BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 8 von 21 ErsteErste ... 45678910111218 ... LetzteLetzte
Ergebnis 71 bis 80 von 201

Kroatien will kein Serbisch verstehen

Erstellt von Popeye, 22.02.2008, 21:46 Uhr · 200 Antworten · 5.580 Aufrufe

Lopov
    Zitat Zitat von RexCroatorum925 Beitrag anzeigen
    za Romulus:
    ich mag Bosniaken.
    Bosniaken finde ich gut!
    und wieso willst du nicht mit mir sprechen?? weil ich eine bosnische fahne im avatar hab??

warum dann "mit DIR nicht"?

"U SPORAZUMU koji je HDZ potpisao sa svojim koalicijskim partnerom SDSS-om, između ostalog, jedno od poglavlja je i reforma školstva, odnosno povratak važnih sadržaja u školski program za pripadnike srpske nacionalnosti.

Kako doznaje Jutarnji list, Srbi će tražiti da se u škole vrate srpski pisci, određene povijesne osobe i političari te ćirilica barem u izborne ili fakultativne sadržaje.

Milorad Pupovac za list je kazao kako i u književnosti, povijesti, umjetnosti i politici postoji čitav niz događaja, ljudi i vrijednosti koje su zajedničke svima. "Pa nema opravdanja za to da ih Srbi uče samo u svojim manjinskim programima", dodao je Pupovac, ne želeći otkriti tko su po njegovom mišljenju Srbi o kojima bi trebala učiti djeca u hrvatskim školama.

Sve ove promjene mogle bi zaživjeti u školskoj godini 2010./2011. do kada bi Ministarstvo obrazovanja, Srpsko narodno vijeće i Srpsko kulturno društvo Prosvjeta trebali zajedno odlučiti o sadržajima koji će se uvesti u škole. Uskoro bi se trebalo osnovati i posebno povjerenstvo Ministarstva obrazovanja koje će činiti hrvatski i srpski intelektualci, a koje će također proučavati nastavne sadržaje."

evo link:
    Vijesti.net - Hrvatski ¹kolarci opet æe uèiti æirilicu i èitati srpske pisce?

rex, jezz schaust oba!

za Fat Tony:

Es ist umgekehrt der Fall: die Frage ist was bei diesen Gheto-Kraoten falsch gelaufen ist.
    Mir wurde von Anfang von den Serben gezeigt dass sie meine Feinde sind und das sie mir nichts gutes wollen.
    Dein Mitleid kannst Du dir schenken.
    Ich weis was ihr alles mit Kroaten und auf kroatischem Boden angestellt habt.
    Ich weis wem ihr die Würde nehmen wolltet, ich weis wen ihr den Preis der Lächerlichkeit in seinem eigenem Land aussetzen wolltet.

Gruß an "Kroaten" die mit Serben gut klar kommen!
    Du schmeißt alle in eine Topf, du weißt schon das man 250 dialekte von Split bis Dalmatien spricht.

Das die Deutschen Kroaten ermoden leißen hast du nichts gesagt, neeee das waren ja die Serben. Das die Italiener die Pinienwälder abgefackelt haben und dadurch viele Kroaten umgekommen sind, davon sprichst du nicht. Für dich waren das alles die Serben.

Wenn Tito nicht gewesen wäre würde dein Land noch immer unter dem Hackkreuz laufen.

Hass erzeugt noch mehr Hass und der erzeugt dann wieder Hass und noch mehr Hass, und irrgendwann Hass du diesen Zustand so das du ihn am besten mit Nächstenliebe durchtrennst.

Scheinst so als würdest du noch unter eine Trauma leiden. Hass ist keine Lösung nur eine Sackgasse.

za leptirica:
    a zašto to Srbijanci ne bi dobili?
    To je njihovo pravo!
    No samo će to morati konzumirati na dopunskoj nastavi.
    Na norlmalnoj nastavi će morati ono učiti što sva djeca u državi uče.

Sasvim jasno, zar ne?!
    Šta i kako su tvoja djeca u Njemačkoj učila isto gradivo, to vrijedi i za Hrvatsku, te djecu tamošnjih nacionalnih manjina.

za leptirica:
    a zašto to Srbijanci ne bi dobili?
    To je njihovo pravo!
    No samo će to morati konzumirati na dopunskoj nastavi.
    Na norlmalnoj nastavi će morati ono učiti što sva djeca u državi uče.

Sasvim jasno, zar ne?!
    Šta i kako su tvoja djeca u Njemačkoj učila isto gradivo, to vrijedi i za Hrvatsku, te djecu tamošnjih nacionalnih manjina.
    nece biti na dopunskoj. vec ce i hrvatski skolarci uciti cirilicu. ne samo srbi, jel.

za rapnationcrew:

fuck Tito
    Tito lies über 1,2 mio meiner Landsleute umbringen, ohne Gericht, durch Selbstjustiz.
    Drži svoje partizanske priče za sebe i za svoje potomke, to se Hrvatima više ne trba prodavati.

Mi Hrvati nismo htjeli biti oslobođeni, niti od Srbijanaca, niti od partizana.
    Imali smo svoju državu, koja je samo za vrijeme Tomislava i Zvonimira bila isto toliko velika.
    Mi smo poslije 09.V.1945 ponovno zarobljeni!

Shpresa
    Zitat Zitat von Janitschar Beitrag anzeigen

Hahah, kann ich gut nachvollziehen

za latinica:
    u pučkim školama Hrvatska djeca neće učiti ćirilcu.
    Pogledaj koalcijski ugovor!

za latinica:
    u pučkim školama Hrvatska djeca neće učiti ćirilcu.
    Pogledaj koalcijski ugovor!
    Wieso redest du in kroatischer Sprache mit einer, die nicht deinem Volk angehört? Wieso kommunizert ihr so? Wie könnt ihr euch verstehen, wie ist dies möglich?

Lopov
    za rapnationcrew:

fuck Tito
    Tito lies über 1,2 mio meiner Landsleute umbringen, ohne Gericht, durch Selbstjustiz.
    Drži svoje partizanske priče za sebe i za svoje potomke, to se Hrvatima više ne trba prodavati.

Mi Hrvati nismo htjeli biti oslobođeni, niti od Srbijanaca, niti od partizana.
    Imali smo svoju državu, koja je samo za vrijeme Tomislava i Zvonimira bila isto toliko velika.
    Mi smo poslije 09.V.1945 ponovno zarobljeni!
    FUCK YOU deinen ustasa-staat inklusive jasenovac kannst du dir sonst wo hinschieben

so einen fascho-staat braucht niemand!

Seite 8 von 21 ErsteErste ... 45678910111218 ... LetzteLetzte