BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 54 von 107 ErsteErste ... 44450515253545556575864104 ... LetzteLetzte
Ergebnis 531 bis 540 von 1064

Jagd auf Ratko Mladic

Erstellt von TITO, 19.07.2004, 15:08 Uhr · 1.063 Antworten · 43.728 Aufrufe

pa jest to najpametnije i svako zivi u svojim mjestima mi navijemo cetnicke do daske a vi u zenici svoje...al sta ce mo s ciganima ocelite ih vi primiti ili ce mo ih eliminirati :?:

Zitat Zitat von WhiteSerbian
    tacno...@krajina-force

Am 17.Mai bin ich in Banja Luka um BiH auszubremsen wie es Dobo nennt

Was ich noch schreiben möchte zu den anspielungen wir Serben in der Diaspora

Als Beweis dass ich RS liebe sehe ich noch meine Zeit in der VRS
    Obwohl es ziemlich schwer war am anfang... hat es was mit deutschland zu tun?
    Und ich wurde nicht an der grenze geschnappt oder ähnliches lol
    versteh nicht was du meinst

pa jest to najpametnije i svako zivi u svojim mjestima mi navijemo cetnicke do daske a vi u zenici svoje...al sta ce mo s ciganima ocelite ih vi primiti ili ce mo ih eliminirati :?:
    zasto eliminirati nek nam pjevaju

siehe unten

Zitat Zitat von Krajina-Force
    Zitat Zitat von Dobojlija
    . also trennen und fertig ...
    hab nie was anderes behauptet also srbos aus BiH mutter Serbien wartet auf euch wir trennen uns für immer ihr geht euren weg wir unseren schliesslich hat SCG genug platz für alle
    wieso sollten alle Serben aus RS oder Federacija weg ?
    oni su tu vjekovima i mislis da ce ostaviti svoje korjene i grobove ..... to nikada nece biti nego odvojeno RS i FBiH i gotovo ... svak ima svoje .. samo pazite da se hrvati ne pobune ... mogli bi opet " herceg-bosnu " traziti 8)
    wer sagt den das sie weg gehen sollen? sie können ruhig bleiben.wenn sie Serbien lieben dann sollen sie doch nach SCG BiH ist nicht SCG das sollten alle kapieren

auf deutsch : STREIK!!! 17.Maj Banja Luka
    kakav ce biti strajk brate?

Zitat Zitat von Krajina-Force
    . also trennen und fertig ...
    hab nie was anderes behauptet also srbos aus BiH mutter Serbien wartet auf euch wir trennen uns für immer ihr geht euren weg wir unseren schliesslich hat SCG genug platz für alle
    wieso sollten alle Serben aus RS oder Federacija weg ?
    oni su tu vjekovima i mislis da ce ostaviti svoje korjene i grobove ..... to nikada nece biti nego odvojeno RS i FBiH i gotovo ... svak ima svoje .. samo pazite da se hrvati ne pobune ... mogli bi opet " herceg-bosnu " traziti 8)
    wer sagt den das sie weg gehen sollen? sie können ruhig bleiben.wenn sie Serbien lieben dann sollen sie doch nach SCG BiH ist nicht SCG das sollten alle kapieren
    Also Dobojlija ovo cu ti reci .... wieso haben die Kosovo-Albaner die eine Mehrheit über 90% im Kosovo sind das Recht auf eine Unabhängigkeit und die Serben die in der Republika Srpska 93 % bilden das recht nicht ?
    Glaube mir wenn Kosovo unabhängig wird ( was sicherlich auch bald wird ) dann werden die RS-Serben erst recht eine Unabhängigkeit fordern .... und es wird eine Ketten-Reaktion auf dem ganzen balkan auslösen und dann beginnnt der Balkan-Zirkus wider von vorne ...

ПРЕДСЈЕДНИК Координационог центра једанаест републичких невладиних организација Бранислав Дукић најавио је да ће митинг за очување уставног поретка Републике Српске бити одржан 17. маја у Бањој Луци са почетком у 12 часова и пет минута.
    На јучерашњем састанку представника ових организација у Бањој Луци формиран је штаб, чији је задатак да организује предстојећи митинг, као и конференције за новинаре које ће бити одржане у сљедећем периоду широм Републике Српске.
    Сложни у оцјени да народ није бирао своје представнике да би они у њихово име кршили уставе Српске и БиХ, представници невладиних организација поручили су да неће дозволити даље урушавање републичких органа.
    Представници организација које окупљају породице заробљених и погинулих бораца Милијана Бојић и Жарко Радић истакли су да не могу дозволити урушавање Републике за коју је погинуло више од 20 хиљада српских бораца.
    - Сљедећих десетак дана биће нам довољно да све организујемо. На митингу у Бањој Луци очекујемо велики број људи, што би на одређен начин показало представницима власти у Српској и међународној заједници да је народ одлучан у намјери да заштити уставни поредак БиХ и Републике Српске - истакао је предсједник Борачке организације Српске Саво Цвијетиновић.
    Он је навео да да ће народним посланицима са митинга бити упућена јасна порука да никаква рјешења која су противна републичком и Уставу БиХ не могу бити прихваћена.
    На састанку у Бањој Луци Координациони центар невладиних организација за свог портпарола именовао је потпредсједника Савеза логораша Српске Славка Јовичића

Sad nisam siguran jeli aktualan ali ja sam i tako i tako 17 u banja luci!

wie ich dir schon gestern sagt nehmt ruhig eure RS aber gibt den moslems und katholiken ihre häuser und land zurück dan werden wir sehen wie viel von der RS übrig bleiben wird allein in Doboj waren es um die 50%moslems 14%Katholiken

sve ce mo podjeliti ali problem su krvati i cigani