BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 9 12345 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 81

Unsere Zukunft ist die Vereinigung

Erstellt von Adem, 21.03.2011, 21:58 Uhr · 80 Antworten · 4.393 Aufrufe

Pfeil Unsere Zukunft ist die Vereinigung

Presidenti Pacolli: E ardhmja jonė ėshtė bashkimi kombėtar

E ardhmja jonė ėshtė bashkimi kombėtar dhe kjo do tė realizohet falė sė kaluarės pėr tė parė tė ardhmen e ndritur. Kėshtu deklaroi presidenti i Kosovės Behxhet Pacolli ndėrsa mbajti nje fjalim pėrpara deputetėve tė Kuvendit.

“Duhet tė ecim pėrpara pėr te krijuar tė ardhmen tonė, e cila do tė jetė njė e ardhme e ndritshme”.

“Nuk po propozoj disa tabu, ne kufirin e kemi rėnuar mė parė. Nė saje tė sė kaluares, ne duhet tė ndėrtojmė tė ardhmen. Bashkimi, do te jetė ashtu siē tha BE, jo me dhunė. Integrimi, tė behet nėpermjet takimeve te larta, dmth ligjeve dhe mė pas me biznese. Dhe takimet mund tė behen edhe me Malin e Zi dhe Maqedoni, jo thjesht formale, pra takimi sipas modelit tė BE-sė”.

Pacolli mė tej vuri nė dukje dhe iniciativat e reja tė cilat duhet tė merren mes palėve, kjo pėr tė gjetur njė ekuilibėr dhe per njė zhvillim ekonomik mė fitimprurės.

“Duhet unifikimi i legjislacionit, komunikacionit, dhe dokumentacionit gjyqėsor dhe tė bizneseve. Lėvizje e lirė edhe tė ideve, diturisė dhe kapitalit. Standartizimi i dijes, teksteve tė reja shkollore dhe gjuha akademike.

Duhet tė filojme punėn me energji pozitive. Askush nuk e fsheh idenė e njė bashkimi, por duhet te ndjekim aspiratat tona brėnda bashkesisė Europiane”.

Ndėrkaq, presidenti i Kosovės nė fund tė fjalimit tė tij, deklaroi se vendet tona jane me vonesė pėr tu fokusur nė keto cėshtje, ndaj dhe puna duhet te nise tani, me energji pozitive, e pėr kėtė, duhet vullnet.

Übersetzung:

Pacolli war in Albanien zu Besuch und sagte in einer Rede das unsere Zukunft die nationale Vereinigung ist.

Pacolli ist der erste Präsident der öffentlich von einer Vereinigung spricht.

Der gefällt mir langsam

Kelebek
    Amen.

War das nicht das Opfer, das von Gadaffi geknechtet und gezwungen wurde zu tanzen

das hätte ich nicht gedacht das er sowas sagt , ich meine er sollte es aber er ist ja mit thaci und die sagen sowas nie und trauen sich eben nicht wegen EULEX und so , aber was er sagt ist echt sehr gut

er erstaunt wohl die meisten mit der aussage

gefällt mir

shqiperia etnike

Er soll sein Wahlversprechen einhalten.

Leo

Zitat Zitat von SehireMeister Beitrag anzeigen
    Presidenti Pacolli: E ardhmja jonė ėshtė bashkimi kombėtar

E ardhmja jonė ėshtė bashkimi kombėtar dhe kjo do tė realizohet falė sė kaluarės pėr tė parė tė ardhmen e ndritur. Kėshtu deklaroi presidenti i Kosovės Behxhet Pacolli ndėrsa mbajti nje fjalim pėrpara deputetėve tė Kuvendit.

“Duhet tė ecim pėrpara pėr te krijuar tė ardhmen tonė, e cila do tė jetė njė e ardhme e ndritshme”.

“Nuk po propozoj disa tabu, ne kufirin e kemi rėnuar mė parė. Nė saje tė sė kaluares, ne duhet tė ndėrtojmė tė ardhmen. Bashkimi, do te jetė ashtu siē tha BE, jo me dhunė. Integrimi, tė behet nėpermjet takimeve te larta, dmth ligjeve dhe mė pas me biznese. Dhe takimet mund tė behen edhe me Malin e Zi dhe Maqedoni, jo thjesht formale, pra takimi sipas modelit tė BE-sė”.

Pacolli mė tej vuri nė dukje dhe iniciativat e reja tė cilat duhet tė merren mes palėve, kjo pėr tė gjetur njė ekuilibėr dhe per njė zhvillim ekonomik mė fitimprurės.

“Duhet unifikimi i legjislacionit, komunikacionit, dhe dokumentacionit gjyqėsor dhe tė bizneseve. Lėvizje e lirė edhe tė ideve, diturisė dhe kapitalit. Standartizimi i dijes, teksteve tė reja shkollore dhe gjuha akademike.

Duhet tė filojme punėn me energji pozitive. Askush nuk e fsheh idenė e njė bashkimi, por duhet te ndjekim aspiratat tona brėnda bashkesisė Europiane”.

Ndėrkaq, presidenti i Kosovės nė fund tė fjalimit tė tij, deklaroi se vendet tona jane me vonesė pėr tu fokusur nė keto cėshtje, ndaj dhe puna duhet te nise tani, me energji pozitive, e pėr kėtė, duhet vullnet.

Übersetzung:

Pacolli war in Albanien zu Besuch und sagte in einer Rede das unsere Zukunft die nationale Vereinigung ist.

Pacolli ist der erste Präsident der öffentlich von einer Vereinigung spricht.

Der gefällt mir langsam

Als politisch korrekter westlicher Beobachter sehe ich das kritisch,dass
    der eigene Präsident die Angliederung des eigenen Landes ,wessen Status
    nicht ganz geklärt ist, an ein anderes als Ziel festlegt.

Als ALbaner:

Zitat Zitat von Leorit Beitrag anzeigen

Als ALbaner:

wenn du es vom westen betrachtest dann weißt du auch das der westen kosovo als staat anerkannt hat und es nur eine frage der zeit ist bis es 100 länder anerkennen damit es auch international anerkannt wird als staat ?

Zitat Zitat von Leorit Beitrag anzeigen

Als ALbaner:
    Putin ist ja auch in Serbien.

Oro

Wenn von velika srbija die Rede ist dann wird hier überall aufgesprungen und scheiss Cetniks rumgeschrien
    wieso nicht das gleiche bei dem beschissenen "Shqiperia ethnike" .. scheiss Doppelmoral!
    "Kosovo" soll erst Mal zu sehen das sie unabhängig von Serbien werden.. denn heute heisst es noch:

-KOSOVO JE SRBIJA-

Seite 1 von 9 12345 ... LetzteLetzte