BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 5 von 7 ErsteErste 1234567 LetzteLetzte
Ergebnis 41 bis 50 von 67

Fall Divjak serbische Kritik an Spindelegger

Erstellt von SMEKER, 09.03.2011, 11:29 Uhr · 66 Antworten · 3.448 Aufrufe

Vukovarac
    Zitat Zitat von Singidunum Beitrag anzeigen
    Du verwechselst was, Dodik kann nicht im Namen der Republik Serbien reden.
    Eh nicht, aber die Republik Serbien will Divjak im Gefängnis sehen.

Zitat Zitat von Šumadinko Beitrag anzeigen
    Nix Epic Fail Bato,

1. Hat die serbische Justiz das Recht jeden im Kreig involvierten anzuzeigen, wenn dieser Verbrechen beganngen haben sollte !

2. Sollte man so Fälle nie politisieren... siehst ja was daraus wird
    Warum macht man son Tram dam um Divljak ? Wenn er unschuldig ist wovon hier viele BF User ausgehen wird er im Haag nicht lange sitzen bzw. er würd greigesprochen.

Hier war ganz klar wieder die politisierung Serbiens wichtig " Schlechte Leute " " lenken von sich ab" bla bla..

Seselj "sitzt" nun auch seit 8 Jahren und das Gericht hat nix gegen ihn in der Hand. Divljak sollte wenn er nicht dreck am stecken hat mit einem Lächeln im Haag auftauchen und seine Unschuld beweisen, so wie jeder andere Beschuldigte.

Die serbische Justiz hat nicht dieses Recht, weil der serbische Staat mit diesem krieg REIN GAR NICHTS zu tun hatte.
    (Mir fehlt hier die Logik, man will sich vom Krieg distanzieren aber wenns um Gerichte und Verurteilungen geht will man doch plötzlich mitspielen?)

Gast829627

Ausrufezeichen

Spremna dokumentacija o Divjaku

Ministarstvu pravde dostavljena dokumentacija neophodna za izručenje bivšeg generala Armije BiH Jovana Divjaka Srbiji. Tužilac za ratne zločine Vladimir Vukčević rekao je da postoji dovoljan stepen osnovane sumnje da je i Divjak učestvovao u zločinu u Dobrovoljačkoj ulici.
    Tužilac za ratne zločine Vladimir Vukčević dostavio je Ministarstvu pravde dokumentaciju neophodnu za izručenje bivšeg generala Armije BiH Jovana Divjaka Srbiji, kao nadležnom za podnošenje zahteva za ekstradiciju.

"Smatram da postoji dovoljan stepen osnovane sumnje da je i on učestvovao u izvršenju zločina u Dobrovoljačkoj ulici u Sarajevu 1992. godine, i bez obzira na odluku Austrije i političke izjave koje stižu, ja postupam samo po zakonu. Ako sam svojim zakonitim postupanjem prepreka na putu evropskih integracija, pristajem da me smene", poručio je Vukčević na konferenciji za novinare.
    Tužilac je naveo da ne pristaje da pravi selekciju žrtava prema tome čije su, kako je rekao, političke elite devedesetih godina prošlog veka bile više, a čije manje krive za užase koji su se događali.

"U Dobrovoljačkoj ulici imamo najmanje 39 žrtava teškog zločina u tri događaja i ja nijednog od njih neću da zaboravim", rekao je Vukčević, a potom nabrojao imena svih 39 žrtava i istakao da, bez obzira na pritiske i kritike koje čuje, nema pravo i neće da trguje mrtvim glavama.
    On je precizirao da na njega pritiske ne vrše državni organi, već mediji i nevladine organizacije preko medija. "Neka me smene, ako je moje postupanje, isključivo po zakonu, problem", rekao je Vukčević.
    Vukčević je naveo da još 2009. godine kolegi iz bosanskog tužilaštva, Miloradu Barašinu, nudio potpisivanje sporazuma o ustupanju dokaza, kojim bi se dobio pravni okvir za prebacivanje tog predmeta pravosuđu BiH.
    Istraga i u BiH
    Bosansko tužilaštvo, takođe, vodi istragu protiv Divjaka i još 15 lica za slučaj "Dobrovoljačka" već šest godina, rekao je Vukčević i podsetio da je Bosna i Hercegovina uputila zahtev Austriji za izručenje Divjaka.
    "Da je sporazum potpisan, ne bismo u ovom obliku imali slučajeve Ganić i Divjak, a i slučaj 'Tuzlanske kolone' bi izgledao potpuno drugačije", rekao je Vukčević, ističući da on nudi rešenja, kako bi se sprečilo dalje vođenje paralelnih istraga za ista krivična dela.
    Prema Vukčevićevim rečima, rešenje takvih situacija jesu potpisivanje sporazuma i razgovori o ustupanju dokaza za "Dobrovoljačku" i "Tuzlansku kolonu", ekspertska revizija vojnih predmeta koji su preuzeti od vojnog pravosuđa i poručio da će se, ukoliko Divjak, ipak, bude izručen Srbiji u cilju utvrđivanja istine, saglasiti da se brani sa slobode do okončanja istrage koja se vodi protiv njega pred srpskim pravosuđem.
    "Da li je Divjak kriv, o tome može da odluči samo sud, ili u Srbiji ili u Bosni i Hercegovini. Spreman sam na svaku saradnju u cilju rešavanja problema paralelnih istraga, ali ne po cenu brisanja ubijenih sa spiska žrtava", rekao je Vukčević.
    Divjak je uhapšen 3. marta, u Beču, po srpskoj poternici, koja je za njim raspisana 2009. godine, zbog sumnje da je učestovao u ratnom zločinu u Dobrovoljačkoj ulici, prilikom povlačenja kolone JNA, u maju 1992. godine.
    Divjak je juče pušten iz austrijskog ekstradicionog pritvora, uz kauciju od pola miliona evra.

Gast829627
    Zitat Zitat von Vukovarac Beitrag anzeigen
    Eh nicht, aber die Republik Serbien will Divnjak im Gefängnis sehen.

Die serbische Justiz hat nicht dieses Recht, weil der serbische Staat mit diesem krieg REIN GAR NICHTS zu tun hatte.

aber holland ne??

buci guci buci buhhhhhh......balavi se balavi mali vucko usrani .....buci buci buhhhhh ......

Nur zu Info, Divjak wird nie serbischen Boden betreten, das hat der Österreichische Aussenminister schon gesagt, keine Land wird ihn ausliefern an die lächerliche Justiz dort.

Vukovarac
    Zitat Zitat von Legija Beitrag anzeigen
    aber holland ne??

buci guci buci buhhhhhh......balavi se balavi mali vucko usrani .....buci buci buhhhhh ......

oooh djesi legijo.....i ti mi ga mozes fafati.....

lächerlich.......jna truppen haben niemanden terrorisiert........sowas selten dummes.....aber die lederjacken soldaten der muslims haben nur gutes gewollt vorallem die verbrecher und psychopathen .......

cobane
    dan informir dich mal was deine JNA noch vor kriegsausbruchin Bosnien um tuzla gemacht hat als sie von der front aus kroatien gekommen sind. haben z.B. die anwohner mit schüssen provoziert, einen bosniakischen taxifahrer umgebracht

Gast829627
    Zitat Zitat von Cevapcici Beitrag anzeigen
    cobane
    dan informir dich mal was deine JNA noch vor kriegsausbruchin Bosnien um tuzla gemacht hat als sie von der front aus kroatien gekommen sind. haben z.B. die anwohner mit schüssen provoziert, einen bosniakischen taxifahrer umgebracht

ja kacken aber hauptsache weit un dbreit kein klo .....

wie wärs mit quellen für euren dünnpfiff.....

demnächst schreib ich auch nur noch....ihr hab den postboten in stücke gehackt
    bevor überhaupt tuzla nen jna soldaten gesehen hat.....ausserdem vergisst nicht
    als ihr das waisenhaus angegriffen habt.....und das alles schon 81 man....ehrlich
    ich schwöre lan hat mir joca gesagt als njoca aus slowenien gekommen ist hat
    er alles gesehen ....

als ihr das waisenhaus angegriffen habt.....und das alles schon 81 man....ehrlich
    er alles gesehen ....
    jarane wir wäre es wenn du nach tuzla kommst und ich dir dann einige leute zeige die dabei waren und es auch bestätigen können ?auserdem habe ich geschriebn umgebung von tuzla , damit war die garnison in dubrave gemeiint die da auf dem flughafen stationiert war .

er alles gesehen ....
    Wer kommt den hier immer mit Baustellengeschichten?

Man sollte ihn verbrennen