BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 15 von 22 ErsteErste ... 5111213141516171819 ... LetzteLetzte
Ergebnis 141 bis 150 von 212

Georgievski: Mazedonier, größte Fälscher der Balkangeschichte ?!

Erstellt von FloKrass, 29.06.2012, 17:45 Uhr · 211 Antworten · 9.738 Aufrufe

Zitat Zitat von Paokaras Beitrag anzeigen
    Allein schon die formolierung ,, in manchen,,

Wenn du gelesen hättest, wüsstest du es Zudem, "Brockhaus" ist nicht ein "Buch". Und folglich daraus - natürlich, in manchen steht es, in manchen nicht.

Also, nur Blöff deinerseits.

Zitat Zitat von clk Beitrag anzeigen
    Sehr interessant was du gelernt hast selbst wen ich im Internet schreibe griechische mythologie Makedonien kommst nix! Ja ich fand in der Schule die Serbische Geschichte sehr interessant wo die Albaner als Einwanderer und Kosovo Herz Serbiens bezeichnet wird
    Chum Alte, als würdisch öpis über Kosovo in de Schuel lerne, das isch doch e Witz.

Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Wenn du gelesen hättest, wüsstest du es Zudem, "Brockhaus" ist nicht ein "Buch". Und folglich daraus - natürlich, in manchen steht es, in manchen nicht.

Also, nur Blöff deinerseits.

Ich hab die Brockhaus enzyklopedia zu hause die 21 Auflage

clk

Zitat Zitat von toka Beitrag anzeigen
    Chum Alte, als würdisch öpis über Kosovo in de Schuel lerne, das isch doch e witz.
    Ja klaro Mazedonie i de mythologie chumt natürli i de Schuel vor wie scho kseit kenne gnüeg MKs vo Basel u ds MK i de Gr mythologie als teil vo GR erwähnt wird isch en witz!

Hör uf hie mit de Albo provos du hesch dini Meinig kseit u guet isch süsch choi mir gärn witermache mit gegesitig provoziere

Zitat Zitat von Paokaras Beitrag anzeigen

Ich hab die Brockhaus enzyklopedia zu hause die 21 Auflage
    Schön

Ja klaro Mazedonie i de mythologie chumt natürli i de Schuel vor wie scho kseit kenne gnüeg MKs vo Basel u ds MK i de Gr mythologie als teil vo GR erwähnt wird isch en witz!

Hör uf hie mit de Albo provos du hesch dini Meinig kseit u guet isch süsch choi mir gärn witermache mit gegesitig provoziere
    im ärnst jetzt, ich mag euri beide natzione nit grad, aber eures problem isch das ihr Antiki Mazedonier wän si, aber uns albaner als ihwanderer ksen.
    suechet euch doch e besiri Gschicht, z.B mir Mazedonier und Albaner läbe siht 1000 vo Johre zäme. den hätet ihr e besere idruck bi uns albos.

clk

im ärnst jetzt, ich mag euri beide natzione nit grad, aber eures problem isch das ihr Antiki Mazedonier wän si, aber uns albaner als ihwanderer ksen.
    suechet euch doch e besiri Gschicht, z.B mir Mazedonier und Albaner läbe siht 1000 vo Johre zäme. den hätet ihr e besere idruck bi uns albos.
    Mir suche üs kei Gschichte us ob du üs gärn häsch oder nöd isch mir glich. Auso hör uf mit dini provos süsch chönte mir ja sgliche spieli mache ihr weit Illyrer si suechet euch beseri Gschicht us.

Hie gohts nöd um Mks u Albos ob jetze Albos ihwanderer si oder nöd interessiert mi au nid gross cha das au nie kseit drum lieber nid provo

Mir suche üs kei Gschichte us ob du üs gärn häsch oder nöd isch mir glich. Auso hör uf mit dini provos süsch chönte mir ja sgliche spieli mache ihr weit Illyrer si suechet euch beseri Gschicht us.

Hie gohts nöd um Mks u Albos ob jetze Albos ihwanderer si oder nöd interessiert mi au nid gross cha das au nie kseit drum lieber nid provo
    Ihr wärdet emol merke das es das wichtigste ich mit uns guet uszko, das mit em Name isch kei grosses problem wen ihr das begrifet händ ihr scho eure Mazedonie. Für dgriche sind mir das ass im ärmel, wens um mazedonie goht. oder dänksch du uns interesierts wie ihr euch nehnet??

clk

Ihr wärdet emol merke das es das wichtigste ich mit uns guet uszko, das mit em Name isch kei grosses problem wen ihr das begrifet händ ihr scho eure Mazedonie. Für dgriche sind mir das ass im ärmel, wens um mazedonie goht. oder dänksch du uns interesierts wie ihr euch nehnet??
    Dänksch du mi interessiert dini Meinig? Bisch im falsche Thread hie gohts nöd um MK u Albos auso hör uf spame

Jetzt fehlt nur noch BigMD, der spricht auch so einen komischen bayrisch-schwäbischen Misch-Masch