BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 3 von 3 ErsteErste 123
Ergebnis 21 bis 27 von 27

big albania

Erstellt von method, 06.06.2005, 18:09 Uhr · 26 Antworten · 4.854 Aufrufe

Zitat Zitat von Gjergj
    Ich weiss nicht!
    Und ausrdem mache ich mich darüber lustig was Car Dusan schr.
    Er glaubt das Wort Kosova ist serb. Wort ist es aber nicht. Es ist
    alt-türkisches Wort... der Abaner wurde von niemanden ins Kosova gebracht dort gab es schon Imer Albaner und Kosova war vor dem 17.
    Jahrhundert Slawenfrei. Nur ihr habt es vergessen, natürlich wenn euch eure Landsleute tüchtig in den Kopf scheißen! Die Geschichte gehört Uns.
    Und ihr könnt sagen was ihr wollt! Ihr disskutiert mit mir. Tss über Kosova. Ihr disskutiert mit einer Person die aus dieser Gegend stamm und glaubt es wäre euers. Wie blöd seit ihr eigentlich noch?

Ihr Serben wollt alles haben.
    In Bosnien,Kroatien und Slowenien habt ihr auch immer mit
    euren Geschichten die Unabhängigkeit stehlen. Aber was sieht man jetzt?
    All diese Länder sind jetzt unabhängig.
    Nebenbei Kosovo ist auch schon seit 1991 unabhängig... und keiner hat es
    bis jetzt gemerkt, schade.
    Apropos Albanien.... wieviel kostet bei auch ne Stange?

In der RS werden die mir schon zu teuer ne Stange Luckies 28 KM 8O

Feuerengel
    Zitat Zitat von Alen

Apropos Albanien.... wieviel kostet bei auch ne Stange?

In der RS werden die mir schon zu teuer ne Stange Luckies 28 KM 8O
    Weiss ich nicht so ganz als ich im jahre 2002 in Albanien war verkauften sie 10 Euro die Stange und in Kosova letztes Jahr war ich auch dort da kostete eine Stange ca. 8-10 Euro.

Egal welche marke Marlboro,Lucky Strike usw.

hast du irgentwelche geschichtliche schriften oder ähnliches,welche zeigen dass albaner vor den serben im kosovo waren!?

außerdem nur weil du aus kosova stammst heißt es nicht dass es erstens voll mit albanern war und vllt scheißen (ich zitiere) deine landsmänner dir in den kopf!?
    :P

DJANKE NJATO.......!!!!

BELGRADE, April 18 (Reuters) - Serbian state television on Sunday broadcast extracts of a taped conversation purporting to show a NATO pilot being ordered to attack a civilian convoy in Kosovo last week despite seeing only cars and tractors.

Here is the full extract of the conversation, said to be between an AWACS early warning plane (''Mother'') and the pilot of an NATO F-16 fighter (''Charlie Bravo''), translated into Serbian, due to be published by the Belgrade daily Vercenje Novosti on Monday.

The following extracts were translated back to English by Reuters from the television broadcast.

Serbian television did not play the original tape, nor did it say how the newspaper had obtained the recording.

Pilot: ``Good day. I am in a position 80. No movement underneath. Please information on red Migs (Yugoslav fighter aircraft).''

``Hello Charlie Bravo. Mother here. Patrol towards northwest direction Prizren-Djakovica. There are no red Migs in the air.''

``Okay, I am going to 3,000 ft.''

``Mother to Charlie Bravo. You get reinforcements in ten minutes. There will be something interesting south of Djakovica.''

``Charlie Bravo to Mother. I am coming out of the clouds, still nothing in sight.''

``Mother to Charlie Bravo. Continue to the north, course 280.''

``Charlie Bravo to Mother. I am keeping 3,000 feet. Under me columns of cars, some kind of tractors. What is it? Requesting instructions.''

``Mother to Charlie Bravo. Do you see tanks? Repeat, where are the tanks?''

``Charlie Bravo to Mother. I see tractors. I suppose the Reds did not camouflage tanks as tractors.''

``Mother to Charlie Bravo. What kind of strange convoy is this? What, civilians? Damn, this is all the Serbs' doing. Destroy the target.''

``Charlie Bravo to Mother. What should i destroy? Tractors? Ordinary cars? Repeat, I do not see any tanks. Request additional instructions.''

``Mother to Charlie Bravo. This is a military target, a completely legitimate military target. Destroy the target, Repeat, destroy the target.''

``Charlie Bravo to Mother. Understand. Roger. Launching.''

Serbia says at least 64 people were killed in the attack on a vehicles carrying Kosovo Albanian refugees near Djakovica, not far from the Albanian border, on April 14.

NATO has declined to confirm the casualty figure and described the incident as ``one tragic accident.''

``Even more than you I would really welcome clarification,'' NATO spokesman Jamie Shea told a questioner at the daily NATO briefing in Brussels on Sunday.

But he said there was no new information from NATO military commanders who were investigating the incident.

18:48 04-18-99

Air strikes 'kill refugees'

was sol das darstellen!?

Mare-Car
    Zitat Zitat von mitar
    was sol das darstellen!?
    Laut NATO ein Militärisches Ziel.

-.- Jo...............habt ihr den auschnitt aus Kriegslügen gelesen? Funk berricht der Nato?

Pilot: Sir, i see only traktors!
    HQ: No the serbs ar hiding their tanks. FIRE this is a military aim!

Seite 3 von 3 ErsteErste 123