BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 5 von 5 ErsteErste 12345
Ergebnis 41 bis 43 von 43

Israelischer aussenminister kommt nach greece.

Erstellt von Dikefalos, 09.01.2011, 12:21 Uhr · 42 Antworten · 3.191 Aufrufe

Zitat Zitat von Livnjak1978 Beitrag anzeigen
    so unrecht hat er aber nicht. ich schätzte die griechische kulturnation sehr, aber paar sachen sind merkwürdig..

zum einen sind viele griechen antiwestlich. also gegen usa und israel. dann aber hat man ein nationales/religiöses bündnis mit serben, unterstuetzt gar diese nationalistsichen serben bei agressionen gegen andere völker auf dem balkan. auf der einen seite ist man stark christlich geprägt , trotzdem gibts eine affitinität zu palästinenser, die christen auf ihrem gebiet wie dreck behandeln... alles merwürdig
    Sicher sind es für einen aussenstehende merkwürdig.Aber alles hat seinen sinn.....und das wir keine sympathi e für israel oder amerika hat seine eigene gründe.
    Die freundschaft zu den serbischen volk...hat einerseits aus religiosen gründen was zu tun aber auch für viele geschichtliche gründen.Ich zu meinen teil finde das serbische volk an sich nicht nationalistisch und man sollte nicht alle für gewisse taten verurteilen. l
    Palestina....und libanesen schlecht zu christen?Ist mir neu.

Zitat Zitat von Greekleon Beitrag anzeigen
    Sicher sind es für einen aussenstehende merkwürdig.Aber alles hat seinen sinn.....und das wir keine sympathi e für israel oder amerika hat seine eigene gründe.
    Die freundschaft zu den serbischen volk...hat einerseits aus religiosen gründen was zu tun aber auch für viele geschichtliche gründen.Ich zu meinen teil finde das serbische volk an sich nicht nationalistisch und man sollte nicht alle für gewisse taten verurteilen. l
    Palestina....und libanesen schlecht zu christen?Ist mir neu.
    dann infiormier dich mal wie es den christen in palästina , zb gaza so geht

To israel shediazi ja emas to AOZ?

Το Ισραήλ αναγνώρισε την ελληνική ΑΟΖ πριν καν την αναγνωρίσει η Ελλάδα! 14-01-2011 15:14:22 Mπορεί η Ελλάδα να μην αναγνωρίζει την ΑΟΖ της, αλλά πρόλαβε και την αναγνώρισε το Ισραήλ! Στους χάρτες που έδωσε στην δημοσιότητα το Τελ Αβίβ αναγνωρίζεται 100% η ελληνική ΑΟΖ, η οποία συνεχίζεται με την ΑΟΖ της Κύπρου! Δηλαδή, αναγνωρίζεται (το έτσι ή αλλιώς γεγονός) ότι το Καστελόριζο επεπτείνει την ελληνική ΑΟΖ μέχρι το όριο της ΑΟΖ της Κύπρου. Οι χάρτες δόθηκαν και στην ελληνική πολιτική ηγεσία, περιγράφοντας την πορεία που θα έχει ο αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου που θα παράγεται στο κοίτασμα Λεβιάθαν από την αμερικανική εταιρεία Νoble Εnergy Ltd στην Ευρώπη μέσω υποθαλάσσιου αγωγού που θα περνά από την Ελλάδα.

Για να πραγματοποιηθεί αυτό ο αγωγός αυτός θα πρέπει να διασχίζει την θαλάσσια περιοχή που σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο αποτελεί μέρος της ελληνικής ΑΟΖ και πιο συγκεκριμένα του τμήματος της ΑΟΖ που η Ελλάδα διαθέτει στην θαλάσσια περιοχή της Αν. Μεσογείου χάρις την ύπαρξη του Καστελορίζου, της Ρώ και της Μεγίστης.

Επομένως με την πρόταση τους αυτοί, οι Ισραηλινοί με σαφή τρόπο αναγνωρίζουν την ελληνική ΑΟΖ στην περιοχή και δίνουν στην Ελλάδα ένα ακόμα διαπραγματευτικό χαρτί υποστήριξης των ελληνικών θέσεων για το συγκεκριμένο θέμα. Πρακτικά δημιουργείται ένα πολύ ισχυρό ενεργειακό μπλοκ Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ, με τις ΗΠΑ να βάζουν την ... εταιρεία εξόρυξης και εκμετάλλευσης!

Το ζητούμενο πια δεν είναι αν η Ελλάδα έχει κοινά συμφέροντα με χώρες της ευρύτερης γεωγραφικής περιφέρειας αλλά πως θα μπορούσε η ελληνική κυβέρνηση να αξιοποιήσεις τις ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της ενέργειας αφού στα τέλη Απριλίου οι Ισραηλινοί θα γνωρίζουν την ποσότητα του φυσικού αερίου στο κοίτασμα Λεβιάθαν και αν θα μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτό το κοίτασμα.
    Συζήτηση για το θέμα είχαν χτές ο Έλληνας πρωθυπουργός με τον Ισραηλινό υπουργό Εξωτερικών Άβιγκτορ Λίμπερμαν.

Seite 5 von 5 ErsteErste 12345