BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Ergebnis 1 bis 4 von 4

Falsifikati

Erstellt von dusan damnjanovic, 02.06.2010, 19:38 Uhr · 3 Antworten · 414 Aufrufe

Frage Falsifikati

Zbog mog odbijanja da lazno svedocim protiv dr.Vojislava Seselja i Tomislava Nikolica pao sam u nemilost nekih struktura u Srbiji a prvenstveno Natase Kandic,preskocicu veliki deo price jer je duga i zamorna,facit je da sam izdrzao 25 meseci zatvora zbog tog mog takvog stava,doduse Natasa je izgubila sudski spor pred 4tim O.Sudom u Beogradu protiv Tomislava Nikolica za klevetu,samnom je jos u sporu za nadoknadu,i vodi se spor pred evropskim sudom za ljudska prava koji mi je licno mnogo bitniji ,jer ce se dokazati mnogi pokusaji falsifikata skorije proslosti.Netvrdim da nije bilo kriminalnih radnji,za pet god. provedenih na raznim ratistima nagledao sam se puno toga ali neka svako odgovara za svoje postupke.Ono sto mi je vazno je da saznam o cemu se ovde radi jer sam slucajno pronasao prilog o Natasi Kandic i svoj clanak o jednom nemilom dogadjaju pa me zapravo zanima o cemu se ovde radi.:confused :Verstehe nicht worauf du hinaus willst... pitanje je krajne jednostavno,zasto se taj clanak o odbijanju svedocenja nasao kao tema na ovom forumu,to je sve

Lass es raus Bruder, was auch immer das heißen soll

Beogradjanin
    Zitat Zitat von dusan damnjanovic Beitrag anzeigen
    Zbog mog odbijanja da lazno svedocim protiv dr.Vojislava Seselja i Tomislava Nikolica pao sam u nemilost nekih struktura u Srbiji a prvenstveno Natase Kandic,preskocicu veliki deo price jer je duga i zamorna,facit je da sam izdrzao 25 meseci zatvora zbog tog mog takvog stava,doduse Natasa je izgubila sudski spor pred 4tim O.Sudom u Beogradu protiv Tomislava Nikolica za klevetu,samnom je jos u sporu za nadoknadu,i vodi se spor pred evropskim sudom za ljudska prava koji mi je licno mnogo bitniji ,jer ce se dokazati mnogi pokusaji falsifikata skorije proslosti.Netvrdim da nije bilo kriminalnih radnji,za pet god. provedenih na raznim ratistima nagledao sam se puno toga ali neka svako odgovara za svoje postupke.Ono sto mi je vazno je da saznam o cemu se ovde radi jer sam slucajno pronasao prilog o Natasi Kandic i svoj clanak o jednom nemilom dogadjaju pa me zapravo zanima o cemu se ovde radi. Wegen meiner Weigerung, fälschlich gegen dr.Vojislava Seselj und Tomislav Nikolic Ich fiel in Ungnade mit etwas Struktur in Serbien, in erster Linie Natasa Kandic, preskocicu großen Teil auszusagen, weil die Geschichte ist lang und mühsam, facit, dass ich ertrug 25 Monate im Gefängnis für eine solche Haltung, dass mein Obwohl Jimmy ein Gerichtsverfahren vor dem Gericht gegen O. 4tim Tomislav Nikolic wegen Verleumdung verloren hat, ist mir noch im Streit um Entschädigung und bewahren Sie den Rechtsstreit vor dem Europäischen Gerichtshof für Menschenrechte mir persönlich viel wichtiger, als viele gezeigt werden wird Fälschungsversuche proslosti.Netvrdim kürzlich, dass es keine kriminellen Handlungen, für fünf Jahre. verbracht, an verschiedenen Fronten nagledao bin viel, aber jeder Mensch ist für seine postupke.Ono haftet war es für mich, um herauszufinden, was ist hier wichtig ist, da fand ich zufällig den Artikel über Natasa Kandic und Ihren Artikel über ein unglückliches Ereignis und eigentlich kümmert mich Was ist das überhaupt geht.: confused:: confused:: confused:
    Verstehe nicht worauf du hinaus willst...

Cvrcak
    Jeste Vi zbog toga nagrađeni ?