BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 2 von 26 ErsteErste 12345612 ... LetzteLetzte
Ergebnis 11 bis 20 von 260

Minenunglück in der Westtürkei

Erstellt von Maniker, 14.05.2014, 13:32 Uhr · 259 Antworten · 8.813 Aufrufe

Zitat Zitat von dayko2 Beitrag anzeigen
    Jetzt hast du es mir aber gegeben, schachmatt.
    Der meint das ernst. Wir Griechen hegen bei solchen Sachen niemals Groll. Warum denn auch? Politik und Zwischenmenschliches sind zwei unterschiedliche Sachen.

Heraclius

schlimm

Zitat Zitat von Nikos Beitrag anzeigen
    Der meint das ernst. Wir Griechen hegen bei solchen Sachen niemals Groll. Warum denn auch? Politik und Zwischenmenschliches sind zwei unterschiedliche Sachen.
    de gett be..

''einfach weiter beten, Allach ist gross.'' was bitte ist an dieser Formulierung ernst gemeint?!

Benim anlamadığım, bu Tayyip peygamber gibi adam, buna nasıl vahi gelmedi? Demek ki Cebrailin işi çok yetişemedi yazık

Zitat Zitat von dayko2 Beitrag anzeigen
    de gett be..

''einfach weiter beten, Allach ist gross.'' was bitte ist an dieser Formulierung ernst gemeint?!
    Ich hoffe für ihn, dass er es ernst meint, ansonsten ist er ein dummes Arsch.

CHP Manisa Deputy Özgür Özel said he submitted a motion to the Parliament with the support of Nationalist Movement Party (MHP) and Peace and Democracy Party (BDP) deputies on Oct. 23, 2013.

“We demand an investigation into all the mine accidents in Soma to reveal the reasons and those responsible for the deaths in those accidents, to find permanent solutions to preventing a repeat of these cases, and to measure the sufficiency of the law enforcement and auditing of these institutions,” said the motion submitted by the CHP.

However, AKP deputies voted against the motion, ensuring its removal from Parliament’s agenda.

Özel has been seen with a mine worker’s yellow helmet in his hand while speaking in Parliament about the accidents in pictures widely shared on social media since the May 13 mine disaster in Soma, where more than 200 people have been confirmed dead so far.

MHP Manisa Deputy Erkan Akçay gave statistics from mine disasters in Soma during a parliamentary session on April 29.
    ....

“As Manisa deputies, we are tired of attending the funerals [of mine workers]. Neither we nor [coal miners’] families can take this pain any more. The Parliament, even the State Auditing Board (DDK), should take steps on this issue,” Özel said after the accident, according to daily Hürriyet.

Our Parliamentary motion was rejected by 60 votes 20 days ago. Fatal accidents are taking place every three months. One mine was closed down following 10 successive accidents. We proposed to focus on the accidents in Soma in the motion that I prepared. We received the support of the MHP and the BDP for this motion. Unfortunately, it was rejected,” he said.

http://www.hurriyetdailynews.com/chps-motion-on-mine-accidents-in-soma-rejected-by-akp-two-weeks-ago.aspx?pageID=517&nID=66449&NewsCatID=338

Zitat Zitat von Nikos Beitrag anzeigen
    Ich hoffe für ihn, dass er es ernst meint, ansonsten ist er ein dummes Arsch.
    bist du so blind oder tust du nur so?

şaka kaldıracak halde değilim, ruhum daraldı, yüreğim yanıyor.

RIP an die Toten und Kraft- und Hoffnungswünsche an die Anderen und an alle Angehörigen.

Warum zum Teufel bekommt man da nichts ausführliches im deutschen TV/Presse mit? Oder steh ich auf der Leitung?

Seite 2 von 26 ErsteErste 12345612 ... LetzteLetzte