BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 62 von 327 ErsteErste ... 125258596061626364656672112162 ... LetzteLetzte
Ergebnis 611 bis 620 von 3268

Nachrichten aus Albanien

Erstellt von Vali, 10.06.2013, 16:02 Uhr · 3.267 Antworten · 214.065 Aufrufe

Zitat Zitat von Adem Beitrag anzeigen
    Typisch albanische Nachrichten, steht nicht wieviele und was für ein Modell das ist.
    Es ist das Modell mit Dampfantrieb.

Don
    Shqipėri - Kosovė, nėnshkruhet kontrata pėr ndėrtimin e “autostradės energjetike”

Bota Sot | 21.12.2013 20:10
    Share on facebook Share on twitter Share on email Share on print More Sharing Services 1

Sot nė hapėsirat e Lidhjes sė Prizrenit, nė Prizren u nėnshkrua kontrata pėr ndėrtimin e linjės interkonektive 400 kV Kosovė-Shqipėri. Kontratėn e nėnshkruan kryeshefi Ekzekutiv i KOSTT Naim Bejtullahu me pėrfaqėsuesit e kompanisė kroate Dalekovod e cila do tė realizojė ndėrtimin e linjės nė pjesėn e Kosovės, ndėrkaq Engjėll Zeqo, Administrator i Pėrgjithshėm i OST Shqipėri, nėnshkroi kontratėn me pėrfaqėsuesit e kompanisė Energoinvest nga Bosna dhe Hercegovina e cila do tė realizojė ndėrtimin e linjės nė pjesėn e Republikės sė Shqipėrisė. Tė pranishėm ishin edhe ministri i Zhvillimit Ekonomik tė Kosovės Fadil Ismajli, ministrit tė Energjetikės dhe Industrisė tė Republikės sė Shqipėrisė Damjan Gjiknuri, dhe Ambasadorit tė Gjermanisė nė Kosovė Peter Blomeyer.
    Projekti i ndėrtimit tė linjės sė tensionit tė lartė 400 kV Kosovė-Shqipėri, ėshtė i ndarė nė dy LOT-e. LOT1 pėrfshin ndėrtimin e linjės interkonektive e cila lidhė nėnstacionet NS Kosova B (Kosovė) dhe NS Tirana 2 (Shqipėri) mė njė gjatėsi totale prej 241.5 km. Ndėrsa LOT2 pėrfshin ndėrtimin dhe instalimin e pajisjeve tė tensionit tė lartė nė kėto nėnstacione, si dhe infrastrukturėn e nevojshme pėr ofrimin e shėrbimeve tė rregullimit sekondar (frekuencė – fuqi), nė mes tė Operatorit tė Sistemit, Transmisionit dhe Tregut tė Energjisė Elektrike tė Kosovės (KOSTT) dhe Operatorit tė Sistemit tė Transmisionit tė Shqipėrisė (OST).
    Financimi i projektit pėr pjesėn e Kosovės do tė bėhet nga Qeveria Gjermane bazuar nė Marrėveshjen e Financimit qė ėshtė nėnshkruar nė mes tė KfW, Ministrisė sė Ekonomisė dhe Financave (Qeveria e Kosovės) dhe KOSTT, pėr hua dhe kontribut financiar nė vlerėn e pėrgjithshme prej 33.5 milion Euro, nga e cila €16.5 milion grant + €17 milion kredi. Ngjashėm, Qeveria Gjermane nėpėrmjet KfW gjithashtu do tė financojė pjesėn e linjės nė anėn e Republikės sė Shqipėrisė.
    Ndėrtimi i linjės interkonektive tė tensionit tė lartė 400kV Kosovė-Shqipėri do tė ndikojė nė optimizimin e dy sistemeve, ngritjen e kapaciteteve transmetuese, si dhe ngritjen e sigurisė dhe besueshmėrisė sė sistemeve elektroenergjetike tė Kosovės dhe Shqipėrisė, dhe po ashtu do tė ndikojė nė zhvillimin e tregut tė tė dy vendeve si dhe tregut rajonal tė energjisė elektrike.
    Me implementimin e projektit tė Autostradės Energjetike Kosovė-Shqipėri, do tė mundėsohet shkėmbimi mė i madh i energjisė elektrike nė mes tė dy vendeve sidomos pas ngritjes sė kapaciteteve gjeneruese tė planifikuara nė Kosovė tė bazuara kryesisht nė linjit si dhe tė kapaciteteve gjeneruese hidro tė Republikės sė Shqipėrisė. Derisa Kosova dhe Shqipėria aktualisht janė tė lidhura me njė linjė interkonektive 220 kV, kapaciteti i transferit tė interkoneksionit me Shqipėri nga aktualisht rreth 200MW, me vėnjen nė operim tė kėtij projekti sė bashku me linjėn 400kV Tirana –Podgoricė do tė ngritet nė rreth 900MW.
    Nga momenti i fillimit tė punimeve, ndėrtimi i linjės interkonektive 400 kV Kosovė-Shqipėri parashihet qė tė pėrfundojė nė afat prej 24 muajsh derisa kontraktuesit do tė jenė tėrėsisht tė koordinuar gjatė procesit tė implementimit.

Shqipėri - Kosovė, nėnshkruhet kontrata pėr ndėrtimin e “autostradės energjetike” - Ekonomia - Bota Sot

O man, dieser Berisha nervt. Keine konstruktive Kritik. Dauernd diese vulgäre und aggressive Wortwahl.

berisha könnte glatt ein balkanforum user sein.

Zitat Zitat von Benutzername Beitrag anzeigen
    O man, dieser Berisha nervt. Keine konstruktive Kritik. Dauernd diese vulgäre und aggressive Wortwahl.
    also gibst du rama recht mit seine aussage?

Zitat Zitat von Karl der Kuehne Beitrag anzeigen
    also gibst du rama recht mit seine aussage?
    Welche Aussagen macht Rama? Ich habe lediglich jetzt diese Aussage von Berisha kommentiert. Wenn mich eine Aussage von Rama nervt, dann tue ich das auch.
    Ich denke, Politiker in der Opposition sollten ein Vorbild sein und sich nicht wie Urmenschen verhalten.
    Kann sein, dass Rama auch solche Aussagen gemacht hat. Es kommt mir einfach keine in den Sinn, weil die "Psychopathen-Theorie" und dir robuste politische Art kommt eben von Berisha.

Zitat Zitat von Benutzername Beitrag anzeigen
    Welche Aussagen macht Rama? Ich habe lediglich jetzt diese Aussage von Berisha kommentiert. Wenn mich eine Aussage von Rama nervt, dann tue ich das auch.
    Ich denke, Politiker in der Opposition sollten ein Vorbild sein und sich nicht wie Urmenschen verhalten.
    Kann sein, dass Rama auch solche Aussagen gemacht hat. Es kommt mir einfach keine in den Sinn, weil die "Psychopathen-Theorie" und dir robuste politische Art kommt eben von Berisha.
    man hat ja gesehen wer sich als urmensch in den letzten jahren verhalten hat^^

Mal

Das ist die Antwort der USA auf die albanische Ablehnung syrischer Chemiewaffen: Sofortige EU-Blockierung!!