BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 15 von 40 ErsteErste ... 511121314151617181925 ... LetzteLetzte
Ergebnis 141 bis 150 von 392

<<<<<<< Cetnik >>>>>>>>

Erstellt von Mastakilla, 15.09.2009, 17:58 Uhr · 391 Antworten · 33.413 Aufrufe

Zitat Zitat von Lennonfreak91 Beitrag anzeigen
    Tja komisch ist nur dass diese Hure Ceca überall singen darf, obwohl man sehr genau weiß dass sie mit ihrem Mann Sachen getan hat, die nicht in Ordnung waren und obwohl man weiß dass sie der ärgste Cedo ist, aber Thompson nicht. Hmm...
    deswegen hat sie auch viele Anhänger in HR....

http://ceca-fans.bloger.hr/

Dobro došli na PRVI I NAJBOLJI HRVATSKI CECA RAŽNATOVIĆ FAN SITE! Na ovom situ ćete moći svakodnevno čitati zanimljivosti o najpopularnijoj pjevačici Balkana Ceci Ražnatović! Uz to, su Vam također dostupni i drugi sadržaji npr. kompletna Cecina biografija na hrvatskom jeziku, diskografija, lyrics, fotogalerija, video galerija i mnoštvo drugih! BUDITE NAJBOLJI - BUDITE CECA-FANS!

majmune jedan...

Ceca Ražnatović: U Hrvatskoj popularnija od Sanadera!

Minisuknja.com - Artikel: Ceca Ražnatović: U Hrvatskoj popularnija od Sanadera!

Folk pevačica Ceca Ražnatović u Hrvatskoj je popularnija od premijera te države Ive Sanadera, piše "Press". Najpopularniji internet pretraživač "Gugl" za hrvatsko izdanje objavio je listu najtraženijih ljudi i pojmova u 2008, na kojoj se srpska pevačica nalazi ispred hrvatskog političara, ali i tamošnjih estradnih zvezda.
    "Na vrhu liste nalazi se hrvatski premijer Ivo Sanader, barem što se političara tiče, jer mu je 'rame uz rame' po traženju najpopularnija balkanska pevačica Svetlana Ceca Ražnatović", prenose hrvatski mediji. "Rezultati su iznenađujući jer pokazuju da se Cecina popularnost sve više povećava u Hrvatskoj ako uzmemo u obzir da je većini Hrvata 'Google.hr' početna stranica na internetu. Cecini obožavaoci u Hrvatskoj pokrenuli su nekoliko internet fan-stranica, koje su po posećenosti u samom vrhu na delu hrvatske globalne mreže. Daleko iza Sanadera i Cece našli su se Severina Vučković, Nikolina Pišek, Džiboni, Oliver Dragojević..."

Kelebek
    Dachte erst das wär der Vorstellungsthread von Mastakilla.

Zitat Zitat von Baader Beitrag anzeigen
    Ich geb dir einen guten Tipp. Hör einfach auf und leg dich zurück in deinen Sarg schlafen. Du machst dich nur mehr und mehr lächerlich wenn du hier weiterschreibst.

Sorry, *gröhl* .... aber ... *rofl*.... der war einfach zu geil.

Baader, legendo

ich wollte mir das 3-seitige posting nicht durchlesen, nun die frage

ist das ein outing?

Baader
    Zitat Zitat von NaleP Beitrag anzeigen
    Satanistin und Thompson-Fan. Warum überrascht mich das nicht?

Zitat Zitat von Koma Beitrag anzeigen

ist das ein outing?

Neee, ist nix sexuelles. Eigentlich Schade

Zitat Zitat von Boris Beitrag anzeigen

Das Ustasatum ist bei den Kroaten vor allem durch den revisionistischen

Zitat Zitat von John Wayne Beitrag anzeigen
    zumindest hab ich das töten nicht gelernt:

ey picko... wo bist du? hat's dir die sprache verschlagen?

Baader
    Zitat Zitat von Koma Beitrag anzeigen

ist das ein outing?
    Sozusagen ein freudsches Outing. Wie eine Schwuchtel die bei einem Schwulen-Witz mit aller Kraft am lautesten lacht, in der Annahme seine Homosexualität damit verdecken zu können.

Zitat von Boris
    Da su bosanski muslimani slijedili njegov put, danas bi skupa sa Srbima vladali Balkanom.

Zitat Zitat von Ludjak Beitrag anzeigen
    da ti imas imalo mozga u glavi nebi lupeto takve gluposti !
    Hrvatskoj bi se dala Zapadna Hercegovina, a ostatak BiH bi bio jedinstven i u savezu sa Srbijom i Crnom Gorom. (Treca Jugoslavija)

Tako ne bi doslo do gradjanskog rata u BiH i stvari bi se sigurno bolje odvijale.

Zitat Zitat von HercegSrbadzija Beitrag anzeigen
    deswegen hat sie auch viele Anhänger in HR....

http://ceca-fans.bloger.hr/

Dobro došli na PRVI I NAJBOLJI HRVATSKI CECA RAŽNATOVIĆ FAN SITE! Na ovom situ ćete moći svakodnevno čitati zanimljivosti o najpopularnijoj pjevačici Balkana Ceci Ražnatović! Uz to, su Vam također dostupni i drugi sadržaji npr. kompletna Cecina biografija na hrvatskom jeziku, diskografija, lyrics, fotogalerija, video galerija i mnoštvo drugih! BUDITE NAJBOLJI - BUDITE CECA-FANS!

majmune jedan...

Ceca Ražnatović: U Hrvatskoj popularnija od Sanadera!

Minisuknja.com - Artikel: Ceca Ražnatović: U Hrvatskoj popularnija od Sanadera!

Folk pevačica Ceca Ražnatović u Hrvatskoj je popularnija od premijera te države Ive Sanadera, piše "Press". Najpopularniji internet pretraživač "Gugl" za hrvatsko izdanje objavio je listu najtraženijih ljudi i pojmova u 2008, na kojoj se srpska pevačica nalazi ispred hrvatskog političara, ali i tamošnjih estradnih zvezda.
    "Na vrhu liste nalazi se hrvatski premijer Ivo Sanader, barem što se političara tiče, jer mu je 'rame uz rame' po traženju najpopularnija balkanska pevačica Svetlana Ceca Ražnatović", prenose hrvatski mediji. "Rezultati su iznenađujući jer pokazuju da se Cecina popularnost sve više povećava u Hrvatskoj ako uzmemo u obzir da je većini Hrvata 'Google.hr' početna stranica na internetu. Cecini obožavaoci u Hrvatskoj pokrenuli su nekoliko internet fan-stranica, koje su po posećenosti u samom vrhu na delu hrvatske globalne mreže. Daleko iza Sanadera i Cece našli su se Severina Vučković, Nikolina Pišek, Džiboni, Oliver Dragojević..."
    Tja jetzt würd ich gern was dazu sagenh, aber ich darf nicht sonst werde ich gesperrt.