BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 5 12345 LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 48

Kosor über serb. Politiker

Erstellt von PravoslavacRS, 14.09.2011, 21:41 Uhr · 47 Antworten · 3.319 Aufrufe

Kosor über serb. Politiker

OSOR: POLITIČARI U SRBIJI NE PRIHVATAJU ISTORIJSKE ISTINE

sreda, 14 septembar 2011 20:28 BIG1 Pogodaka: 1

Ocena korisnika: / 0
    LošeNajbolje
    Premijerka Hrvatske Jadranka Kosor rekla je danas, komentarišući izjave glavnog haškog tužioca Serža Bramerca i predsednika Srbije Borisa Tadića o njenom pozdravu haškim optuženicima, da mnogi političari u Srbiji ne mogu da prihvate istorijske istine.

"Jedna od njih je da je Hrvatska bila napadnuta, da je bila žrtva agresije i da se vodio odbrambeni rat, te da se nije vodio građanski oružani sukob, kako to voli reći srpski predsednik Boris Tadić", istakla je Kosorova novinarima u Virovitici. Ona je ocenila da se moraju prihvatiti istorijske istine da je Hrvatska u akciji "Oluja" "skršila zube krvoloku Miloševiću i njegovoj veliko-srpskoj politici".
    "Za oslobađanje su zaslužni hrvatski branitelji", dodala je ona. Hrvatska premijerka je istakla i da je hrvatska saradnja sa Haškim tribunalom potpuna.
    Jadranka Kosor je na ovogodišnjoj proslavi "Oluje" uputila pozdrave generalima Anti Gotovini i Mladenu Markaču, nepravosnažno osuđenima u Hagu za ratne zločine nad srpskim stanovništvom tokom i posle akcije "Oluja" zbog čega ju je zvanični Beograd oštro kritikovao.
    Odnosi su dodatno zahladili nakon njene nedavne posete Kosovu i izjave šefa srpske diplomatije Vuka Jeremića da "kome je Jadranka Kosor prijatelj taj ne treba neprijatelje".

quelle: www.bigradiobl.com

die hat voll die schweinenase nicht???

-Mačak-
    Ich hasse und liebe sie. Boris Tadic und sie könnten als Geschwisterpaar durchgehen

Zitat Zitat von -Mačak- Beitrag anzeigen
    Ich hasse und liebe sie. Boris Tadic und sie könnten als Geschwisterpaar durchgehen
    2 Transen finden zusammen, Boris und Kosor.

Übasecung bite.

Kurze Zusammenfassung oder Thread landet in den Müll. Danke.

wo sie recht hat hat sie recht.
    da mnogi političari u Srbiji ne mogu da prihvate istorijske istine.

Das Schwein sagt, das viele Politiker in Serbien die Geschichte nicht anerkennen können, bzw. wollen.
    Sie sagt, das die Einte Geschichte die ist, das Kroatien einen Verteidigungskrieg führte (und deswegen alle Serben vertrieb) und keinen Angriffskrieg.

FÜR DIE BEFREIUNG SIND DIE KROATISCHEN WAREN DIE VERTEIDIGER ZUSTÄNDIG

Ich hab letztens hier so nen Flyer von der kroatischen Gemeinschaft rumfliegen sehen wo das ebenfalls mit diesem blabla Verteidigungskrieg steht. Die eigene Kirhe verbreitet solche Propaganda. Als ich zu meiner Mutter vor paar Tagen meinte dass die und die Kirche Scheisse labern, hat sie mich angeschaut als ob sie mit dem Messer auf mich losgehen will. Ich finde es lächerlich von Kosor ganz einfach, mehr brauch ich nicht zu sagen, ich als einziger Kroate hier mit gesundem Menschenverstand.

Kingovic

kenozoik
    Zitat Zitat von Duušer Beitrag anzeigen
    Ich hab letztens hier so nen Flyer von der kroatischen Gemeinschaft rumfliegen sehen wo das ebenfalls mit diesem blabla Verteidigungskrieg steht. Die eigene Kirhe verbreitet solche Propaganda. Als ich zu meiner Mutter vor paar Tagen meinte dass die und die Kirche Scheisse labern, hat sie mich angeschaut als ob sie mit dem Messer auf mich losgehen will. Ich finde es lächerlich von Kosor ganz einfach, mehr brauch ich nicht zu sagen, ich als einziger Kroate hier mit gesundem Menschenverstand.
    hvalite me moja usta (adolescentna)

Seite 1 von 5 12345 LetzteLetzte