politikan shum i mire por edhe e kunderten e kam ndegjuar nga disa shqiptare nga kosova pore edhe nga shqiperia.
    kam ndegjuar se ai esht fajtor per tragjedien e gerdecit edhe se ai kish bere plan ta prish statuen e skenderbeut ne tiran per ta krioj nji statuj e vetvetes.

por edhe shum arsyje kam ndegjuar pse ai esht politikani ma i mire shqiptare.

nuk di un jam nga kosova dhe nuk di per politiken shqiptare.

ju pershendes te gjithve..

ski nevoje me shku te Sali berisha, ki plot ne Kosove bashkepunetor Biznesi, shiko shitore, plot mallra nga Serbia.

sa per Statuje....dallaverja ma e madhe qe e kom ndegju deri me sot. nuk ka shqiptar qe del para Skenderbeut, ate e din edhe Sali Berisha

ski nevoje me shku te Sali berisha, ki plot ne Kosove bashkepunetor Biznesi, shiko shitore, plot mallra nga Serbia.

sa per Statuje....dallaverja ma e madhe qe e kom ndegju deri me sot. nuk ka shqiptar qe del para Skenderbeut, ate e din edhe Sali Berisha
    sigurisht ka plot mallra nga serbija po kjo them esht ber per sali berishen e per te diskutuar per te e jo per hajdutet shqiptare nga kosova qe bashkpunojn me serbijen.

edhe un veq kam ndegjuar per dallavergjijen e statujes se skenderbeut. edhe nuk ka pasur burime per ket. ndoshta esht vetem rren.
    por kush te ka then se sali berisha bashkpunonte me politikanet serbe?

Zitat Zitat von SRBiH Beitrag anzeigen
    Flamenderit shume! (hoffentlich wars richtig^^)
    Brate es ging darum ob Sali Berisha wirklich Buisness mit den Serben gemacht hat. Und nach vielen Meinungen der Albaner hat Sali Berisha angeblich auch den Serben Waffen verkauft, im Krieg gegen Bosnien ( totaler Quatsch natürlich).
    Denn seien wir mal ehrlich, im Krieg hatten die Albaner aus Albanier vor 10 - 20 Jahren selber ungenügend Artilarie.
    Und Sali Berisha gegen Adem Jashari? Ach komm, dank wen entfernte sich der Komunismus? Wer hat die Korruption gesenkt und wer hat die Autobahnen Albanien mit Kosovo verbunden für eine schnellere Durchreise. Kein Edi Rama und kein früherer Fatos Nanos, sondern Sali Berisha e rrnoft per Jet.

Lasst das Geschwätze anderer Leute, glaubt das was ihr mit euren Augen sieht und mit euren Augen liest.

Ciao das von mir.

im albanischen fernsehen gabs mal eine diskussionsrunde dort wurden dokumente vorgelegt wo bewiesen hätten dass sali berisha zu kosovo-kriegszeiten benzin an die serbische armee verkaufte hätte und gabs auch paar zeugen aus albanien die meinten dass sali berisha einen bestimmten mann verhaften ließen wollte

ca jini ka flisni ore. biznis esht ky???? qfar biznisi kunder popullit shqiptare ne kosov! a ndoshta je ka mendon ndrysh por nuk po te kuptoj.

Nuk di ca te them per Sali Berishen...

Kam ndegjuar se ai esht politikan shum i mire por edhe e kunderten e kam ndegjuar nga disa shqiptare nga kosova pore edhe nga shqiperia.
    kam ndegjuar se ai esht fajtor per tragjedien e gerdecit edhe se ai kish bere plan ta prish statuen e skenderbeut ne tiran per ta krioj nji statuj e vetvetes.

por edhe shum arsyje kam ndegjuar pse ai esht politikani ma i mire shqiptare.

nuk di un jam nga kosova dhe nuk di per politiken shqiptare.

ju pershendes te gjithve..
    Unë kam ndëgju, që ai bashkë me Thaqin dikun ka malësia me një pleme kishin vjedhë pula. Amu në fundë Ramushi krejt i kish honger….und jetzt haben sie alle einen Hak (Blutrache) am Hals. Solange sie aber in der Regierung sind, geniessen sie Immunität.

Për këtë arsye, kur të shkoni në zgjedhje, ju lutem merreni këtë faktë parasyshë!

Selam, pelasgian!

Seite 2 von 4 ErsteErste 1234 LetzteLetzte