BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 14 von 17 ErsteErste ... 41011121314151617 LetzteLetzte
Ergebnis 131 bis 140 von 165

Beitrittsverhandlungen mit Mazedonien sollten beginnen

Erstellt von Skitnik, 07.04.2011, 19:22 Uhr · 164 Antworten · 6.325 Aufrufe

Zitat Zitat von benni1 Beitrag anzeigen
    hört auf mit eurem schweizerdeutsch- das ist nicht cool.
    er meinte dass mein Deutsch schrecklich sei! dann merkte ich dass sein schweizerdeutsch schlimmer ist :'D

nein spass bei seite ich liebe berndeutsch!!

omg also wenn Mazedonien in die EU dann weiß ich auch nicht wie es weiter gehen soll

Ohrid-Albaner
    Zitat Zitat von Big MD Beitrag anzeigen
    nei alte... anschiinend weisch du nöd wovo du redsch... "dütschland wird sich vo de eu löse bla bla bla wenn sy muss mit bürgerchrieg" -.- son bullshit chann nur vo dir choo. d eu isch e initiative vo de dütsche du hornochs! falls es der nöd ufgfalle isch, isch d' eu genau das wo de hittler damals scho hätt wele nur machtmers hütt ohni rassismus und massemord.

und ja d schwiiz isch nöd mk, aber trotzdem chasches guet vergliiche, au wenns e republik isch. so sind d "opstini" relativ autonom mittlerwiil. und wenns der um di diräkt demokratie gaht... du häsch se scho... soviel neuwahle wie in mk häsch i de letschte ziit niene gha, für jede seich machets scho fäng neuwahle. und das isch unteranderem au wunsch vo oppositions albaner partei.

diis problem isch dass du ohrid gern orid nännsch und behauptisch det wohnet kei mazedonier, und wottsch dass die stadt zu albanie ghört. das isch diis problem. wenn du mit mir diskutiersch, gahts garnie drum en gmeinsame wäg z finde, sondern eifahc nur darum mir entgäge z sy. höchstens wenni miis land verrate wür, wärsch debii. gäl?

lern ändli dass mk zwar nöd goldig isch, aber dass du ohni mk/yu nöd in bern umefurze würsch sondern in albanie wärsch und müsstisch luege dass durd rundi chunsch.

gruess.
    Du hesch würkli e Schruube locker. Wo han i das mit Düütschland gseit???

Nöiwahle in Mazedonie wäge der schlächte Regierigsfüerig vo de VMRO-DPMNE. Und das numme fürs Parlament, keni Vouksinitiativene odr süsch öppis. Schrib ke seich.

Das mit Ohrid hättisch niid söue schriibe, wöu i so nie dänke, ok? Dä wo am meischte do "umefurzt" bisch du, du hesch numme "Albanerphantasie" vo Grossalbanie odr kei ahnig was...ehm jo hallo? han iig das mau gseit?

Gang zersch i d'Primarschueu und när luege mer wiitr, ok???

Bendzavid
    redet mal richtiges deutsch man

Ohrid-Albaner
    er meinte dass mein Deutsch schrecklich sei! dann merkte ich dass sein schweizerdeutsch schlimmer ist :'D

nein spass bei seite ich liebe berndeutsch!!

Ich meinte es nicht, sondern ich wusste's.

Ein Hoch auf das Schweizerdeutsch!

Zitat Zitat von Ohrid-Albaner Beitrag anzeigen
    Ich meinte es nicht, sondern ich wusste's.

Ein Hoch auf das Schweizerdeutsch!

ich weiss dass du zu dumm bist um meine texte zu peilen

Du hesch würkli e Schruube locker. Wo han i das mit Düütschland gseit???

Nöiwahle in Mazedonie wäge der schlächte Regierigsfüerig vo de VMRO-DPMNE. Und das numme fürs Parlament, keni Vouksinitiativene odr süsch öppis. Schrib ke seich.

Das mit Ohrid hättisch niid söue schriibe, wöu i so nie dänke, ok? Dä wo am meischte do "umefurzt" bisch du, du hesch numme "Albanerphantasie" vo Grossalbanie odr kei ahnig was...ehm jo hallo? han iig das mau gseit?

Gang zersch i d'Primarschueu und när luege mer wiitr, ok???

seeeehr höchs niveau... aber weisch was? wenn mir argumänt usgönd, wirdi au amel persönlich

merci!

Ohrid-Albaner
    seeeehr höchs niveau... aber weisch was? wenn mir argumänt usgönd, wirdi au amel persönlich

merci!
    WO han iig das über Düütschland gseit????

WO han iig das über Düütschland gseit????

sorry hans au grad gsee, han di mit alb-eagle verwächslet. miin fähler.

edit: uf anderi pünkt bisch nöd würkli ihgange... in mk gits neuwahle... weni mi nöd tüsche wird s parlamänt neu gwählt, das wiederum wählt d regierig.

aber ich nime mal ah dass du das system guet verstahsch und ich muss der das nöd erkläre. -.-

Ohrid-Albaner
    ich weiss dass du zu dumm bist um meine texte zu peilen
    Wow. Woher hast du denn dieses Wort ("peilen") nun gefunden? Nicht schlecht für einen Anfänger.