BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Ergebnis 1 bis 2 von 2

Bestattung von 22 identifizierten Meja-Opfern

Erstellt von Lucky Luke, 28.04.2007, 13:45 Uhr · 1 Antwort · 745 Aufrufe

Lucky Luke

Bestattung von 22 identifizierten Meja-Opfern

Nė Meje u bė rivarrimi i 22 martirėve Bota nuk ėshtė aq shkurtėpamėse sa tė harroj krejt atė qė ka ndodhur nė Kosovė. Masakra e Mejės gjithsesi ka shpejtuar ardhjen e lirisė sė Kosovės. Kėshtu u shpreh kryeministri i Kosovės Agim Ēeku, para mijėra qytetarėve tė tubuar sot nė Lėndinėn e pikėllimit nė Meje me rastin e rivarrimit tė 22 martirėve tė kombit. Tė pranishmėve iu drejtua edhe kryetari i komunės sė Gjakovės Aqif Shehu i cili tha se shpresa se ndokush nga tė pagjeturit ėshtė i gjallė, duke se ishte vetėm iluzion.Nė ceremoninė e sotme mortore morėn pjesė pėrfaqėsues
    tė shumtė tė institucioneve dhe asociacioneve tė familjarėve nga e gjithė Kosova. Pas ceremonisė mortore kryeministri Ēeku ka qėndruar pėr pak qaste nė familjen "Qerkezi me ē’rast zbuloi pllakėn pėrkujtimore pėr 11 anėtarėt e kėsaj familje. Manifestimi i sotėm nė Meje tė Gjakovės ėshtė manifestim qendror nė kuadėr tė ditės sė tė pagjeturve e cila pas vendimit tė Kuvendit tė Kosovės pėr herė tė parė shėnua nė Meje .Ndryshe dita e sotme nė Gjakovė ,me vendim tė Kuvendit komunal ėshtė shpallur ditė zie.
    | e.h & RTK staff |
    http://www.rtklive.com/?categoryId=1&newsId=6076
    Gestern wurden 22 Massaker-Opfer von Meja bestattet. Das Massaker fand vor 8 Jahren statt. Die Leichen waren nach dem Verbrechen nach Serbien verscharrt worden und erst in den letzten Monaten dem Kosovo überstellt.

Meine Eltern waren auf dem Begräbnis. Ich wollte auch runter (war schon geplant), aber dann ist was unvorhergesehenes daziwschen gekommen und ich konnte..leider..leider nicht runter. Einer der Opfer ist mein Lieblingscousin. Das letzte mal als ich vor dem Krieg unten war, hatte er geheiratet. Er war so glücklich das vergesse ich nie....Mir kommen die Tränen, wenn ich daran denke..Ich wusste gar nicht mehr wie das Gefühl ist zu weinen..

Möge er in Frieden ruhen...

Mögen sie alle in Frieden ruhen.

Unglücklich

Mögen ihre Seelen in Frieden ruhen!

LAVDI!