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Hochtief-Konsortium übernimmt Tirana Airport in Albanien

Erstellt von lupo-de-mare, 16.10.2004, 09:06 Uhr · 7 Antworten · 2.182 Aufrufe

  1. #1
    Avatar von lupo-de-mare

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    Hochtief-Konsortium übernimmt Tirana Airport in Albanien

    Shekkuli vom 20.11.2004

    Der Vertrag ist der Ausverkauf, der Zukunft des Landes!

    Rinas or sale of the future- by Gjergj Buxhuku.

    RINASI OSE SHITJA E SĖ ARDHMES


    Gjergj Buxhuku

    http://www.shekulli.com.al/index.php...s&newsID=62264

    -----------------------------------------------------------


    Hochtief-Konsortium übernimmt Tirana Airport in Albanien

    ESSEN (dpa-AFX) - Ein Konsortium unter der Führung von Deutschlands größtem Baukonzern Hochtief hat die Übernahme des albanischen Flughafen "Mutter Teresa" in der Hauptstadt Tirana besiegelt. Nach Ratifizierung durch das albanische Parlament solle der Flughafen bereits im kommenden Winter in privatwirtschaftliches Management übergehen, teilte Hochtief AirPort am Freitag in Essen mit. Der Konzessionsvertrag habe eine Laufzeit von 20 Jahren.

    Anders als bei seinen anderen Flughafenbeteiligungen engagiere sich Hochtief in Tirana vorrangig mit seinem Management-Know-How. Neben dem Essener Unternehmen (47 Prozent) gehören dem Konsortium die Deutsche Investions- und Entwicklungsgesellschaft (DEG
    31,7 Prozent) und der Albanian American Enterprise Fund (21,3 Prozent) an.

    Das private Konsortium erhält nach der Übernahme alle Einnahmen aus dem Betrieb. Im Gegenzug zahlt es eine Konzessionsgebühr an den Staat./sb/hi

    http://finanzen.sueddeutsche.de/nws....id=362,383,385

    Der Partner von Hochtief und der KfW Tochter DEG der Alanian American Enterprise Fund ist rein kriminell und in schwerste illegale Grundstücks Verkäufe verwickelt. Der AAEF, ist eine Tarn Organisation des US Mafia Clans Gambino.

    siehe Foto hier in der Gallerie, wo der AAEF grosse Grundstücke zum Kauf und Vermieten anbietet bei der Autobahn Durres nach Tirana.

    http://balkanforum.at/modules.php?na...image&pos=-202

    siehe auch

    http://www.heise.de/tp/foren/go.shtm...d6264771808dd4


    CIA Fact Buch: Die Organisierte Kriminalität, ist verbunden mit hohen Regierungs Leuten!

    widespread corruption, a dilapidated infrastructure, powerful organized crime networks with links to high government officials, and disruptive political opponents.

    http://www.cia.gov/cia/publications/.../print/al.html


    siehe diverse Nachrichten unter

    http://www.google.de/search?hl=de&q=...a=lr%3Dlang_de

  2. #2
    Avatar von lupo-de-mare

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    Der Abgeordnete Mustafa Muēi der Regierungs Partei spielt eine wichtige Rolle bei dem Vertrag mit Hochtief.

    Aber wer ist Mustafa Muēi?

    A) der bekannteste Glückspieler in Albanien.
    B) direkt verwickelt in illegale Grundstücks Geschäfte, (Kompensierungs Geschäfte) im Raum Durres
    C) Mitglied der Duka, und Lefter Koca Drogen Mafia
    D) enger Freund vom paten von Durres: Spartak Braho


    und nun. Parnter von HOchtief. Wie tief können solche Firmen und die Grünen Partei noch fallen. Direkt im Drogen Handel verwickelt und bekanntesten kriminellen Firmen wie dem American Albanian Enterprise Fund.


    Und dabei DEG der KfW Banken Gruppen.


    LSI e PD kundėrshtojnė ndėrtimin e segmentit Tiranė-Aeroport nga “Airport Partners”

    Konēesioni i Rinasit, marrėveshje e paligjshme

    Koncesioni parashikon qė Rinasi tė ketė tė drejtėn ekskluzive tė uljeve dhe ngritjeve ndėrkombėtare.

    Florian Papadhimitri

    TIRANĖ-Deputetėt e komisionit parlamentar tė Ligjeve, edhe pse e miratuan pėr nė seancė plenare ratifikimin e marrėveshjes koncesionare pėr aeroportin ndėrkombėtar “Nėnė Tereza” kanė kundėrshtuar disa pika tė kėsaj marrėveshje duke i quajtur si tė njėanshme dhe joligjore. Kėshtu, dje nė debatin pėr marrėveshjen e koncesionit qė ka si qėllim rehabilitimin e aeroportit ndėrkombėtar, ndėrtimin e njė rruge qė do tė bėjė lidhjen e Rinasit me Tiranėn dhe ndėrtimin e terminaleve tė rinj, deputetėt kanė kundėrshtuar disa prej pikave tė marrėveshjes koncesionare. Kėshtu njė ndėr kundėrshtimet qė kanė bėrė deputetėt ka qenė fakti qė me miratimin e marrėveshjes koncesionare, aeroporti i Rinasit do tė ketė tė drejtėn pėr tė pėrballuar ulje ngritjet ndėrkombėtare. Lidhur me kėtė, Fatos Beja u shpreh se kjo nuk ėshtė e drejtė, pasi kėshtu u hiqet e drejta aeroporteve tė tjera pėr tė funksionuar rregullisht. Si shembull pėr kėtė, Beja ka sjellė aeroportin e Kukėsit, perspektiva e tė cilit ėshtė premtuese. Pėrsa i pėrket kėsaj, drejtoresha e aviacionit civil, Merita Xhafaj tha se struktura e aeroportit tė Kukėsit, apo ndonjė aeroporti tjetėr nė vendin tonė nuk ėshtė e pėrshtatshme pėr tė kryer ulje dhe ngritje tė tilla.
    Rruga dhe prokurimi
    Debate tė ashpra dje nė komisionin e Ligjeve ka pasur pėr faktin qė qeveria shqiptare do tė marrė kredi prej 9 milionė euro dhe do tė dalė garant pėr firmėn qė me kėtė shumė do tė ndėrtojė segmentin rrugor Aeroport-Tiranė. Kėshtu deputeti Mustafa Muēi ėshtė shprehur se nuk ėshtė e drejtė qė tė bėhet garanci pėr njė kompani, dhe pėr mė tepėr ai ka kundėrshtuar faktin se nė marrėveshje pėrcaktohet qė ndėrtimi i segmentit rrugor me gjatėsi mbi shtatė kilometra tė bėhet nga njė firmė qė nuk ėshtė e specializuar pėr ndėrtime tė tilla. Mustafa Muēi ka deklaruar dje gjatė debatit me drejtoreshėn Xhafaj se nuk ėshtė e drejtė qė ndėrtimi i rrugės t’i lihet nė dorė “Airport Partners”, pasi kjo kompani nuk ėshtė e specializuar pėr ndėrtim rrugėsh. Nė marrėveshje thuhet se “ndėrtimi i rrugės sė re Tiranė -Aeroport dhe njė ure tė re do tė bėhet nga “Airpot Partners” dhe se kostoja e ndėrtimit dhe pėr shpronėsim do tė jetė rreth 9 milionė euro e do tė pėrballohet me kredi bankare, me garanci shtetėrore pasi rruga nuk ėshtė pjesė e koncesionit”. Nė debatin e djeshėm, pėr problemin e ndėrtimit tė rrugės ka kundėrshtuar dhe deputeti Beja. Ai e ka quajtur jo tė drejtė mėnyrėn e dhėnies me prokurim tė drejtpėrdrejtė pėr ndėrtimin e rrugės me vlerė 9 milionė euro.
    “Airport Partners” pėrbėhet nga “Hochtief Airport” si partner kryesor me 47% tė paketės kontrolluese, DEG me 31.7% dhe nga Fondi Shqiptaro Amerikan i Ndėrmarrjeve me 21.3%. Konsorciumi ka 60 vjet pėrvojė nė ndėrtimin e aeroporteve. Qarkullimi monetar pėr vitin 2002 ėshtė 12 007 milionė euro. Financimi i ofertės sė pėrgatitur nga konsorciumi do tė jetė BERZH, Alpha Bank, Banka Tregtare e Greqisė dhe DEG (Grupi i Investimeve dhe Zhvillimeve Gjermane)



    03/11/2004
    KATEGORIA: Ekonomi

    http://www.shekulli.com.al/index.php...ee8b590352f5d5

  3. #3
    Avatar von lupo-de-mare

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    Die gesamte Konzession an das Mafia Konsortion von Hochtief mit dem AAEF und der DEG, weitet sich schon vor Übernahme zu einen einzigem Skandal aus.

    Vollkommen lächerlich ist es, wenn die Mafia Gruppierung nur 100 Millionen bezahlt für 20 jahre.


    Allein die Parkplatz Einnahmen in 2004, betragen über 2,7 Mill €.

    100 milionė euro tė ardhura nga taksa nė “Nėnė Tereza” i hiqen buxhetit tė shtetit e i jepen “Airport Partners”

    Rinas, skandal 100 milionė euro

    Kontrata parashikon qė taksa e ulje-ngritjeve tė kthehet nė tarifė qė do tė njihet si e ardhur e kompanisė

    Shekulli

    TIRANĖ-Aeroporti i Rinasit do t’i jepet me koncesion shoqėrisė “Tirana Airport Partners”. Marrėveshja koncesionare midis qeverisė shqiptare dhe kėsaj shoqėrie ėshtė miratuar gjatė tė martės dhe tė mėrkurės nga komisioni parlamentar i Ligjeve dhe ai i Ekonomisė. Ky ndryshim sjell si pasojė qė tė ardhurat qė sigurohen nga ky lloj transporti nuk i kalojnė mė buxhetit tė shtetit por koncesionarit. Marrėveshja koncesionare pritet tė miratohet edhe nė seancė plenare pasi ajo gėzon mbėshtetjen e maxhorancės. Nė votimet e dy ditėve qė lamė pas, pėr kėtė marrėveshje deputetėt e maxhorancės nė komisionet e Ligjeve dhe tė Ekonomisė kanė votuar pro duke e miratuar atė me shumicė votash. Marrėveshja ėshtė kundėrshtuar nga ana e deputetėve tė Partisė Demokratike dhe tė Partisė Lėvizja Socialiste pėr Integrim. Kėshtu, deputeti Mustafa Muēi e ka vlerėsuar marrėveshjen si antikushtetuese dhe nė kundėrshtim me ligjin “Pėr koncesionet” dhe me ligjin pėr prokurimet. Nga kjo marrėveshje buxheti i shtetit pėson njė humbje prej rreth 100 milionė euro”, - janė shprehur specialistėt e kėtij aeroporti. Kjo humbje vjen pasi tė ardhurat qė merr sot buxheti i shtetit nė formė takse pėr ulje-ngritjen dhe parkingun e avionėve do t’i kalojnė tani koncesionarit. Specialistėt e aeroportit “Nėnė Tereza”, tė cilėt nuk duan tė identifikohen janė shprehur pėr gazetėn “Biznesi” se kėto tė ardhura qė vijnė nga taksat e ulje-ngritjes sė avionėve dhe parkingut nuk duhet qė tė kalojnė tek koncesionari. Kjo pasi, sipas mendimit tė kėtij grupi ekspertėsh, tė ardhurat qė realizon aeroporti “Nėnė Tereza” mbeten pėrsėri tė mėdha. Pėr kėtė arsye nga ana e kėtyre ekspertėve ėshtė kėrkuar qė marrėveshja pėr dhėnien me koncesion tė aeroportit para se tė firmoset nga ana e ministrave pėrkatės, tė merret nė shqyrtim mė parė nga njė grup ekspertėsh. Kjo kėrkesė vjen pasi sipas tyre, kontrata e iniciuar nga grupi shqiptar ka shumė klauzola qė dėmtojnė palėn shqiptare.
    “Airport Partners” pėr 20 vjet pėrfiton 100 milionė euro
    Nė kontratėn e hartuar tė koncesionit ėshtė vendosur qė tė ardhurat nga ulje-ngritjet dhe parkingu me kalimin e aeroportit nė administrim tė kompanisė koncesionare kalojnė nė favor tė saj. Tė ardhurat qė derdhen nė buxhet nga taksa e ulje -ngritjes dhe parkingut pėr vitin 2004 arrijnė nė 2.7 milionė euro. Kėto tė ardhura varen nga numri i avionėve qė ulen dhe ngrihen nga aeroporti “Nėnė Tereza”. Specialistėt e aeroportit tė Rinasit bėjnė tė ditur se numri i avionėve ėshtė nė rritje prej 6 pėr qindėsh nė vit. Aeroporti “Nėnė Tereza”, deklarojnė specialistėt, rreth 35 pėr qind tė tė ardhurave e derdh nė buxhet nė formė takse. Megjithatė, bėhet e ditur nga ana e tyre se kjo kompani ka rentibilitet tė lartė. Tė ardhurat nga Handingu, tarifa e pasagjerit dhe shėrbimet e tjera kanė pasur njė rritje gjatė viteve tė fundit. Konkretisht pėr vitin 2001 janė vėrtetuar 6.3 milionė dollarė, pėr 2002 janė realizuar 7.2 milionė dollarė, pėr 2003 janė realizuar rreth 8 milionė dollarė dhe pėr vitin 2004 janė programuar rreth 8.8 milionė dollarė. Specialistėt e kėtij aeroporti shprehen se rritja e tė ardhurave gjatė kėtyre viteve tė fundit kanė qenė 10-12 pėr qind nė vit. Ndėrsa shpenzimet pėrfaqėsojnė 75 pėr qind tė tė ardhurave. Fitimi ėshtė llogaritur se rritet mesatarisht 7 pėr qind nė vit.
    Aeroporti, aktivitet fitimprurės
    “Theksojmė se nė praktikėn ndėrkombėtare nuk ka asnjė praktikė tė dhėnies sė aeroporteve me koncesion si kjo e aeroportit tė Rinasit”, - thuhet nė njė relacion tė pėrgatitur pėr qeverinė nga ekspertėt e “Albtransport”
    Sipas tė dhėnave zyrtare tė “Albtransport” sh.a, tė ardhurat nė vitin e fundit arritėn nė 12 milionė euro dhe rritja mesatare vjetore ėshtė 10 deri nė 12 pėr qind. “Albtransport” ka njė total asetesh nė bilanc prej 3.7 miliardė lekėsh si dhe 3.7 miliardė tė tjera investime tė kryera gjatė viteve tė fundit me anė tė kredive. Gjatė gjashtė viteve tė fundit, tė ardhurat e buxhetit tė shtetit nga aeroporti kanė qenė rreth 36 milionė dollarė ndėrsa investimet me fonde tė kompanisė kanė qenė rreth 15 milionė dollarė. Kapaciteti ekzistues ka zgjidhur nevojat edhe pėr dhjetė vitet e ardhshme. Koncesioni po jepet nė bazė tė situatės financiare tė tetorit 2000, nė njė kohė qė sot jemi nė vitin 2004 dhe qė “Albtransport” ėshtė zhvilluar mė tej. Koncesionari pritet tė paguajė 44 milionė euro tatimfitimi, shifėr kjo e konsideruar nga ekspertėt si shumė e ulėt. Gjatė vitit 2004 pritet qė taksat pėr ulje-ngritjet e aeroplanėve si dhe pėr parkimin do tė arrijnė nė 2.7 milionė euro. Me njė rritje mesatare prej 6 % nė vit, nė vitin 2024 kėto taksa do tė arrijnė nė 8.1 milionė euro, gjė qė nuk do tė kalojė mė nė buxhetin e shtetit, por do tė konsiderohet tarifė dhe do tė kalojė nė llogari tė “Airport Partners”.



    04/11/2004
    KATEGORIA: Ekonomi

    http://www.shekulli.com.al/index.php...0e4af893e26781


    Drejt djegies projekti prej 15 milionė dollarėsh pėr ndėrtimin e njė aeroporti tė dytė ndėrkombėtar

    “Airport Partners”, monopol nė Rinas

    Marrėveshja koncesionare i jep konsorciumit menaxhimin ekskluziv tė “Nėnė Terezės” pėr 20 vjet

    Florian Papadhimitri

    TIRANĖ-Me miratimin e marrėveshjes koncesionare, konsorciumit “Tirana Airoport Partners” i lind e drejta qė pėr njė periudhė 20 -vjeēare tė ketė ekskluzivitetin e fluturimeve ajrore ndėrkombėtare.


    http://www.shekulli.com.al/index.php...s&newsID=59530

  4. #4
    Avatar von lupo-de-mare

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    Korruptions-Skandal!
    Stolpe droht 40-Millionen-Klage
    Von BERNHARD KELLNER


    Hintergrund
    Korruption! Staatsanwalt ermittelt im Stolpe-Ministerium
    Vor einer Woche enthüllte BILD am SONNTAG die Korruptionsaffäre im Bundesverkehrsministerium unter Manfred Stolpe (SPD): Staatsanwälte ermitteln in Dutzenden Fällen – im Ministerium selbst und in nachgeordneten Behörden.

    War das nur die Spitze des Eisbergs?

    Neue Recherchen ergaben: In acht weiteren Ministerien der rot-grünen Bundesregierung sind Ermittler fündig geworden.

    Hintergrund
    Korruptions-Skandal!
    8 weitere Ministerien
    im Visier der Ermittler


    Die Korruptionsäffare im Bundesverkehrsministerium wird für Minister Manfred Stolpe (SPD) immer heikler. Täuschte der Minister die Öffentlichkeit über das wahre Ausmaß der Vorgänge – oder herrscht in seinem Ressort das blanke Chaos? BamS-Recherchen belegen: Die Top-Beamten im Verkehrsministerium nahmen es mit der Aufklärung von Unregelmäßigkeiten weder besonders genau, noch hatten sie es besonders eilig. Zudem liegt der mögliche Schaden für die Staatskasse um ein Vielfaches höher, als Stolpe bislang eingeräumt hatte!


    Hintergrund
    51,3 Milliarden Steuern – Autowut: Wo bleibt eigentlich das ganze Geld?

    Nach den BamS-Enthüllungen von vergangener Woche sagte Stolpe: „Wir haben zum Glück bisher keinen Anlaß zu befürchten, daß große Summen verloren oder beiseite geschafft worden sind.“ Es liege nur in einem der Fälle ein Schaden im sechsstelligen Euro-Bereich vor – also ein Schaden zwischen 100 000 und einer Million Euro.

    Doch dieser Fall bekommt eine völlig neue Dimension: Bei dem vom Dienst suspendierten Vizepräsidenten des Bundesamts für Güterverkehr (BAG), Rolf Kreienhop, geht es nach BamS-Informationen um mindestens 40 Millionen Euro!

    Hintergründe
    TollCollect: Wir können auch Pkw-Maut kassieren!
    Mautgebühren! Autofahrer sollen für die Nutzung neuer Straßen zahlen
    Toll Collect: Überraschende Einigung zur Lkw-Maut
    Trotz Kündigung: Toll Collect baut weiter Brücken
    Maut-Chaos: Mineralöl-Steuer jetzt rauf?
    Maut-Desaster killt 70 Straßenbau-Projekte
    Auslands-Presse: Hohn und Spott nach dem Maut-Desaster


    Der Spitzenbeamte hatte nach Recherchen dieser Zeitung neben seinem Job eine Reutlinger Speditionsfirma beraten und dafür abkassiert. Kreienhop besorgte der Speditionsfirma Aufträge und kickte dafür die Konkurrenz aus dem Geschäft. Auch bei DaimlerChrysler kam die Brummi-Firma dank Kreienhop bei einem dicken Auftrag zum Zuge.

    Für seine Machenschaften setzte Kreienhop bewußt seine Autorität als Vizepräsident des BAG ein. So verfaßte er unter dem offiziellen Briefkopf der Behörde ein Schreiben an DaimlerChrysler (liegt BamS vor), in dem er einen Konkurrenten des Reutlingers anschwärzt. Wahrheitswidrig behauptete er, die betreffende Firma verfüge nicht über die erforderlichen Lizenzen und Papiere.

    Der Spediteur verlor daraufhin seinen Auftrag, ging pleite und mußte seine 500 Lkw verkaufen.

    „Ich bin völlig verarmt“, sagte der Unternehmer aus dem Großraum Heilbronn zu BamS. Seine Anwälte bereiten eine Schadenersatzklage in Höhe von mindestens 40 Millionen Euro vor – gegen Kreienhop, gegen die von ihm beratene Brummi-Firma – und gegen den Bund! Baden-württembergische Justizkreise sagten BamS: Den weitaus größten Teil der 40 Millionen Euro wird Minister Manfred Stolpe bei einem Schuldspruch aus seinem Verkehrsetat berappen müssen.

    Bei der Bekämpfung von Betrug und Unregelmäßigkeiten ging Stolpes Ministerium weniger resolut vor, als der Minister öffentlich behauptete. Vor einer Woche noch tönte Stolpe: „Wenn wir einen erwischen, dem gnade Gott!“

    Doch BamS-Recherchen im Bundesamt für Seeschiffahrt und Hydrographie (BSH) und in Stolpes Ministerium zeigen: Unregelmäßigkeiten wurden vertuscht, Hinweise gar nicht oder erst nach vielen Wochen bearbeitet!

    In einem als vertraulich an Stolpe adressierten Schreiben aus dem Bundesamt werden schwere Vorwürfe erhoben: „Im BSH wird mit allen Mitteln versucht, eben nicht aufzuklären, sondern die Ermittlungen laufen meist ins Leere, da die Staatsanwaltschaft nicht vollständig unterrichtet wird.“ Diese Vorgänge seien im Ministerium bekannt. „Gerade in Ihrem Hause wird auch der Versuch unternommen, die Dinge herunterzuspielen, anstatt ihnen nachzugehen.“

    Beispiel: Die Beamten beschäftigten Verwandte auf Honorarbasis. Landeskriminalamt und Innenrevision ermittelten. Die Landesversicherungsanstalt (LVA) Berlin forderte Kranken- und Rentenbeiträge nach – die Werkverträge galten aus ihrer Sicht als Schwarzarbeit.

    Doch das Bundesamt stoppte die Affäre mit einem eleganten Kuhhandel. Die Schiffahrtsbehörde beglich die ausstehenden Sozialbeiträge pauschal mit 248 732,40 Mark. Damit hatte die LVA ihr Geld, wegen des Datenschutzes durfte sie die Akten weder an das LKA noch an die Innenrevision weitergeben. Die Ermittlungen wurden eingestellt, die schwarzen Schafe kamen ungeschoren davon. Den Schaden zahlte der Steuerzahler. Denn mit der Pauschale übernahm die Behörde die vollen Sozialbeiträge. Regulär hätten die Schwarzarbeiter die Hälfte der Beiträge selbst abführen müssen.

    Der Personalchef der Behörde (inzwischen wegbefördert) wollte nicht zusehen und schrieb eine Dienstaufsichtsbeschwerde gegen den Amtschef. Stolpes Ministerialbeamte ließen die Sache vier Monate lang liegen. Im März 2004 hieß es dann: Wenn das LKA und die LVA ihre Untersuchungen eingestellt hätten, habe das Ministerium auch keinen weiteren Aufklärungsbedarf. Resultat laut Ministeriumssprecher Felix Stenschke: „Der Vorgang ist ordnungsgemäß in den Akten als erledigt abgelegt.“

    http://www.bild.t-online.de/BTO/index.html

  5. #5
    Avatar von lupo-de-mare

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    Hierzu heute der bekannte Albaner Politiker Ridvan Bode!

    "Diese Verträge von Hochtief sind gegen die Verfassung!"

    Ridvan Bode, war u.a. Finanzminister 1996-97 und zuvor Zoll Chef im Hafen von Durres. Das heisst u.a. enger Partner der Weltbank, IMF, GTZ usw..

    Ebenso nimmt der frühere Stellvertretende Ministerpräsident, Bau- und Tourismus Minister Dashamir Shehit, als Experte zu diesen illegalen Verträgen, welche gegen das Gesetz und die Verfassung sind Stellung.

    rilindjademokratike, daily of the Democratic Party of Albania.

    12/11/2004



    --Ridvan Bode: Accord for airport is anti-constitutional-

    http://www.rilindjademokratike.com/

    Hier der Original Artikel

    Parlamenti miratoi dhėnien me konēension tė Aeroportit tė Rinasit

    Bode: Projekti i qeverisė, antikushtetues, antiligjor

    Shehi: Nano, sa herė del jashtė, shet nga njė copė Shqipėrie, sa herė kthehet, sjell njė

    marrėveshje plehrash

    Parlamenti miratoi dje me shumicė votash projektligjin pėr dhėnien me konēension tė Aeroportit "Nėnė Tereza" nė Rinas. Opozita kėrkoi me kėmbėngulje qė Parlamenti tė mos e miratonte kėtė projektligj, nė mėnyrė qė tė rishikoheshin termat e kontratės me kompaninė konēensionare. Megjithė kėmbėnguljen e opozitės, socialistėt nuk morėn parasysh asnjė nga vėrejtjet e saj dhe e miratuan atė pa ndryshuar asgjė thelbėsore nga projekti i paraqitur nga qeveria. Socialistėt, pėr tė justifikuar punėn e dobėt tė qeverisė "Nano", nxorėn si justifikim faktin qė rishikimi i kėsaj marrėveshje do tė trembte investitorėt e huaj, tė cilėt nuk do tė afroheshin mė nė Shqipėri pėr tė investuar. Nė fakt, vėrejtjet e opozitės nė grup nuk kishin tė bėnin aspak me investitorin e huaj. Tė gjithė opozitarėt qė diskutuan, e cilėsuan konēensionarin si njė firmė serioze. Opozitarėt kritikuan termat e kontratės, tė cilat janė punuar nga qeveria dhe jo investitorin. Pėr opozitėn, ėshtė qeveria qė ėshtė e paaftė pėr punė dhe nuk ka vullnetin pėr tė punuar.

    Oponenca e Ridvan Bodes

    Nėnkryetari i Komisionit tė Ekonomisė dhe deputeti i Partisė Demokratike, Ridvan Bode, nė fjalėn e tij nė Parlament u pėrqėndrua kryesisht nė ligjshmėrinė e projektit tė paraqitur nga qeveria. Sipas tij, projekti i qeverisė ėshtė antikushtetues dhe antiligjor. Pėr tė dyja pėrcaktimet e mėsipėrme, Bode paraqiti edhe argumentat e tij. Asnjė nga deputetėt socialistė nuk mori guximin qė tė kundėrshtonte argumentat e paraqitura nga Ridvan Bode. Sipas tij, antikushtetueshmėria e projektkonēensionit qėndron nė faktin qė pas miratimit nė Parlament tė marrėveshjes, institucioni monitorues qė ėshtė nėn nivelin e Parlamentit, ka tė drejtėn tė ndryshojė marrėveshjen. Kėshtu, Parlamenti miratoi dje marrėveshjen pėr dhėnien me konēension tė aeroportit. Kjo marrėveshje, gjatė gjithė kohės tė ekzistencės sė saj, do tė ketė njė monitorues apo kontrollues tė marrėveshjes. Ky institucion monitorues apo kontrollues do tė jetė njė departament i njė prej ministrive tė kabinetit qeveritar. Ashtu siē u miratua Ligji "Pėr dhėnien me konēension", kėtij institucioni i jepet e drejta qė tė ndryshojė pika tė ndryshme tė marrėveshjes konēensionare tė lidhura midis qeverisė dhe investitorit konēensionar. Kjo e drejtė qė i jepet monitoruesit, kontrolluesit, ėshtė antikushtetuese. Antikushtetushmėria qėndron nė faktin se kjo marrėveshje ėshtė e votuar nė Parlament dhe ndryshimi i ēdonjėrės prej pikave tė marrėveshjes ėshtė e drejtė e Parlamentit dhe vetėm e tij.

    Bode argumentoi edhe pėrkufizimin antiligjor qė ai i bėri projektit tė paraqitur nga qeveria dhe qė u miratua dje nė Parlament. Kėshtu nė marrėveshjen pėr dhėnien me konēension parashikohet qė shoqėria konēesionare tė ndėrtojė rrugėn qė lidh Tiranėn me Rinasin. Pėr ndėrtimin e kėsaj rruge, ajo nuk do tė hedhė nė qarkullim fonde tė saj, por do tė marrė kredi nga bankat. Pėr tė marrė kredi nga bankat duhet garanci, pasi bėhet fjalė edhe pėr shuma tė mėdha. Nė kėtė rast, shteti shqiptar del garant qė bankat t'i japin konēensionarit kredi. Ky pozicion qė merr pėrsipėr qeveria shqiptare, ėshtė antiligjor. Bode argumentoi se sipas ligjit, qeverisė nuk i lejohet qė tė dalė garant pėr njė firmė private. "Qeveria nuk ka tė drejtė qė tė dalė garant pėr kredinė qė do tė marrė njė firmė private", tha ai nė diskutimin e tij.

    Njė pikė tjetėr antiligjore, sipas Bodes, ėshtė edhe dhėnia e tė drejtės konēensionarit qė tė ketė monopolin e fluturimeve ndėrkombėtare. Nė kontratėn e konēensionit, shteti i heq tė drejtėn ēdo aeroporti tjetėr qė tė presė fluturime ndėrkombėtare. Kjo do tė thotė se avionėt qė vijnė nga jashtė nė Shqipėri pėr 20 vitet e ardhshme, do tė ulen vetėm nė Aeroportin e Rinasit dhe askund tjetėr.

    Vėrejtjet e Dashamir Shehit

    Njė nga oponentėt mė aktivė tė marrėveshjes ishte edhe deputeti i opozitės, Dashamir Shehi. Sipas Shehit, nė kontratėn e konēensionit llogaritet nė mėnyrė inferiore volumi i punės nė Aeroportin e Rinasit. "Qeveria ka pėrdorur terma referentė mjaft tė ulėt nė vlerėsimin e volumit tė punės sė aeroportit", tha ai nė fillim tė fjalės sė tij. Shehi vėrejti se qeveria nuk ka marrė pėr bazė tregun potencial. "Ideja pėr tė sjellė nė raportin e projektmarrėveshjes pėr konēension tė vlerave minimale tė volumit tė punės, i sjell fitime vetėm konēensionarit dhe humbje shtetit", tha ai. Sipas tij, nė marrėveshjen pėr konēension ka deformime tė termave referencialė. Kėtė pėrfundim tė tij, Shehi e bazonte nė vlerat qė paraqiti qeveria mbi volumin e punės nė aeroport. Kėto vlera nuk paraqisnin gjendjen reale tė punės nė aeroport. Kėshtu p.sh, nė raportin e qeverisė ishte paraqitur si fluks udhėtarėsh nė vit shifra e 300 mijė udhėtarėve, ndėrkohė qė po nga vetė statistikat pėr kėtė vit, kjo shifėr paraqitet e dyfishuar. Po ashtu nė projekt nuk paraqitet vlera fillestare e financimeve shtetėrore tė bėra nė aeroport. Kjo vlerė i falet konēensionarit.

    Shehi nuk nguroi qė tė sulmonte shefin e kabinetit, Nano. "Nano, sa herė qė shkon jashtė, shet nga njė copė tė Shqipėrisė. Ai, sa herė qė kthehet nė Shqipėri, sjell nga njė marrėveshje plehrash", tha Dashamir Shehi nė fund tė fjalės sė tij.

    Reagimi

    Nė lidhje me kėtė vendim, dje u shfaq edhe reagimi i parė. Reagimi u deklarua pėr shtyp nga kryetari i Qarkut tė Kukėsit, Asllan Ndoka. Nė Kukės do tė pėrfundojė shumė shpejt aeroporti, i cili pritet tė presė rreth 200 mijė pasagjerė nė vit, tė cilėt mund tė vijnė nga Europa Qendrore, Lindore dhe nga Kosova. Ndoka paralajmėroi se do tė ngrinte Kukėsin nė protesta pėr tė shfuqizuar kėtė pikė tė marrėveshjes. Heqja e tė drejtės pėr tė pritur fluturime ndėrkombėtare nxjerr jashtė loje kėtė aeroport, i cili minimalisht mund tė presė fluturimet nga Kosova. Ky vendim do tė ndikojė negativisht gjithashtu edhe nė ardhmėrinė e tregut turistik. Kėshtu, pushues anglezė qė gjenden nė Athinė, pėr tė shkuar me avion nė Sarandė mund tė pėrdorin aeroportin e Gjirokastrės, por kjo e drejtė ėshtė e mohuar. Ata do tė shkojnė nė fillim nė Rinas, pastaj nė Sarandė. E njėjta gjė mund tė thuhet edhe pėr italianėt, tė cilėt duan tė vizitojnė jugun dhe fare mirė mund tė pėrdorej Vlora si stacion tė tyre. Kjo rrit automatikisht dhe artificialisht koston e shėrbimeve qė Shqipėria ofron pėr turistėt. Ndikimi do tė jetė i menjėhershėm.



    http://www.rilindjademokratike.com/%...,%20antiligjor

  6. #6
    Avatar von lupo-de-mare

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    Schröder empfängt albanischen Ministerpräsidenten Nano


    Schröder empfängt albanischen Ministerpräsidenten Nano BERLIN (Dow Jones-VWD)--Bundeskanzler Gerhard Schröder wird am Donnerstag kommender Woche um 14.30 Uhr den albanischen Ministerpräsidenten Fatos Nano zu einem Gespräch im Bundeskanzleramt empfangen. Das teilte der stellvertretende Regierungssprecher Thomas Steg am Freitag in Berlin mit. Im Mittelpunkt der Unterredung stünden bilaterale Fragen, die Lage in der Region sowie europapolitische Themen. Im Anschluss an das Gespräch würden Schröder und Nano der Unterzeichnung des Konzessionsvertrages zur Privatisierung des Flughafens der albanischen Hauptstadt Tirana beiwohnen. Vertragspartner sind den Angaben zu Folge das Konsortium Tirana Airport Partners unter der Führung von Hochtief Airport und die albanische Regierung. -Von Andreas Kißler, Dow Jones Newswires; + 49 (0) 30 2888 4118, andreas.kissler@dowjones.com (ENDE) Dow Jones Newswires/12.11.2004/ak/hab

    http://www.faz.net/IN/INtemplates/fa...&id=1100263458

  7. #7
    Avatar von lupo-de-mare

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    Die Albanische Mafia erhält neue Kredite, welche sie sowieso nie zurück zahlen.

    U.a. auch 50 Millionen von der KfW für Strom Verbesserungen.

    Sowas könnten die Albaner selbst bezahlen, wenn die Politische Mafia ihre STrom REchnungen zahlen würde, für ihre Hotels, Bars, Villen usw.


    Nano sot ne Berlin i ftuar nga Shreder ne Konferencen Ekonomike te Evropes Juglindore

    Lajmi i ores 3:00 PM



    Fatos Nano
    TIRANE (16 Nentor) - Kryeministri Fatos Nano do te niset pasditen e sotme (e Marte) per ne Berlin, i ftuar nga Kancelari i Gjermanise, Gerhard Shreder (Gerhard Schroder) per te marre pjese ne Konferencen Ekonomike te Evropes Juglindore. Departamenti i Informacionit prane Keshillit te Ministrave beri te ditur se ne kete Konference, qe zhvillohet ne datat 17 dhe 18 Nentor marrin pjese kryeministrat e vendeve te Evropes Juglindore dhe autoritete te larta vendase. Ne Konference do te trajtohen ceshtje te procesit integrues, bashkepunimit rajonal, si parakusht per integrimin ne strukturat euroatlantike, zhvillimin ekonomik, etj. Kryeministri Nano do te mbaje nje fjalim ne kete veprimtari te rendesishme, ndersa do te takohet me zyrtare te larte gjermane dhe perfaqesues te kompanive te njohura, per te diskutuar me konkretisht mbi hapat e hedhura ne zhvillimin e marredhenieve ekonomike e tregtare, si dhe interesin e tyre per te investuar ne Shqiperi. Pritet dhe nenshkrimi i marreveshjes me Banken Gjermane KFW per financimin me 50 milione euro te linjes energjitike (400 kilovolt) Tirane-Podgorice (Mali i Zi). Me 18 Nentor, Kryeministri Nano do te kete nje takim te vecante me Kancelarin Shreder dhe me pas, ne pranine e tyre, do te nenshkruhet akti i hyrjes ne fuqi te Marreveshjes se Koncensionit te aeroportit nderkombetar "Nene Tereza" te Rinasit. e. db/db(BalkanWeb)

  8. #8
    Avatar von lupo-de-mare

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    Albanische Geschäfte des Mafia Finanzministers Angjeli, der mit seiner Familie inzwischen in die USA floh. Natürlich ist seine Frau Senior Investment Offizier im Mafia Unternehmen dieses Fund.

    Management

    Jeffrey T. Griffin, President and CEO

    Page Bigelow, Vice President and Secretary of the Board

    Greta Angjeli, Senior Investment Officer

    http://www.aaef.com/boardofdirectors.htm

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