BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 10 von 19 ErsteErste ... 67891011121314 ... LetzteLetzte
Ergebnis 91 bis 100 von 181

An einige Serben und an Lupo...

Erstellt von FREEAGLE, 30.08.2007, 00:02 Uhr · 180 Antworten · 11.001 Aufrufe

Zitat Zitat von Zhan Si Min Beitrag anzeigen
    @ leptirica
    ah dieses bild meinst du, ja das hab ich auch schon gesehen, ja was soll man dazu sagen, hab ja schon gesagt dass es auch auf unsrer seite verbrechen gab, aber gleich alle UCK soldaten in einem Topf zu werfen ist auch nicht richtig.

ich hab absichtlich nur eins hochgeladen bzw. nur ein so grauenhaftes bild...

eine frage an die albaner hier, sagt euch eig. der name Radojica Kovac etwas??

[quote=Zhan Si Min;488877aber gleich alle UCK soldaten in einem Topf zu werfen ist auch nicht richtig.[/quote]

find ich auch.
    man sollte sie in einen kochenden topf werfen

Lucky Luke
    Zitat Zitat von leptirica Beitrag anzeigen
    der da. habs leider nicht auf deutsch gefunden...

KLECKA MASSACRE - kosovo and metohija

ich meine,der rechte da, des is ein kind!!!

Kind?

Also die Köpfe die er in der Hand hat, sind Köpfe von serbischen Soldaten. Das weiss ich so genau, weil wir das Thema schon mal hatten. Ich kann dir die links geben, wenn du möchtest?

Übrigens dürfte es sich bei den beiden Bildern nicht um ein und dieselbe Person handeln. Die Person mit den Köpfen in der Hand ist nicht Aslan Klecka.

Zitat Zitat von Cigo Beitrag anzeigen
    türke,geh zurück nach anatolien schaafe hüten
    An deiner Dummheit sind deine Eltern Schuld.
    Ich bin autochton...du bist Einwanderer, der Sohn einer Bollywood-Tänzer-Hu.re und einem Nagelbrett-Sitzer.

Geh Tupani spielen oder Sachen aus Metall klauen, darin seid ihr ja bekanntlicherweise sehr gut.

Wenn du immernoch zweifelst. Gib "Trepca" im Google ein, hab kein Bock einem Zigeuner was beizubringen.

Zitat Zitat von Lucky Luke Beitrag anzeigen
    Kind?

Also die Köpfe die er in der Hand hat, sind Köpfe von serbischen Soldaten. Das weiss ich so genau, weil wir das Thema schon mal hatten. Ich kann dir die links geben, wenn du möchtest?

Übrigens dürfet es sich bei den beiden Bildern nicht um ein und dieselbe person handeln. Die Person mit den Köpfen in der Hand ist nicht Aslan Klecka.
    doch, das is klecka. und außerdem meinte ich den jungen rechts von klecka, der mit der waffe.

Lucky Luke
    Nein, aber ich muss erst die Links suchen. Bis später.

-----------------------------

Lucky Luke
    Also das obere Bild bezieht sich auf Geschehnisse bei Deqan/Decan und dieses Massaker von Klecka liegt ganz woanders. Die Person auf dem oberen Bild heisst Sadik Ćuflaj (Sadik Quflaj)

Sadik Cuflaj - Google-Suche=

Sadik Cuflaj - Google Bilder

Lucky Luke
    HLC Seeks Investigation of Večernje Novosti Allegations Against Sadik Ćuflaj

Belgrade - The Humanitarian Law Center has submitted a request for investigation to Christopher Maxwell, the International Prosecutor in Kosovo, with regard to the article carried in the Belgrade daily newspapers “Večernje novosti” on November 3, 2003 in which it is alleged that Sadik Ćuflaj (Sadik Quflaj) and his son Valon committed war crimes against Serbian soldiers in April 1999. This allegation is backed by three photographs that were published along with the text. The “Večernje novosti” journalist claims that the photographs are authentic and are the evidence of committed war crimes.

Three uniformed KLA members appear in the first photograph; the oldest, in the middle, holds two decapitated heads. According to the “Večernje novosti” journalist’s sources, this KLA member is Sadik Ćuflaj (Sadik Quflaj), from the vicinity of Dečane (Decane). The young man on his left side is his son Valon Ćuflaj (Valon Quflaj), born in 1981 in Prilep, a small town in the municipality of Dečane (Decane). Valon Ćuflaj (Valon Quflaj) is now a lieutenant in the Kosovo Protection Corps and employed in the Inspectorate in Peć (Peja). According to the journalist’s allegations, UNMIK has taken disciplinary measures twice against him. The “Večernje novosti” article also mentions that Sadik and Valon Ćuflaj (Valon Quflaj) were members of units which were under the command of Ramuš (Ramush) and Daut Haradinaj, who operated in the Dečane (Decane) -Peć (Peja) area.

In addition “Večernje novosti” journalist points out that the decapitated head in the photograph, is Bojan Cvetković, born in Niš, 1972. The “Večernje novosti” journalist arrived at this conclusion by comparing the photograph with a photograph published in the book Junaci otadzbine (Fatherland Heroes), published by the FRY government in June 2000.

After the NATO bombing had begun, Bojan Cvetković, a tradesman from Niš, joined the army volunteers. At the beginning of April 1999 he was drafted into the Priština (Prishtina) Corps, to the 549 motorized unit. On April 11, 1999, he was captured by the KLA on the Prizren – Priština (Prishtina) road, near Suva Reka (Suhareke). Along with him, four more soldiers were captured – Zarko Filipović, Dragoljub Tanasković, Dragan Vučetić and Života Topalović. As of that day, their fate had remained unknown.

I n reference to the second photograph, where allegedly Sadik Ćuflaj (Sadik Quflaj) can be seen to put the severed head in a bag, the author of the article asks whether the bag contains the heads of the other four soldiers who disappeared along with Bojan Cvetković, on April 11, 1999.

The Humanitarian Law Center expects that Mr. Christopher Maxwell will, in keeping with his mandate, order an investigation to be conducted concerning these allegations in order to determine their authenticity.
    http://www.hlc.org.yu/english/Facing...&version=print

hmm

also, eine freundin von mir die auch kosovoalbanerin is, hat felsenfest behauptet dass des auch aslan klecka sei usw ...

aslan klecka, sadik cuflaj...wie auch immer...

beantwortet mir die frage, sagt euch radojica kovac etwas??

Seite 10 von 19 ErsteErste ... 67891011121314 ... LetzteLetzte