BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 57 von 69 ErsteErste ... 74753545556575859606167 ... LetzteLetzte
Ergebnis 561 bis 570 von 685

Mazedonien vs Griechenland: Schiedsspruch am 5. Dezember

Erstellt von Zoran, 25.11.2011, 14:02 Uhr · 684 Antworten · 30.244 Aufrufe

Ist das alles?

Zitat Zitat von Yunan Beitrag anzeigen
    Du spuckst gerne große Töne, solange du weit genug von der Faust entfernt bist.
    Tut als unwissend.Bringt die gleichen quellen wie damals....und sein griechisch ist genau so schlecht wie bei seinen vorherigen fake acc.
    Der typ will uns alle als dumm verkaufen.Glaubt er wirklich das wir so dumm sind wie er?

Ist das alles???

Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Ist das alles?
    Soll ich jetzt deine geburtsurkunde posten du trottel?
    Sag mal kommst du dir nicht selber dumm vor....wenn alle schon wissen wer du bist?

Zitat Zitat von Greekleon Beitrag anzeigen
    Soll ich jetzt deine geburtsurkunde posten du trottel?
    Sag mal kommst du dir nicht selber dumm vor....wenn alle schon wissen wer du bist?
    Wie gut kennst du Lou?

Ich glaub das Frage ich dich schon zum dritten mal.

Yunan
    Verzieh dich einfach, du bist wie ne Schmeißfliege. Keiner will dich um sich haben. Blas einem Professor an der Uni Skopje einen oder sonst was.

Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Ich glaub das Frage ich dich schon zum dritten mal.
    Ja kind...du fragts hier jedem griechen das gleiche dumme zeug.Du bekommst antworten die dir nicht passen....und dann kommt das kindliche aus dir raus.Papi...wieso?Papi warum?
    Hier kannst du uns wieder dein louweed beweisen...mit deinem grottenschlechten griechisch.

Η σκληρή γραμμή Σαμαρά εκνευρίζει τα Σκόπια!

09-12-2011 09:02:40
    7

Το πρακτορείο «ΜΙΑ» των Σκοπίων είχε ως πρώτο θέμα την άρνηση του Προέδρου της ΝΔ να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό των Σκοπίων Νίκολα Γκρουέφσκι με σαφείς υπαινιγμούς για τον τρόπο που θα κινηθεί ο Α. Σαμαράς εάν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας.
    Μάλιστα στο ρεπορτάζ του «ΜΙΑ», που αναρτήθηκε και στην ιστοσελίδα του, αναφέρεται ότι ο κ. Σαμαράς αρνήθηκε τη συνάντηση επικαλούμενο το βεβαρημένο πρόγραμμα που είχε με τις επαφές που είχε προγραμματίσει στο περιθώριο της Συνόδου ενώ προστίθεται πως αυτή η κίνηση είναι ένα δείγμα τις σκληρής θέσης που κρατά η Ελλάδα με το erga omnes –τη μία ονομασία έναντι όλων.
    Οι Σκοπιανοί αναφέρουν επίσης ότι η ΝΔ συμμετέχει στην κυβέρνηση Παπαδήμου με τον υπουργό Εξωτερικών Σταύρο Δήμα, στον οποίο μάλιστα επιχειρούν να «χρεώσουν» μία μάλλον μετριοπαθή έως και θετική στάση μετά από την απόφαση της Χάγης.
    «Πάνω από το πτώμα μου θα υπάρξει απόφαση για τα Σκόπια στην Ε.Ε. και στο ΝΑΤΟ» ακούστηκε να λέει ο ίδιος ο Στ. Δήμας σε μία από τις επαφές που είχε τις τελευταίες ημέρες στη βελγική πρωτεύουσα πριν οι Βρυξέλλες και η Συμμαχία δείξουν την «κόκκινη κάρτα» στους γείτονες: Χωρίς επίλυση του θέματος της ονομασίας δεν ξεκινά καμία συζήτηση για την ένταξή τους στους ευρωπαϊκούς ή ευρωατλαντικούς θεσμούς.
    Με τις τελευταίες του κινήσεις, ο Α. Σαμαράς δίνει ένα σαφές στίγμα προθέσεων για το πώς θα κινηθεί στα θέματα της εξωτερικής πολιτικής, αφού επαναφέρει στο τραπέζι των συζητήσεων «παγωμένες» υποθέσεις όπως το ζήτημα της ακύρωσης της συμφωνίας για την υφαλοκρηπίδα με την Αλβανία το οποίο έθεσε στον Σαλί Μερίσα, στο περιθώριο της συνόδου του ΕΛΚ.

Resümee:

Ich werde aufgrund folgendes verdächtigt ein Fake (von Alexandrovi, LouWeed und Monkeydonian) zu sein:

1. Ich hätte einen ähnlichen Schreibstil.
    2. Selbe Quellen
    3. Kopfschmerzen und Argumentationslosigkeit einiger griechischer User.

Sonst noch jemand was für die Liste parat?

Zitat Zitat von Yunan Beitrag anzeigen
    Verzieh dich einfach, du bist wie ne Schmeißfliege. Keiner will dich um sich haben. Blas einem Professor an der Uni Skopje einen oder sonst was.
    Yunan....egal welcher user hier,sich die mühe macht die texte von louweed und monkeydonian acc zu lesen,wird es zu 100% nachvollziehen können das zoran ein weiterer fake acc.
    Sogar seine griechischen text versuche sind die gleichen:PP
    Skepsou poso blima eine....pou akoma pistevi oti den katalabame poios eine.lolol