BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 16 von 27 ErsteErste ... 612131415161718192026 ... LetzteLetzte
Ergebnis 151 bis 160 von 270

Griechenland zieht Graben gegen illegale Migranten

Erstellt von Melvin Gibsons, 04.08.2011, 14:46 Uhr · 269 Antworten · 10.698 Aufrufe

Zitat Zitat von Karbeas Beitrag anzeigen
    Ich habe nichts gegen die Demonstrationen.
    Aber die Griechen übertreiben mit dem demonstrieren maßlos. Wenns meinem Land dreckig gehen würde, würde ich meinen Arsch aufreißen und neue Ideen entwickeln für bestehende Probleme. Und nicht mit Hakenkreuz-EU Flaggen bei Anderen die Schuld suchen.
    Du würdest natürlich nicht demonstrieren wenn es um deine Existenz geht, lol.
    Sind Demonstrationen und Gewerkschaften in deinem Land verboten?

Was können die Menschen dafür wenn Medien ausrasten? Wer hat mit dem Stinkefinger angefangen?

Was? Ein Land mit großen wirthscftlichen Problemen plant, die illegale Einwanderung einzudämmen?? Oh mein Gott!!!

Zitat Zitat von liberitas Beitrag anzeigen
    Du würdest natürlich nicht demonstrieren wenn es um deine Existenz geht, lol.
    Sind Demonstrationen und Gewerkschaften in deinem Land verboten?

Was können die Menschen dafür wenn Medien ausrasten? Wer hat mit dem Stinkefinger angefangen?
    Die ganze sachlage in griechenland...kann er nicht verstehen.Denn die ganze probleme in griechenland sind eine sache für sich,und für die meisten hier nicht nachvollziehbar sind.

Zurück zum thema.
    Die türkei sieht es langsam ein...das der zaun notwendig ist

Τη συγκατάθεσή της για την κατασκευή του φράκτη στη βορειοανατολική πλευρά του Εβρου έδωσε χθες και επισήμως η Τουρκία. Πολυμελής αποστολή που αποτελούνταν από ανώτερα στελέχη των υπουργείων Εσωτερικών και Εξωτερικών καθώς και ανώτεροι αξιωματικοί της Τουρκικής Αστυνομίας επισκέφθηκαν το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, συναντήθηκαν με έλληνες ομολόγους τους από τα υπουργεία Εξωτερικών και Προστασίας του Πολίτη και ενημερώθηκαν για τα μέτρα που σκοπεύει να λάβει η ελληνική πλευρά για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης. Μεγάλο μέρος της συνάντησης αναλώθηκε στο θέμα της κατασκευής του φράκτη. Η τουρκική αποστολή δήλωσε πως πείστηκε ότι η κατασκευή του δεν ερμηνεύεται ως μέτρο που θίγει την Τουρκία και κατ' επέκταση τον τουρκικό λαό, αλλά θα λειτουργήσει ως μέτρο αποτροπής της λαθρομετανάστευσης. Επιπλέον συζητήθηκε η αναβάθμιση των συστημάτων ραδιοεπικοινωνίας μεταξύ των δύο χωρών, ενώ για πρώτη φορά εξετάστηκε και η δυνατότητα διοργάνωσης διμερώς κοινών πτήσεων επιστροφής μη νόμιμων μεταναστών, που εντοπίζονται στο έδαφος των δύο χωρών, στις χώρες καταγωγής τους.
    Τα μέλη της τουρκικής αποστολής ενημερώθηκαν λεπτομερώς και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του φράκτη, του οποίου οι προδιαγραφές βρίσκονται από χθες σε δημόσια διαβούλευση στην ιστοσελίδα www.opengov.gr. Εως τις 20 Αυγούστου όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αναρτούν τα σχόλιά τους για την κατασκευή του έργου, το συνολικό κόστος του οποίου θα φτάσει τα 5.498.000 ευρώ.
    Το μήκος του θα είναι συνολικά 10,3 χλμ., από τις Καστανιές Εβρου με κατεύθυνση προς τη Νέα Βύσσα. Θα αποτελείται από διπλή περίφραξη ισχυρού συρματοπλέγματος και ανάμεσα στις δύο περιφράξεις θα τοποθετηθούν χαλύβδινα συρματοπλέγματα. Η εξωτερική περίφραξη θα έχει ύψος 2,5 μ. και η εσωτερική 3 μ. Στο ενδιάμεσο θα υπάρχει διάδρομος πλάτους 1,2 μ., στον οποίο θα περιπολούν αστυνομικοί.
    Ηδη έχουν ανοιχτεί 18 τρύπες όπου θα τοποθετηθούν οι ενισχυμένες κολόνες στήριξης στις οποίες θα μπει το διπλό ατσάλινο συρματόπλεγμα και στο πάνω μέρος αυτών οι θερμικές κάμερες που θα σαρώνουν τα περάσματα του Εβρου.
    Η τοποθέτηση του φράκτη θα περιλαμβάνει και τις 23 μεθοριακές πυραμίδες κατά μήκος του ποταμού, που οροθετούν τα ελληνοτουρκικά σύνορα. Οι πυραμίδες αυτές είναι τοποθετημένες μέσα στο ποτάμι και καταβλήθηκαν προσπάθειες προκειμένου ο φράκτης να κατασκευαστεί με τρόπο ώστε να μην αφήνει ακάλυπτο κανένα τμήμα της ελληνικής επικράτειας.

Zahlt endlich als griechische Bürger eure Steuern und sucht nicht andauernd die Schuld bei Flüchtigen und der EU !
    Basta mehr gibts da nicht zu sagen.

@Greekleon
    Übersetze es mal in kurzen Worten, ich brauch für manches noch das Wörterbuch.

Zitat Zitat von Karbeas Beitrag anzeigen
    Zahlt endlich als griechische Bürger eure Steuern und sucht nicht andauernd die Schuld bei Flüchtigen und der EU !
    Basta mehr gibts da nicht zu sagen.
    #

Es ist eh besser du sagst nichts mehr wenn du die Problematik nicht verstehst.

Ok, wo ist die Problematik?
    Erkläre sie mal .

Zitat Zitat von liberitas Beitrag anzeigen
    @Greekleon
    Übersetze es mal in kurzen Worten, ich brauch für manches noch das Wörterbuch.
    Ich spreche sehr schlecht, verstehen geht etwas.
    Ich glaube es geht darum, dass sich eine türkische Delegation (Vertreter aus Ministerien und Polizei etc.) mit ihren griechischen Kollegen getroffen haben. Dabei wurde ihnen das ganze Porjekt vorgestellt und erfährt wohl mittlerweile Zustimmung von türkischer Seite, da nicht als Art "antitürkische Maßnahme" empfunden. Wurde wohl auch verbesserte Zusammenarbeit (Funkverkehr?) etc. getroffen.