BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 40 1234511 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 393

Die Cetnik Offensive in BiH

Erstellt von meko, 21.07.2009, 23:35 Uhr · 392 Antworten · 23.830 Aufrufe

Die Cetnik Offensive in BiH

Skandalozno: U Trebinju se formira "Srpski četnički pokret Republike Srpske"!

U nastavnim centrima u Banja Luci, Istočnom Sarajevu i Trebinju obrazovat će se hiljade mladih četnika!

U Trebinju je danas formiran „Inicijativni odbor NVO 'Srpski četnički pokret Republike Srpske“, koji će, kako je saopćeno medijima, biti registriran kao udruženje građana.

Za predsjednika „Inicijativnog odbora, koji broji 107 članova iz istočne Hercegovine, izabran je političar iz Srbije, pripadnik Srpske radikalne stranke, 'srpski četnički vojvoda' Siniša Vučinić“.

siehe link:

U saopćenju ova, kako sebe naziva, 'nevladina organizacija', navodi da će „jedan od osnovnih ciljeva biti njegovanje i baštinjenje četništva kao 'najznačajnije i najsvjetlije' srpske tradicije i promocija četništva kao 'ideologije budućnosti'“.

- U tom cilju bit će oformljen i nastavni centar sa sjedištima u Trebinju, Banjoj Luci i Istočnom Sarajevu, u kome će biti vršena edukacija omladine od 16 do 22 godine, sa idejom sa se godišnje edukuje i obrazuje po 10.000 mladih četnika, što bi u periodu od narednih 10 godina obrazovalo 100.000 četnika, što i jeste desetogodišnji plan, navodi se.

U saopćenju se tvrdi da će „nastavnim centrom rukovoditi četnički vojvoda Siniša Vučinić, a u njima će raditi eminetni srpski intelektualci iz RS, Srbije, Crne Gore i Makedoni

DNEVNIAVAZ.BA - Dogadjaji - Skandalozno: U Trebinju se formira "Srpski ?etni?ki pokret Republike Srpske"!

Vijesti

Trebinje: "Srpski ?etni?ki pokret" najavljuje registraciju | Balkanium | Vesti | Vijesti | Novosti

-----------------------

jetzt bin ich mal gespannt auf die scheinheiligen ausreden der forumsserben,....

(siehe auch Thread: sie werden nicht klüger)

Muss man sofort einschränken und verbieten.

und jetzt?

Komme nicht ganz mit was daran so skandalös sein soll? Ach ja und könntest du uns noch die quelle angeben woher du diese info hast? Wenn ich das richtig verstanden habe, habe die irgendwie 107 mitglieder?!

Also muss schon sagen ne riesengrosse bewegung...

Meko ich lerne über dich noch manches über die sogenannten cetniks... Glaub mir bevor ich hier im forum war, habe ich sozusagen gar nichts über diese gruppierungen gewusst....

Du musst dich ja extrem mit denen auseinander setzen. Also wenn ich in zkunft was wissen will über cetnik versammlungen, feste, oder sonstwas frage ich am besten dich...

Cvrcak
    Das ist doch nur eine Friedensbewegung

Scheiss Nazi-Serben

also lieber pravoslavac sowas kannst du doch nicht gutheißen ?

Zitat Zitat von meko Beitrag anzeigen
    Skandalozno: U Trebinju se formira "Srpski četnički pokret Republike Srpske"!

U nastavnim centrima u Banja Luci, Istočnom Sarajevu i Trebinju obrazovat će se hiljade mladih četnika!

U Trebinju je danas formiran „Inicijativni odbor NVO 'Srpski četnički pokret Republike Srpske“, koji će, kako je saopćeno medijima, biti registriran kao udruženje građana.

Za predsjednika „Inicijativnog odbora, koji broji 107 članova iz istočne Hercegovine, izabran je političar iz Srbije, pripadnik Srpske radikalne stranke, 'srpski četnički vojvoda' Siniša Vučinić“.

siehe link:

U saopćenju ova, kako sebe naziva, 'nevladina organizacija', navodi da će „jedan od osnovnih ciljeva biti njegovanje i baštinjenje četništva kao 'najznačajnije i najsvjetlije' srpske tradicije i promocija četništva kao 'ideologije budućnosti'“.

- U tom cilju bit će oformljen i nastavni centar sa sjedištima u Trebinju, Banjoj Luci i Istočnom Sarajevu, u kome će biti vršena edukacija omladine od 16 do 22 godine, sa idejom sa se godišnje edukuje i obrazuje po 10.000 mladih četnika, što bi u periodu od narednih 10 godina obrazovalo 100.000 četnika, što i jeste desetogodišnji plan, navodi se.

U saopćenju se tvrdi da će „nastavnim centrom rukovoditi četnički vojvoda Siniša Vučinić, a u njima će raditi eminetni srpski intelektualci iz RS, Srbije, Crne Gore i Makedoni

-----------------------

jetzt bin ich mal gespannt auf die scheinheiligen ausreden der forumsserben,....

(siehe auch Thread: sie werden nicht klüger)
    Du musst unbedingt bei www.dnevniavaz.ba arbeiten.

im keim ersticken

Grasdackel
    Die lernen nichts aus ihrer Vergangenheit.

Zitat Zitat von Drobnjak Beitrag anzeigen
    Du musst unbedingt bei www.dnevniavaz.ba arbeiten.
    Du ,usst unbedingt überhaupt irgendwo arbeiten

da hilft nur eine übermächtige rote gegenbewegung.

Seite 1 von 40 1234511 ... LetzteLetzte