BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 13 von 17 ErsteErste ... 391011121314151617 LetzteLetzte
Ergebnis 121 bis 130 von 165

Beitrittsverhandlungen mit Mazedonien sollten beginnen

Erstellt von Skitnik, 07.04.2011, 19:22 Uhr · 164 Antworten · 6.330 Aufrufe

Zitat Zitat von El Greco Beitrag anzeigen
    Niemals!!!
    Ok, dann muss ich wohl meine Sachen Packen und auf nach Mexiko.

entweder geht deutschland friedlich aus der EU oder im bürgerkriegzustand

Ohrid-Albaner
    Zitat Zitat von ALB-EAGLE Beitrag anzeigen
    Ich weiß es klingt lächerlich aber die meisten EU Komissionäre sind bekannte Kommunisten aus der Sovjetzeit

die EU ist kommunistisch aufgebaut niemand hat dieses Parlament da gewählt ist überhaupt nicht vom Volk gewählt das jeden Tag i-ein Gesetz einführt

hier sieh dir das Video an sehr interessant

schau dir videos von NIGEL FARAGE an der typ spricht die realität im parlament
    Dass die EU nun ja...ein bisschen auf Lügen aufgebaut ist, das weiss jeder, doch diesen Farage kannte ich bisher nicht, dass dieser sogar im EU-Parlament vortritt!!! Nicht schlecht dieser Anglese...

Zitat Zitat von Ohrid-Albaner Beitrag anzeigen
    Das grosse Problem in Mazedonien ist, dass sehr wenige Menschen über genügend Bildung verfügen, um sich eine eigene Meinung zu bilden und eben dann, wie du sagst, "laut" zu werden. Der Grossteil sind nur Dorfmenschen, die sich den Kopf über Regierung, Parlament, Gemeinden, Schulen usw. nicht weiter den Kopf zerbrechen lassen, sondern an ihre Felder und Viehe denken.

Die Schweiz ist eine Eidgenossenschaft und keine Republik! Vergleiche uns mit diesem Käse nicht!

Zu den Mazedoniern in der Republik Albanien: einige Tausend können unmöglich die Angliederung ihres Gebietes an das Mutterland fordern, das wäre für sie Selbstmord (im wirtschaftlichen Sinne)!

Ich bin kein Hardliner du Doofi. Noch mal für dich zusammengefasst:

1. Die Albaner in MK sind Bürger 2. Klasse.
    2. Die Republik Mazedonien wird von einer Mehrheit regiert und nicht vom ganzen Volk (hier nicht wörtlich nehmen).
    3. Nationalsymbole Mazedoniens entsprechen nur den anfangs des 20. Jahrhunderts entstandenen Slawomazedoniern.
    4. Dein Deutsch ist grässlich.

und für dich nochmal:

1. solange ihr euch als 2. klasse bürger seht, solange werdet ihr probleme haben wegen nichts und wieder nichts

2. Richtig!

3. sehe es wie du willst. den ventilator gibts erst seit knapp 15 jahren... wenn du was makedonisches drinn siehst tuts mir leid. ich würde lieber den stern von vergina haben...

4. danke sehr! aber mer chönt au gern schwiizerdütsch schriibe wennd wotsch das bini mer nämmli gwohnt. :P

Ohrid-Albaner
    Auso Big MD, wenn e so wotsch kommuniziere...gärn...
    Eigentlech bringt's mit dir diskutiere nüt...gang zersch nach Mazedonie abe...frog mau dene Albaner wies ne goht und nächer chöi mer wieder zäme rede, ok?

Auso Big MD, wenn e so wotsch kommuniziere...gärn...
    Eigentlech bringt's mit dir diskutiere nüt...gang zersch nach Mazedonie abe...frog mau dene Albaner wies ne goht und nächer chöi mer wieder zäme rede, ok?

bisch du schomal in ost mk gsy? sorry. ihr dänket immer es gaht üch am schlächtiste! höret ändli demit uuf! häsch du schomal öpper anderst gfraget als en albaner?

ihr sind nöd d' dunkelhütige vo europa! ihr händ nöd meh und au nöd weniger als all andere. ich gib üch au nöd jedesmal d schuld wenn i nöd zfriede bi.

und ja übrigens... bi scho gnueg in mk gsy... und ich han fast jede egge vom land bereist. und hann au scho viele (meist herzliche) kontakt mit de iheimische albaner gha.
    es gaht allne glich. ah ja... bi üs der f mer wenigstens minarett baue :'D
    und es diskutiert au keine drüber, chopftüecher z verbüte. hahahaha

Ohrid-Albaner
    Du hesch überhaupt ke ahnig zum thema, sorry du...

Nomou: D'Schwiiz isch niid Mazedonie und umgekehrt, ok?

Bendzavid
    Zitat Zitat von ALB-EAGLE Beitrag anzeigen
    entweder geht deutschland friedlich aus der EU oder im bürgerkriegzustand
    entweder du packst deine sachen und gehst oder du packst deine sachen und fährst

Du hesch überhaupt ke ahnig zum thema, sorry du...

Nomou: D'Schwiiz isch niid Mazedonie und umgekehrt, ok?
    nei alte... anschiinend weisch du nöd wovo du redsch... "dütschland wird sich vo de eu löse bla bla bla wenn sy muss mit bürgerchrieg" -.- son bullshit chann nur vo dir choo. d eu isch e initiative vo de dütsche du hornochs! falls es der nöd ufgfalle isch, isch d' eu genau das wo de hittler damals scho hätt wele nur machtmers hütt ohni rassismus und massemord.

und ja d schwiiz isch nöd mk, aber trotzdem chasches guet vergliiche, au wenns e republik isch. so sind d "opstini" relativ autonom mittlerwiil. und wenns der um di diräkt demokratie gaht... du häsch se scho... soviel neuwahle wie in mk häsch i de letschte ziit niene gha, für jede seich machets scho fäng neuwahle. und das isch unteranderem au wunsch vo oppositions albaner partei.

diis problem isch dass du ohrid gern orid nännsch und behauptisch det wohnet kei mazedonier, und wottsch dass die stadt zu albanie ghört. das isch diis problem. wenn du mit mir diskutiersch, gahts garnie drum en gmeinsame wäg z finde, sondern eifahc nur darum mir entgäge z sy. höchstens wenni miis land verrate wür, wärsch debii. gäl?

lern ändli dass mk zwar nöd goldig isch, aber dass du ohni mk/yu nöd in bern umefurze würsch sondern in albanie wärsch und müsstisch luege dass durd rundi chunsch.

gruess.

Bendzavid
    hört auf mit eurem schweizerdeutsch- das ist nicht cool.