BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 11 von 18 ErsteErste ... 789101112131415 ... LetzteLetzte
Ergebnis 101 bis 110 von 177

Griechen verbieten Albanern den Einlass nach Cameria

Erstellt von Adem, 24.04.2011, 22:18 Uhr · 176 Antworten · 8.052 Aufrufe

Zitat Zitat von De_La_GreCo Beitrag anzeigen

eher lässt euch euer kranker nationalismus verdummen genauso wie der der ejr mazedonier
    Sprach gerade der, der jeglichen Scheiss den man ihm vorsetzt Schluckt ohne sein eigenes Hirn einzuschalten. Welch Ironie...

guster...geh Kommunist spielen, und lasse normale menschen hier schreiben.

Zitat Zitat von H3llas Beitrag anzeigen
    guster...geh Kommunist spielen, und lasse normale menschen hier schreiben.
    Nur wenn du mitspielst, sonst macht es keinen Spass.

Zitat Zitat von Eli Beitrag anzeigen
    Gott bist du Dämlich!

Du bezeichnest 2 Camen als Kriegsverbrecher, weil diese in der Cameria geboren sind, mir willst Du was anhängen, u. meinst dann noch ich geh auf dein Scheiß ein ?

diese zwei camen speziell habe ich gar net gemeint.....die meisten camen waren kriegsverbecher mussten das land verlassen und das die nicht wieder zurückkönnen ist im gesetz verankert also was heulste mich voll??hättet ihr früher nicht so rumgewütet wärs gar nicht soweit erstgekommen

ich habe mich mit dir was dieses thema angeht mindestens 100 mal unterhalten darum werde ich auf die camen hier nicht weiter eingehn
    Du bist wirklich Dumm!

Ich habe nix gegen Griechen,ich hasse nur eure Politik u. das kann ich dir immer und immerwieder gerne sagen! Wenn du allso keine Quellen oder bweise hast solltest du die Fresse halten!
    wie gesagt ich brauche keine quellen um zu beweisen das du eine heuchlerin bist weil ichs keinen hier beweisen möchte

soll sich jeder seine eigene meinung was dich angeht bilden

ich für meinen teil weiß wie du tickst und das reicht mir

habe es hier nur geschrieben weil du wieder mit deiner mutter theressa tour ankamst die mir gegen den strich ging

Zitat Zitat von Гуштер Beitrag anzeigen
    Nur wenn du mitspielst, sonst macht es keinen Spass.
    frag Schwester artemis die wird bestimmt mit die spielen.

Zitat Zitat von Гуштер Beitrag anzeigen
    Sprach gerade der, der jeglichen Scheiss den man ihm vorsetzt Schluckt ohne sein eigenes Hirn einzuschalten. Welch Ironie...
    mensch ghuster wollteste mich net mehr zitieren??warum gibste dich noch mit mir ab??

ich habe langsam auch die faxen dicke mit dir also belassen wirs dabei

Eli

diese zwei camen speziell habe ich gar net gemeint.....die meisten camen waren kriegsverbecher mussten das land verlassen und das die nicht wieder zurückkönnen ist im gesetz verankert also was heulste mich voll??hättet ihr früher nicht so rumgewütet wärs gar nicht soweit erstgekommen

ich habe mich mit dir was dieses thema angeht mindestens 100 mal unterhalten darum werde ich auf die camen hier nicht weiter eingehn

wie gesagt ich brauche keine quellen um zu beweisen das du eine heuchlerin weil ichs keinen hier beweisen möchte

soll sich jeder seine eigene meinung was dich angeht bilden

ich für meinen teil weiß wie du tickst und das reicht mir

habe es hier nur geschrieben weil du wieder mit deiner mutter theressa tour ankamst die mir gegen den strich ging

Okey Greco Frohe Ostern u. ich bin die Böse Du bist das Gute.
    Die Heuchlerin

Eli

Idrizi nė Korēė: Ndalimi i ēamėve nė kufi i papranueshėm, reagim propocional

Partia Drejtėsi, Integrim dhe Unitet zhvilloi tubimin e vetė elektoral nė qytetin e Korēės. Pėrpara qindra mbėshtetėsve tė kėsaj partie nė Korēė, kryetari i PDIU-sė, z. Shpėtim Idrizi vlerėsoi rolin qė ka luajtur Korēa si qendėr e patriotizmit shqiptar dhe reagoi nė lidhje me ndalimin e tė moshuarve ēamė nė kufirin shqiptaro-grek njė ditė mė parė. Idrizi deklaroi se nė rast se do tė pėrsėriten incidente tė kėtij lloji atėherė do tė vijohet me protesta masive dhe me bojkotim tė produkteve greke.

“Nė rast pėrsėritjeje tė kėtyre incidenteve, Partia Drejtėsi, Integrim dhe Unitet ėshtė e detyruar tė pėrshkallėzojė reagimin e saj nėpėrmjet protestave masive dhe thirrjes ndaj qytetarėve shqiptarė qė tė bojkotojnė ēdo produkt grek nė tregun vendas.” – tha Idrizi.

Duke folur pėr platformėn ekonomike tė Partisė Drejtėsi, Integrim dhe Untiet, z. Idrizi deklaroi se Korēa duhet tė kthehet njė nga qendrat kryesore tė rajonit tonė, pasi ka tė gjitha elementet e nevojshme. Si zhvillim ekonomik qė ka nė thelb patriotizmin, sipas z. Idrizi Korēa duhet tė jetė njė ndėr qendrat kryesore ekonomike dhe kulturore.

“Jo rastėsisht unė ju referova patriotizmit historik dhe modern shqiptar kėtu nė Korēė. Kėtu Rilindja kombėtare, patriotizmi historik u mbėshtet nga njė zhvillim ekonomik dhe kulturor i jashtzakonshėm. Korēa, pellgu pėrreth saj i dhanė ngjyrėn e vet, i dhanė cilėsinė e vet Rilindjes kombėtare me figurat e shquara Fan Nolin, Themistokli Gėrmenjin, Petro Nini Luarasin,e shumė e shumė tė tjerė. Por qėllimisht dua tė nėnvizoj atė se ky patriotizėm u mbėshtet nga njė zhvillim i madh ekonomik, nga njė grumbullim kapitali, nga kontribute tė mėdha tė bijve tė Korēės qė jetonin nė diasporė. Kam parė librat e dhurimeve tė bijve tė Korēės, sė Kolonjės qė jetonin nė Amerikė, pėr shkollat shqipe dhe jam emocionuar.” – tha z. Idrizi.

Sipas tij, sot patriotizmi modern, patriotizmi pragmatik pėr tė cilin flet PDIU-ja, nuk ėshtė njė patriotizėm nostalgjie dhe ėshtė njė patriotizėm i mbėshtetur mbi zhvillimin ekonomik tė vendit. Idrizi theksoi se nė kėtė zhvillim Korēa pa dyshim duhet tė luajė rolin qė i takon. Korēa ka shumė pėr tė luajtur nė kėtė zhvillim.

“Korēa ka traditėn e punės, tė qytetėrimit, tė grumbullimit tė kapitalit, tė industrive tė vogla prodhuese, tė artizanatit, tė arėsimimit cilėsor. Dhe nė kėtė zhvillim, fjala kyēe ėshtė patriotizėm. Tė duash Shqipėrinė, tė duash Korēė, tė duash flamurin- kjo ėshtė motoja e PDIU-sė. Kjo duhet tė jetė motoja e ēdo shqiptari, tė vjetėr e tė ri. Mos kujtoni qė ne propagandojmė teza nacionaliste qė duan qė Korēa tė humbasė lidhjet me fqinjėt e saj. Jo! Ne duam qė Korēa tė rifitojė rėndėsinė e vet pėr rajonin. Ne duam qė nga korēarėt tė mos fitojė vetėm Selaniku, siē ka qenė gjithmonė nė histori, ashtu siē ėshtė dhe sot. Ne duam qė tė fitojė dhe Korēa. Ne duam qė Korēa duke theksuar shqiptarėsinė e vet unike, tė fitojė nga perspektiva e hapjes sė kufijve, dhe jo tė greqizohet.” – deklaroi Idrizi.

Gjatė kėtij takimi u prezantua edhe kandidati i koalicionit “Aleanca pėr Qytetarin” pėr qytetin e Korēės, z. Andrea Mano, i cili premtoi shndėrrimin e Korēės nė njė qytet me infrastrukturė evropiane.

Do vjen Dita ore Vellezer dhe Motera Came

mensch ghuster wollteste mich net mehr zitieren??warum gibste dich noch mit mir ab??

ich habe langsam auch die faxen dicke mit dir also belassen wirs dabei
    Sorry GreCo, aber mir kommt einfach die Galle hoch wenn irgendwelche Leute 1:1 die selbe Scheisse von LAOS nachplappern und menschenverachtende Politik verteidigen und dann noch solch dreiste Aussagen von sich geben.

Du kannst Truman den Arsch küssen, ohne Ihn würdest du heute nicht so eine gequirlte Scheisse von dir geben.

Aber lassen wir das, ich bin es auch leid. Habe ja persönlich nichts gegen dich aber wir vertreten nunmal ganz andere politische Meinungen wir könnten ewig rumdiskutieren und zu keinem gemeinsamen Nenner kommen.

Bendzavid
    Komisch wie manche Albaner hier reagieren- Man ist mit Griechenland ja offiziell verbündet blabla... Ist man mit der Republik Makedonien nicht auch verbündet?? Oder ist man im Kriegszustand?? Oder wie sieht da die Sache aus??

Seite 11 von 18 ErsteErste ... 789101112131415 ... LetzteLetzte