BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 8 von 29 ErsteErste ... 45678910111218 ... LetzteLetzte
Ergebnis 71 bis 80 von 286

Albanien will schwulen-ehe legalisieren

Erstellt von lulios, 29.07.2009, 18:30 Uhr · 285 Antworten · 16.881 Aufrufe

So nebenbei, wir sagen ja auch Shota und nicht Pata

Gast829627
    Zitat Zitat von lulios Beitrag anzeigen
    Albania to Legalise Gay Marriage

Albania’s conservative Prime Minister Sali Berisha announced in a cabinet meeting on Wednesday that the government would push for a law that recognises homosexual marriages.

“This is an important law against discrimination,” said Berisha, who often stresses the importance of family values.

The prime minister said that the law had already been put to parliament and that MPs should treat it seriously because it provides a legal basis against discrimination, bringing the country into line with a framework already approved by the EU, which Albania aspires to join.

Although deeply secular, Albania is one of only two countries in Europe with a Muslim majority - the other is Bosnia - and it is unclear how the government’s decision will be accepted by the public.

While the Albanian parliament decriminalised homosexual relationships in 1995, more than a decade later, gays and lesbians are still heavily stigmatised, and a majority live clandestine lives, fearing that if their sexual orientation is discovered their safety will be endangered.

“The attitudes toward homosexuality have not changed much, and they have to protect themselves,” Genci Terpo a human rights lawyer based in Tirana told Balkan Insight in an earlier interview.

“It’s not that now, there is any real difference to what we have seen before. They continue to be subjected to discrimination in all walks of life, and that includes state institutions,” he said.

According to Terpo, who works for the Albanian Human Rights Group, AHRG, the homosexual community in Tirana is roughly 3,500-strong.

Human rights reports on Albania concede that ingrained attitudes among the public leave Albanian gays and lesbians on the fringes of society. AHRG reports that Albanian homosexuals face “intolerance, physical and psychological violence - often from the police - and discrimination in the workplace.”

Albania to Legalise Gay Marriage :: BalkanInsight.com

übersetzung: der premierminister albaniens sali berisha hat angekündigt die schwulen-ehe zu legalisieren

ja korrekt dann könnt ihr euch jetzt öffentlich alle gegenseitig in den arsch ficken ...................

Karim-Benzema
    Zitat Zitat von Gentleman Beitrag anzeigen
    Auch slawische Wörter wie

dosadno - palidhje
    struja - rryma

Fenster gebrauchen wir mehr Dritare, oder eigentlich den Begriff für Glas "xhami".

ja meine mutter sagt seid kurzen dritare aber xham sagen wir auch

Zitat Zitat von Legija Beitrag anzeigen
    ja korrekt dann könnt ihr euch jetzt öffentlich alle gegenseitig in den arsch ficken ...................
    ich denke, dass die Homosexualitätsrate in Serbien weit höher ist als in Albanien, oder erst recht im Kosovo

Zitat Zitat von Gjebraili Beitrag anzeigen
    Eher ein Schritt vor.
    Ein schritt richtung anus

Gast829627
    Zitat Zitat von Dukagjin Beitrag anzeigen
    ich denke, dass die Homosexualitätsrate in Serbien weit höher ist als in Albanien, oder erst recht im Kosovo

ich denke auch das wir mehr schwule albaner haben als albanien!

Zitat Zitat von Dukagjin Beitrag anzeigen
    Was das angeht...

Gay-Serbia.com | Gej, lezbejska, biseksualna i transrodna online zajednica - Srbija, Beograd

Prizren
    Ich finde sowas schlimm!wie kann man blos Schwul sein es gibt doch nix besseres als ein gut riechende und rasierte Muschi!

Zitat Zitat von Prizren Beitrag anzeigen
    Ich finde sowas schlimm!wie kann man blos Schwul sein es gibt doch nix besseres als ein gut riechende und rasierte Muschi!

Gast829627

ich wurd sagen schnapp dir deine truppe süüüsser ilüürer und meldet euch hier an....

GAY ALBANIA FORUM

wiso tarnt ihr euch als "egypter"

Seite 8 von 29 ErsteErste ... 45678910111218 ... LetzteLetzte