BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 4 1234 LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 35

Serben blockieren Straße

Erstellt von Albani100, 13.04.2012, 20:43 Uhr · 34 Antworten · 2.073 Aufrufe

Serben blockieren Straße

Serben blockieren Straße

Neuesten Meldungen zufolge haben serbische Gruppen am 13.04.2012 eine Straße, die zu den drei albanischen Dörfern Leposavic – Bistrica, Ceraje und Koshtove te Vllahise führt mit Sand verbarrikadiert, um KFOR, EULEX und ROSU Truppen daran zu hindern nach Nordmitrovica zu gelangen.

Die Straße ist nicht mehr mit Fahrzeugen passierbar. Die Einwohner müssen einen Fußweg von 7 Meilen in Kauf nehmen.

Auch auf albanisch

Leposaviq, Bistrice, 12 prill – Grupe serbėsh kanė vendosur sot, nė orėt e hershme tė

mėngjesit, barrikadė nė rrugėn qė shpie pėr nė tri fshatrat shqiptare tė komunės sė Leposaviqit, njofton korrespondenti i “Kohės Ditore” nga Mitrovica. Vendosjen e barrikadave nė rrugė e ka konfirmuar edhe pėrfaqėsuesi i tri fshatrave shqiptare, Haki Imeri. Sipas tij, grupe serbėsh tė premten, nė orėt e hershme tė mėngjesit kanė vėnė barrikada me rėrė nė vendin e quajtur Kamenicė, pikėrisht aty ky rrugėt pėr tri fshatrat shqiptare tė Leposaviqit - Bistricė, Cerajė dhe Koshtovė tė Vllahisė, ndahet nga magjistralja e Ibrit. Sipas pohimeve tė Imerit, sot, nė orėt e mėngjesit, njė kombibus, qė qarkullonte pėr nė kėto tri fshatra, ka parė se rruga ishte e barrikaduar, prandaj ishte kthyer thatė pėr nė Mitrovicė. Udhėtarėt, banorė tė kėtyre fshatrave, janė detyruar tė shkojnė nė kėmbė nė shtėpitė e tyre, tė cilat nga pika e barrikadimit janė larg mbi 7 kilometra.

Kėta banorė tash mund tė pėrdorin vetėm rrugėt nėpėr Shalė tė Bajgorės, tė cilat aktualisht s’mund tė shfrytėzohen pėr shkak tė grumbujve tė borės, qė ende nuk janė shkrirė nė disa pjesė. Tash vėshtirė se ka mundėsi qė edhe mėsimi tė mbahet, pasi qė arsimtarėt udhėtojnė nga Mitrovica, sikurse edhe mjekėt, thotė pėrfaqėsuesi i tri fshatrave.

Burime tė gazetės kanė theksuar se i ashtuquajturi Shtab serb i Krizės nė veriun e Kosovės ka dhėnė urdhėr qė kjo rrugė tė bllokohet, meqė, sipas tyre, kėtė rrugė mund ta shfrytėzuakan pjesėtarėt e ROSU-s, KFOR-it dhe EULEX-it.

Mbylljen e kėsaj rruge me barrikada tė rėrės pėr nė tri fshatrat shqiptare tė Leposaviqit e ka konfirmuar edhe Policia e Kosovės nė Mitrovicė.

Diesen kriminellen Pack muss endlich ein Ende machen !!!

Die Serben im Kosovo haben nichts anderes gelernt. Das soll jetzt keine Beleidigung an Serbische Zivilisierte Bürger sein.
    Qfare budallash!
    Was will die KFOR jetzt schon wieder?
    Sie schützen unsere Mitbürger im Kosovo nicht und wollen dann auch noch verhindern das Spezialeinheiten die Albaner schützen. Was soll das?

Gast829627
    wollt ihr mich verarschen???

ihr regt euch über sand auf......................

Die Albaner in Leposaviq haben die Barrikaden wieder entfernt.

Zitat Zitat von Legija Beitrag anzeigen

die albaner sollte auch die straßen nach gracanica blockier, aber natürlich nur mit sand

Gast829627
    Zitat Zitat von Karl der Kuehne Beitrag anzeigen
    die albaner sollte auch die straßen nach gracanica blockier, aber natürlich nur mit sand

von mir aus können sie die mit den säcken scheizze die du labberst blockieren..........

Zitat Zitat von Legija Beitrag anzeigen

langsam nervt mich der kleine nationalist, ich bin noch nicht lange hier, kann also schlecht beurteilen, ob er nur so dumm tut oder ob er es wirklich ist :/

Zitat Zitat von škafiškafnjak Beitrag anzeigen
    langsam nervt mich der kleine nationalist, ich bin noch nicht lange hier, kann also schlecht beurteilen, ob er nur so dumm tut oder ob er es wirklich ist :/
    nicht nur dich

Seite 1 von 4 1234 LetzteLetzte