BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 2 von 3 ErsteErste 123 LetzteLetzte
Ergebnis 11 bis 20 von 30

VV: Zgjedhje të parakohshme e demonstrata antiqeveritare

Erstellt von Aktivist Vetevendosje, 16.02.2012, 13:08 Uhr · 29 Antworten · 1.786 Aufrufe

Zitat Zitat von Mbreti Bardhyl Beitrag anzeigen
    Ma se mirti kish me kane Kosoven me udheheq dikush nga Istogu ose Klina,se ma te aftit e ma te urtit njerz jon,juve tjerve fshise me ju ra,e po tromaka jeni haj medet per juve.
    Kryet zung e keni,gja nuk vyni

Lass mich raten: du bist aus Klina oder Istog ?

Po kena shpresa mu msu najhere prej Klines ose Istogut

Ma se miri me ia lan pushtetin Gjakovareve, tamon si perpara qysh u kan adet e na tjert me i grah punes krahut

Zitat Zitat von FloKrass Beitrag anzeigen
    Lass mich raten: du bist aus Klina oder Istog ?

Po kena shpresa mu msu najhere prej Klines ose Istogut

Ma se miri me ia lan pushtetin Gjakovareve, tamon si perpara qysh u kan adet e na tjert me i grah punes krahut
    Ni tjeter adet e kan Gjakovart,hahahhahahaha

Feuerengel
    Zitat Zitat von Hamzë Jashari Beitrag anzeigen
    Damit spalten Sie nur Kosove
    PDK-Hochburgen wie Drenica würden vielleicht sogar zu den Waffen greifen und die Regierung nicht akzeptieren.
    Wir sind nicht in Lybien oder in irgend einem Land des Nahen Ostens...

Feuerengel
    Ma se mirti kish me kane Kosoven me udheheq dikush nga Istogu ose Klina,se ma te aftit e ma te urtit njerz jon,juve tjerve fshise me ju ra,e po tromaka jeni haj medet per juve.
    Kryet zung e keni,gja nuk vyni
    Per Klinë nuk e di siq asht hesapi, por n`baft me udhëheq Kosovën naj Istogarë, pasna me ja çi nanën Kosovës mirë siq po e shoh unë...

Ni tjeter adet e kan Gjakovart,hahahhahahaha
    Kennst du den: ne Drenice ka burra, veq ne Gjakove ka burre mi burra

Zitat Zitat von LS_89 Beitrag anzeigen

Valla as na nuk jemi kah shkojm ne rruge ma te mire se sa Libia, se as politikant e tyne nuk kan ba diqka ma te keqe se politkant tone, edhe ata thjesht kane vjedh pare te shtetit ne krah te popullit, njesoj si politikant tone, veqse dallimi ne mes popullit Libian edhe Kosovar qendron aty se ata e kane rrezu diktatorin e tyne me lufte e Kosovart nuk qohen as ne protesta

Hamëz Jashari
    po ta merr mendja
    e she ti me ba me rrzu qeverin me dhune ka me ja pa sherrin vetevendosja

Feuerengel
    Zitat Zitat von FloKrass Beitrag anzeigen
    Valla as na nuk jemi kah shkojm ne rruge ma te mire se sa Libia, se as politikant e tyne nuk kan ba diqka ma te keqe se politkant tone, edhe ata thjesht kane vjedh pare te shtetit ne krah te popullit, njesoj si politikant tone, veqse dallimi ne mes popullit Libian edhe Kosovar qendron aty se ata e kane rrezu diktatorin e tyne me lufte e Kosovart nuk qohen as ne protesta
    Jo mirë e ke, po nuk m`a merr mendja qe ka me ndodh naj katastrof si atje.
    Shpresoj që jo e tash nuk e di unë a asht qashtu as nuk asht.

Jo mirë e ke, po nuk m`a merr mendja qe ka me ndodh naj katastrof si atje.
    Shpresoj që jo e tash nuk e di unë a asht qashtu as nuk asht.

Jo, si ne Libi nuk ka shans me ndodh te na ne Kosove, per faktin se na e kemi prezencen nderkombetare ne Kosove edhe se gjendemi me territor pothuajse te rrethum prej Bashkimit Europian. Mirepo na po ia "dhijm" veti punt qe si ne Libi po i perdorim lidhjet fisnore e klanore, dmth jemi njerz lokalista, e keshtu qe po vjen deri te regjionalizimi i politikes, qe ma se shumti po e demton qytetarin e rendomt, qe nuk ka lidhje te forta me politiken.

Qe edhe ni argument, se pse duhet me u rrezu "klika e Drenices":

Kreu i veteranëve të UÇK-së akuzohet se ka votuar 150 herë - Lajme - Koha Net

L

Als erstes möchte ich klarstellen, dass ich gegen den Thaci-Klan bin, für eine transparentere Regierung und wirtschaftliche Ankurbelung (wie viele Albaner). (Bin auch für FeR :love: gewesen)

Jedoch habe ich meine Bedenken über die "Lösungsvorschläge" Kurtis. OFfensichtlich ist, dass Kurti ein sehr schlaues Köpfchen ist und von ihm werden wir Grosses sehen. Aber zu diesem Zeitpunkt, nach vier Jahren Unabhängikeit, hat ein Sturz der Regierung destabilisierende Wirkungen auf die Demokratie und (Unabhängigkeit) Kosovos. Anstatt die Energien für Kritiken und Aufstände aufzubrauche, sollte das Parlament nach Lösungen suchen, Vorschläge bringen, wie Kosovo die Bauprojekte ohne Verlust des privaten Eigentums finanzieren kann. Oder seht ihr das anders?

MfG

Ich unterscheide zwischen den Demonstrationen im norden Kosovos und diesem aktuellen Aufruf nach Regierungssturz. Die Demonstrationen, da bin ich mit Kurti völlig einer Meinung, sind legitim und sehr wünschenswert. Da dieser Ort ein Brutkessel der Korruption ist.
    Aber nicht so... Das Volk hat gewählt (edhe nqs kane votuar disa te vdekur...^^ so what ) - man muss jetzt die Zähne zusammenbeissen und Liefern und nicht immer noch Laffern....

Seite 2 von 3 ErsteErste 123 LetzteLetzte