BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.

Umfrageergebnis anzeigen: Welche Partei wählt ihr ?

Teilnehmer
102. Du darfst bei dieser Umfrage nicht abstimmen
  • PDK

13 12,75%
  • LDK

6 5,88%
  • AAK

5 4,90%
  • AKR

3 2,94%
  • Vetevendosje

60 58,82%
  • FER

9 8,82%
  • Andere

6 5,88%
Seite 112 von 157 ErsteErste ... 1262102108109110111112113114115116122 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1.111 bis 1.120 von 1562

Wahlen in Kosovo 2010

Erstellt von Albion, 06.11.2010, 21:31 Uhr · 1.561 Antworten · 102.028 Aufrufe

Zitat Zitat von Deqo Beitrag anzeigen
    die Dukagjinast würden eine Koalition mir der PDK nie akzeptieren.
    Der Dukagjin ist Thaci und co. egal
    das weisse ich schon ich komme selber aus dukagjin und deswegen sagt ich doch die ganze zeit es wird kein pdk und aak ein koalition geben

Vetėvendosja nuk i njef zgjedhjet .

Lideri i lėvizjes "Vetėvendosje", Albin Kurti, nė njė konferencė pėr media tė mbajtur sonte, ka bėrė me dije se rezultatet e zgjedhjeve tė shpallura nga KQZ-ja, janė tė papranueshme dhe si tė tilla, i ka kontestuar jo vetėm nė dy qytet tė rajonit tė Drenicės, por nė tėrė Kosovėn.

“Zgjedhjet e mbajtura tė dielėn nuk ishin aspak demokratike dhe tė ndershme, dhe si tė tilla, janė tė papranueshme”, ka thėnė Kurti, duke shtuar se njė rezultat i tillė vjen si pasojė e ndikimit tė regjimit, ka raportuar Zeri.

Ai ka shtuar se nga manipulimet qė janė bėrė nė tėrė Kosovėn, Lėvizja “Vetėvendosje” ėshtė dėmtuar dukshėm nė pėrqindje, por megjithatė ka shtuar se “Vetėvendosje” ėshtė mė e fuqishme se kurrė.

Vetevendosje: Nuk njohim zgjedhjet

Fan Noli
    Es gibt noch eine andere Möglichkeit. Die Parteien welche die Wahlen anzweifeln (LDK-VV-AAK-AKR), könnten sich zusammen tun und mit ihrer Mehrheit im Parlament, das Parlament gleich wieder auflösen lassen und Neuwahlen ausrufen.

ich denke es wird wider neu wahlen geben
    wie soll überhaupt so weiter gehn?
    ich hoffe es kommt so wie ich mir wünsche ein 4er koalition mit vv-aak-ldk-akr!

AKR koalicion me LDK-nė!

Prishtinė, 14 dhjetor - Aleanca Kosova e Re dhe Lidhja Demokratike e Kosovės kanė filluar bisedimet pėr koalicion. Por, kėto bisedime nuk janė duke u zhvilluar pėr Qeverinė qendrore. AKR e Behxhet Pacollit si duket do ta mbėshtes LDK-nė pėr ta mposhtur AAK-nė nė balotazhin pėr kryetar tė Rahovecit, garė qė zhvillohet tė dielėn mė 19 dhjetor, citon Indeksonline tė ketė raportuar RTK .
    Zėvendėskryetarja e AKR-sė Mimoza Kuari – Lila ka thėnė se takimi ndėrmjet kreut tė AKR-sė, Behxhet Pacolli dhe atij tė LDK-sė, Isa Mustafa ka pasur nė agjendė zgjedhjet pėr kryetar nė Rahovec.
    Kusari ka shtuar se takimi nuk ka qenė sekret.
    “Qėllimi i takimit ndėrmjet kryėtarit tė AKR-sė, Behxhet Pacolli me kreun e LDK-sė, Isa Mustafa ka pasur pėr qėllim zgjedhjet nė Rahovec dhe mundėsia e mbėshtetjes”, ka thėnė Kusari-Lila.

AKR koalicion me LDK-nė! - Zgjedhjet 2010 - Politikė - Koha Net

Fan Noli
    Es Zeichnet sich eine Annäherung der AKR zur LDK an. Demnach steht die PDK von Thaqi ganz alleine da. Denn nachdem LDK, VV und AAK eine Koalition mit der PDK von Thaqi auschliessen, zieht jetzt auch die AKR zur LDK rüber. Somit kann sich Thaqi seine gefälschten 33,5 % in den Arsch schieben. Eine Regierungskoalition unter Thaqis PDK ist unter diesen Bedingungen unmöglich. Umsonst stimmen geklaut.

Mustafa: AKR e LDK kanė shumėēka tė pėrbashkėt

Aleanca Kosova e Re duket se ka filluar tė “jap shenjė” nė tė djathtė, duke u afruar me Lidhjen Demokratike tė Kosovės. Ndonėse zyrtarėt e kėsaj partie thonė se nuk kanė vija tė kuqe me asnjė parti, ata nuk fshehin simpatinė pėr liderin e LDK-sė, Isa Mustafa. Nėnkryetarja e AKR-sė, Mimoza Kusari-Lila ka thėnė se pėr ēėshtjen e koalicioneve, AKR do tė bisedojė pas certifikimit tė rezultateve dhe hetimeve tė rasteve tė manipulimit tė vullnetit tė qytetarėve. Ndėrkaq Muhamet Mustafa, qė ėshtė pjesė e Koalicionit pėr Kosovė tė Re mė grupin e ekspertėve E15, ka thėnė se AKR e LDK kanė shumė tė pėrbashkėta.

www.kosovapress.com

Fan Noli
    Es zeichnet sich eine Koalition LDK-AAK-AKR ab die zusammen vielleicht 47 bis 48 Mandate bekommen werden. Es fehlen also 13 bis 14 Mandate. Mit der VV könnten sie diese Mehrheit bekommen, aber die VV hat angekündigt weder mit der PDK noch LDK koalieren zu wollen. Also wird man wohl mit den Minderheiten koalieren.

Mögliche Koalition:
    LDK-AAK-AKR und Teil der Minderheiten (mind. 14 von 22 oder 23 Sitzen)

PS:
    Thaqi dagegen bekommt alleine, auch wenn die Minderheiten komplett für ihnen Stimmen würden, keine Mehrheit zusammen.

Ghostbrace
    Thaqi wird mit Pacolli und den Minderheiten regieren.