BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 2 12 LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 11

Ambasadat e Shqipėrisė do pėrfaqėsojnė edhe Kosovėn

Erstellt von Eli, 22.10.2011, 13:53 Uhr · 10 Antworten · 1.093 Aufrufe

Eli

Ambasadat e Shqipėrisė do pėrfaqėsojnė edhe Kosovėn

TIRANE-Nė atė vend tė botės, ku shteti i Kosovės nuk ka ambasadėn e vet, pėrfaqėsimi i saj diplomatik do tė bėhet nga Shqipėria. Ky ėshtė thelbi i marrėveshjes sė miratuar dje nga Kėshilli i Ministrave mes qeverisė sė Republikės sė Shqipėrisė dhe qeverisė sė Republikės sė Kosovės nė fushėn e pėrfaqėsimit konsullor. Kjo marrėveshje bėn tė mundur njehsimin e legjislacionit dhe praktikave mes dy vendeve dhe pėrgjysmon edhe shpenzimet pėrkatėse tė secilit vend.
    Kryeministri Sali Berisha vlerėsoi punėn e bėrė nga Ministria e Jashtme pėr kėtė marrėveshje shumė tė goditur dhe shumė tė domosdoshme, bazuar nė njė model qė e kanė pėrdorur vende tė tjera, dekada mė parė. "Shqiptarėt duhet ta ndiejnė veten njėsoj, si nė Tiranė, ashtu edhe nė Prishtinė dhe nuk ka nevojė qytetari tė mendojė se ē'praktikė do t'i duhet tė ndjekė nė secilin vend", u shpreh Kryeministri, ndėrsa theksoi se shqiptarėt duhet ta shndėrrojnė praninė e dy qeverive dhe administratave nė mundėsi mė tė mėdha dhe jo nė pengesa dhe burokraci mė tė mėdha

Balkanweb | Ambasadat e Shqipėrisė do pėrfaqėsojnė edhe Kosovėn - Shqiperi

Kurze Übersetzung:

Die Albanische Botschaft will in den Ländern welcher den Kosovo nicht Anerkannt hat für die Bevölkerung der im Kosovo lebenden Menschen aufkommen, sprich; Diese Menschen können die Albanische Botschaft als Hilfe in Anspruch nehmen falls der Staat in dem Sie leben die Unabhängigkeit des Kosovo nicht Anerkannt haben. Wie z.B Spanien Malta und andere Staaten..

Oro

Zitat Zitat von Eli Beitrag anzeigen
    TIRANE-Nė atė vend tė botės, ku shteti i Kosovės nuk ka ambasadėn e vet, pėrfaqėsimi i saj diplomatik do tė bėhet nga Shqipėria. Ky ėshtė thelbi i marrėveshjes sė miratuar dje nga Kėshilli i Ministrave mes qeverisė sė Republikės sė Shqipėrisė dhe qeverisė sė Republikės sė Kosovės nė fushėn e pėrfaqėsimit konsullor. Kjo marrėveshje bėn tė mundur njehsimin e legjislacionit dhe praktikave mes dy vendeve dhe pėrgjysmon edhe shpenzimet pėrkatėse tė secilit vend.
    Kryeministri Sali Berisha vlerėsoi punėn e bėrė nga Ministria e Jashtme pėr kėtė marrėveshje shumė tė goditur dhe shumė tė domosdoshme, bazuar nė njė model qė e kanė pėrdorur vende tė tjera, dekada mė parė. "Shqiptarėt duhet ta ndiejnė veten njėsoj, si nė Tiranė, ashtu edhe nė Prishtinė dhe nuk ka nevojė qytetari tė mendojė se ē'praktikė do t'i duhet tė ndjekė nė secilin vend", u shpreh Kryeministri, ndėrsa theksoi se shqiptarėt duhet ta shndėrrojnė praninė e dy qeverive dhe administratave nė mundėsi mė tė mėdha dhe jo nė pengesa dhe burokraci mė tė mėdha

Balkanweb | Ambasadat e Shqipėrisė do pėrfaqėsojnė edhe Kosovėn - Shqiperi

Kurze Übersetzung:

Die Albanische Botschaft will in den Ländern welcher den Kosovo nicht Anerkannt hat für die Bevölkerung der im Kosovo lebenden Menschen aufkommen, sprich; Diese Menschen können die Albanische Botschaft als Hilfe in Anspruch nehmen falls der Staat in dem Sie leben die Unabhängigkeit des Kosovo nicht Anerkannt haben. Wie z.B Spanien Malta und andere Staaten..
    Gute Sache fuer die Albos.
    Uebrigens Malta hat KS anerkannt.

Eli

Zitat Zitat von Oro Beitrag anzeigen
    Gute Sache fuer die Albos.
    Uebrigens Malta hat KS anerkannt.
    Merci, ich habe irgendwie den Überblick verloren welche Staaten es anerkannt haben und welche nicht, aber ich glaube es ist ein toller Schritt von der Alb Regierung und der Kosovarischen Regierung.

Dennoch Danke für die Info.

Die Idee gefällt mir

Albanese
    Zitat Zitat von Eli Beitrag anzeigen
    Merci, ich habe irgendwie den Überblick verloren welche Staaten es anerkannt haben und welche nicht, aber ich glaube es ist ein toller Schritt von der Alb Regierung und der Kosovarischen Regierung.

Dennoch Danke für die Info.
    Ich glaube er wollte das ganze nur ins lächerliche ziehen da Malta nicht so ein bedeutender Staat ist.

Eli

Zitat Zitat von Aurel Marki Beitrag anzeigen
    Ich glaube er wollte das ganze nur ins lächerliche ziehen da Malta nicht so ein bedeutender Staat ist.
    Das weiß ich nicht was seine Absicht war, aber wenn es selbst Uganda ist welches das Kosovo Anerkennt, ist das für uns bedeutend auch wenn es für manchen vielleicht ein ''Unbedeutender Staat'' erscheinen mag

Es ist nicht wichtig welche Staaten es anerkennen, viel wichtiger ist wie viele Staaten..

Oro

Zitat Zitat von Aurel Marki Beitrag anzeigen
    Wieso sollte ich? Ich wies nur daraufhin. 22 von 27 EU-Mitgliedern haben KS anerkannt. Spanien, Rumaenien, Slowakei, Zypern und Gr nicht. Malta gehoert zur EU.

=Brüder

Super Sach!

Der Zoll zwischen ALB und KS soll angeblich auch weg

Seite 1 von 2 12 LetzteLetzte