BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 5 12345 LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 42

Was hat die Unabhänigigkeit Montes gebracht??? Šta je nezavisnost donela CG

Erstellt von Serbian Eagle, 22.05.2012, 21:54 Uhr · 41 Antworten · 2.698 Aufrufe

Was hat die Unabhänigigkeit Montes gebracht??? Šta je nezavisnost donela CG

B92 - Biz - Vesti - Šta je nezavisnost donela CG

HÖHRE ARBEITSLOSENQUOTE, TEURERE PREISE, SCHLECHTERER VERDIENST und KEINE REGELMÄßIGEN LOHNZAHLUNGEN, HÖHERE VERSCHULDUNG; RÜCKGANG DER AUSLÄNDISCHEN DIREKTINVESTITIONEN usw...... HEHE

Podgorica -- Veća nezaposlenost, skuplji život, loše i većinom neredovne plate, pad stranih direktnih investicija, sve veća zaduženost države...

8851453134fbbb63907212013381531_orig.jpg

...loša socioekonomska situacija građana, rastuća nelikvidnost privrede i javnog duga bilans je perioda od sticanja nezavisnosti do danas, pišu podgoričke Vijesti.
    Takav rezulat nije samo posledica globalne krize već, prema proceni mnogih ekonomskih stručnjaka, i pogrešno vođene ekonomske politike tokom minulih šest godina.
    Teško je "izmeriti" nezaposlenost jer Zavod za statistiku Monstat saopštava jedan podatak, a Zavod za zapošljavanje drugi.

Prema Monstatu, koji do podatka dolazi pomoću metodologije Međunarodne organizacije rada, ukupan broj nezaposlenih na kraju 2006. godine bio je 74.000, a na kraju 2011. godine 48,1 hiljadu.

Zavod za zapošljavanje računicu izvodi na osnovu broja onih koji aktivno traže zaposlenje, jer ostale briše sa evidencije, pa ih je na kraju 2006. godine bilo 28.366, a na kraju prošle godine 30.521.

Predstavnici Vlade uvek koriste podatke Zavoda, koji pokazuju manju cifru nezaposlenih građana.

Ni ostali ekonomsko-socijalni pokazatelji ne idu u prilog boljem životnom standardu i privrednom razvoju. Tokom proteklih šest godina, crnogorska ekonomija je rasla i padala, a većina građana je ostala siromašna.

Bolji život, koji je obećavan, zaobišao je Crnu Goru. Ni investicioni bum, tokom kojeg je beležen suficit u budžetu, nije poboljšao životni stadard građana i to je jedna od glavnih zamerki koju su kritičari režima isticali tokom 2007. godine i delom 2008.

Mal

Und unter Serbien wäre es für Montenegro jetzt besser? Arbeitslosigkeit in Serbien steigt und steigt, während die Geburtenrate sinkt. Die angeschlagene Wirtschaft zerfällt weiter und hinzu kommen zahlreiche politische Probleme. Die EU macht ständig Druck, die Serben in Kosovo fordern Unterstützung und die Hälfte der 1/4-Wähler Serbiens können sich nicht zwischen Rechts und Mitte entscheiden.

Selbst Kosovo geht es schlechter als vorher

Zitat Zitat von Serbian Eagle Beitrag anzeigen
    HEHE

Voll erfreulich sowas?

Kann ja verstehen dass man mit niemanden zusammen in einem Land leben will der sich an der schlechten Lage von einem selbst erfreut...

Zitat Zitat von Serbian Eagle Beitrag anzeigen
    Selbst Kosovo geht es schlechter als vorher
    Habe ich was verpasst?! Danke für deine Aufklärung! Das erzähle ich gleich jeden Albaner, damit die auch aufgeklärt werden.

Was hat die Unabhänigigkeit Montes gebracht?

Alles was sich von Serbien löst, kann nur Fortschritte gemacht haben!

Oh man Igel, deine Threads waren auch schon "besser"

Was hättest du denn gerne gehabt? Das Monte weiter bei Serbien bleibt? Offenbar ist dir die Lage in Serbien nicht bekannt? Wie auch als einem in Deutschland lebendem Bosnier.

Montenegro gehört eh bald komplett den Russen, denn die kaufen dort alles auf was nicht niet und nagelfest ist und das zu irren Preisen

Nur für dich, Serbian Eagle: Die einzig wahre Hymne Montenegro's mit englischer Übersetzung, da ich nicht weiß ob du montenegrinisch verstehst. (Die zweite Strophe liegt mir persönlich besonders am Herzen, sie wurde von Sekula Drljevic verfasst)

Oj svijetla majska zoro,
    Majko naša Crna Goro,
    Sinovi smo tvog stijenja,
    I čuvari tvog poštenja

Lovćen nam je oltar sveti,
    U njega smo svi zakleti.
    Na Lovćenu Njegoš spava
    Najmudrija srpska glava.

Lovćen krase Petrovići
    A Kosovo Obilići.
    Lovćen krasi grob Njegošev
    A Kosovo grob Milošev.

Durmitore je l' ti žao
    Što se Lovćen opjevao?
    Ne, neka ga, nek' se pjeva
    Zasluga je Njegoševa.

Zitat Zitat von Max Monte Beitrag anzeigen
    Nur für dich, Serbian Eagle: Die einzig wahre Hymne Montenegro's mit englischer Übersetzung, da ich nicht weiß ob du montenegrinisch verstehst. (Die zweite Strophe liegt mir persönlich besonders am Herzen, sie wurde von Sekula Drljevic verfasst)

od svih himne,ovaj je najmocnija.

clk

Zitat Zitat von Max Monte Beitrag anzeigen

Ich find Montes ganz easy hoffe das ich den Sommer wieder kommen kann

Seite 1 von 5 12345 LetzteLetzte