BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 15 von 22 ErsteErste ... 5111213141516171819 ... LetzteLetzte
Ergebnis 141 bis 150 von 216

Bosniaken, Serben, Kroaten ???

Erstellt von Drini, 09.11.2008, 11:15 Uhr · 215 Antworten · 9.970 Aufrufe

Der User pravoslavac-sa-balkana hatte bis vor einigen tagen die Flagge der RS oder die von Serbien und jetzt behauptet er das er sich als Bosnier sieht...

Wem will er hier was vormachen...^^

Zitat Zitat von Lorik Beitrag anzeigen
    Der User pravoslavac-sa-balkana hatte bis vor einigen tagen die Flagge der RS oder die von Serbien und jetzt behauptet er das er sich als Bosnier sieht...

Wem will er hier was vormachen...^^
    Und jetzt? Hat er seine Meinung vielleicht geändert?

Wie siehts mit dir aus, kein Mensch kauft dir ab, dass du FYROMer bist

Zitat Zitat von SmAjO Beitrag anzeigen
    pa eto, reci srbin si i hoces tako da ostajes. tacka. Pusti to sranje sa "ja sam Bosanac".
    Nista nisi skonto.... Nemoj molim te da se pravis glup, sto sigurno nisi. Mene kritikujes za to sto kazem da sam etnicki srbin, a po drzavljanstvu bosanac...
    Hajd reci sta si ti onda po etnickom pitanju? Ti sebe isto gledas kao etnicki bosnjak? Jeli tako...?! Nigde nisam do sad procito da si reko da si muslimanski bosanac... Ili da si se bunio ako te neko nazvo bonjakom

Zitat Zitat von Mastakilla Beitrag anzeigen
    Und jetzt? Hat er seine Meinung vielleicht geändert?

Wie siehts mit dir aus, kein Mensch kauft dir ab, dass du FYROMer bist

Ich habe nie gesagt das ich Mazedonier bin.....falls ich dasss mall behauptet habe..dann bitte um aufklärung....???

Zitat Zitat von Lorik Beitrag anzeigen
    Ich habe nie gesagt das ich Mazedonier bin.....falls ich dasss mall behauptet habe..dann bitte um aufklärung....???
    Stell dich nicht dümmer, als du es bist.
    Was hast du für eine Flagge in der Sig.

SarayBosna
    Zitat Zitat von pravoslavac-sa-balkana Beitrag anzeigen
    Nista nisi skonto.... Nemoj molim te da se pravis glup, sto sigurno nisi. Mene kritikujes za to sto kazem da sam etnicki srbin, a po drzavljanstvu bosanac...
    Hajd reci sta si ti onda po etnickom pitanju? Ti sebe isto gledas kao etnicki bosnjak? Jeli tako...?! Nigde nisam do sad procito da si reko da si muslimanski bosanac...
    Ja sam Bosanac i Hercegovac, znas li ti uopste sta znaci "Bosnjak"???

Mislim da neznas jer nebi onda pito.

evo ti. Bosnjak znaci muslimanski Bosanac i Hercegovac, ja sam Bosanac i po etnickim.

Evo ti:

Ethnonym [Bearbeiten]

Die Bezeichnung bošnjak hatte ursprünglich mehrere unterschiedliche Bedeutungen. Man verstand darunter:[1]

• eine Person, die aus Bosnien stammt. Daneben existierte die Bezeichnung Bosnier (bosn. bosanac, Pl. bosanci)
    • einen Bewohner von Bosnien
    • Heute jedoch trifft diese Bezeichnung lediglich auf die bosnisch-herzegowinischen Muslime zu.

Sto znaci, ako ja kazem "Ja sam Bosnjak" isto znaci kao da kazem, ja sam muslimanski Bosanac i Hercegovac.

Ako ti kazes da si srbin to neznaci da si bosanski pravoslavac, ako ja kazem da sam bosnjak, ondak se zna da sam Bosanac. A ja nikad nisam rekao u zivotu da sam Bosnjak, nego sam vazda rekao da sam BOSANAC, to svaki Bosnjak kaze. Zato isto cijeli svijet misli da su bosanci muslimani, i ne radi Sarajeva kako ti kazes.

Zitat Zitat von Mastakilla Beitrag anzeigen
    Stell dich nicht dümmer, als du es bist.
    Was hast du für eine Flagge in der Sig.
    Die Flagge in meiner Sig...

Ich bin in MK geboren und habe 5 Jahre in Bitola bei meiner Oma gelebt...

Die Flagge ist doch schönn oder nicht????

Zitat Zitat von SmAjO Beitrag anzeigen
    Ja sam Bosanac i Hercegovac, znas li ti uopste sta znaci "Bosnjak"???

Mislim da neznas jer nebi onda pito.

evo ti. Bosnjak znaci muslimanski Bosanac i Hercegovac, ja sam Bosanac i po etnickim.

Evo ti:

Ethnonym [Bearbeiten]

Die Bezeichnung bošnjak hatte ursprünglich mehrere unterschiedliche Bedeutungen. Man verstand darunter:[1]

• eine Person, die aus Bosnien stammt. Daneben existierte die Bezeichnung Bosnier (bosn. bosanac, Pl. bosanci)
    • einen Bewohner von Bosnien
    • Heute jedoch trifft diese Bezeichnung lediglich auf die bosnisch-herzegowinischen Muslime zu.

Sto znaci, ako ja kazem "Ja sam Bosnjak" isto znaci kao da kazem, ja sam muslimanski Bosanac i Hercegovac.

Ako ti kazes da si srbin to neznaci da si bosanski pravoslavac, ako ja kazem da sam bosnjak, ondak se zna da sam Bosanac. A ja nikad nisam rekao u zivotu da sam Bosnjak, nego sam vazda rekao da sam BOSANAC, to svaki Bosnjak kaze. Zato isto cijeli svijet misli da su bosanci muslimani, i ne radi Sarajeva kako ti kazes.

I sta bi ja sad trebo po tvom da radim? Da postanem musliman da bi mogo da budem bosanac?
    To tvoje objasnjene o bosnjacima ne negira moja izjava da sam i ja bosnac.....srpske etnije.

U cemu je sad problem?

SarayBosna
    Zitat Zitat von pravoslavac-sa-balkana Beitrag anzeigen
    I sta bi ja sad trebo po tvom da radim? Da postanem musliman da bi mogo da budem bosanac?
    To tvoje objasnjene o bosnjacima ne negira moja izjava da sam i ja bosnac.....srpske etnije.

U cemu je sad problem?
    Pa ti si mene pito:
    Hajd reci sta si ti onda po etnickom pitanju?
    Ja sam ti objasnio da sam Bosanac i hercegovac po etnickim, i ako kazem da sam Bosnjak, eto nista vise.

Ja sam ti samo reko da nerazumijem, kako mozes rec da si Bosanac, kad si srbin. Naravno da si po pasosu "Bosanac". Nista vise.

Nemam ja problem stim ako kazes da si srbin, ali jebiga nisi Bosanac, niti tvoji srbi iz Republike Srpske to vjeruju.

nemam ja nikakav problem, samo sam ti odgovorijo na tvoje pitanje.