BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Ergebnis 1 bis 9 von 9

Kujundžija: Od "vehabija" oduzeto više od 50 kilograma eksploziva

Erstellt von Emir, 18.02.2010, 10:24 Uhr · 8 Antworten · 1.400 Aufrufe

Emir

Kujundžija: Od "vehabija" oduzeto više od 50 kilograma eksploziva

Bezbjednosne snage BiH izvele su još jednu akciju protiv vehabija i u njihovoj komuni na području Jablanice pronašle više od 50 kilograma eksploziva, javlja dopisnik Srne iz Mostara.
    Portparol Agencije za istrage i zaštitu Željka Kujundžija potvrdila je da je u akciji koja je sinoć izvedena u Hercegovini pronađeno 57 kilograma ekploziva.
    - Uhapšena su dva lica - rekla je ona i najavila više detalja tokom dana.

DNEVNIAVAZ.BA - Dogadjaji - Kujund?ija: Od "vehabija" oduzeto vi?e od 50 kilograma eksploziva

u jablanici, sigurno baksuz zna sta se dole desava

Baksuz
    Zitat Zitat von DZEKO Beitrag anzeigen
    u jablanici, sigurno baksuz zna sta se dole desava
    In Jablanica gibts einige Café´s in die ich mich nicht rein trauen würde. Mit diesen Leuten ist nicht zu scherzen.

Zitat Zitat von Baksuz Beitrag anzeigen
    In Jablanica gibts einige Café´s in die ich mich nicht rein trauen würde. Mit diesen Leuten ist nicht zu scherzen.

bei uns gibt es auch viele, kam es schon bei euch zu irgendwelchen auseinandersetzungen.

Baader
    Was soll daran schlimm sein?

Man wird doch wohl noch das Recht haben Sprengstoff zu besitzen.

Was macht ihr wenn eure Toilette verstopft?

Baksuz
    Zitat Zitat von DZEKO Beitrag anzeigen
    bei uns gibt es auch viele, kam es schon bei euch zu irgendwelchen auseinandersetzungen.
    Jop. Da gabs einmal Pärchen (Beide muslimisch) welche Händchen haltend durch den Park gegangen sind und der Junge wurde deswegen von den Vehabijas angegriffen. Sofort sind alle Jugendlichen aus den Café´s und Disco´s rausgerannt und haben die Vehabijas verprügelt.

Ferdydurke
    Zitat Zitat von Emir88 Beitrag anzeigen
    Bezbjednosne snage BiH izvele su još jednu akciju protiv vehabija i u njihovoj komuni na području Jablanice pronašle više od 50 kilograma eksploziva, javlja dopisnik Srne iz Mostara.
    Portparol Agencije za istrage i zaštitu Željka Kujundžija potvrdila je da je u akciji koja je sinoć izvedena u Hercegovini pronađeno 57 kilograma ekploziva.
    - Uhapšena su dva lica - rekla je ona i najavila više detalja tokom dana.

DNEVNIAVAZ.BA - Dogadjaji - Kujund?ija: Od "vehabija" oduzeto vi?e od 50 kilograma eksploziva
    Der Link geht nicht...

Mudzo
    Zitat Zitat von Baader Beitrag anzeigen
    Was soll daran schlimm sein?

Man wird doch wohl noch das Recht haben Sprengstoff zu besitzen.

Was macht ihr wenn eure Toilette verstopft?
    frag ich mich auch jeder sollte doch sprengstoff haben dürfen ..in was für einer welt leben wir

nisu samo vehabije problem u bosni !!!! nego ustav bosne je problem i pentiteti , kantoni , distrikti ,, u bosni svako sebi pravi male drzavice i svoj zakon ......nista bolje nije ni u banja luci , sarajevu , sirokom ,, evo zasto !! u banja luci vladaju srbi , u sarajevu bosnjaci u sirokom , hrvati u gornjoj maoci ,vehabije ,,,,,,,,znaci novi ustav bez pentiteta , kantona , distrikta i slicno tome ,,,,,,,,,,,,,, samo jedna bosna i hercegovina kao sve bivse ju republike