BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.884 Antworten · 1.263.994 Aufrufe

Zitat Zitat von Bacerll Beitrag anzeigen
    Lesen wir seit 2009 ...60% die verfaser sollten mall nach Griechenland kommen und all die anderen sollten sich endlich von ihren tief sitzenden stachel trennen.

Ich persönlich lade dich Tigerfish zu mir nach Griechenland weil du einer der netten Türken bist.
    Also wenn man das Armut nennt, wie leben dann die Leute in Mali? Armut ist ein relativer Begriff...

Zitat Zitat von Tigerfish Beitrag anzeigen
    Da bin ich überrascht.
    Danke für Einladung. Ich war noch nie in Griechenland.
    Wird mal Zeit, Großer. Wirst dann sicherlich deine Komplexe nach dem Besuch ablegen ... falls nicht, komm bei mir dann rum. Ich bereite dir dann ordentliche fapes zu ... thrakische Spezialität für besondere Gäste.

Zitat Zitat von Archimedes Beitrag anzeigen
    Also wenn man das Armut nennt, wie leben dann die Leute in Mali? Armut ist ein relativer Begriff...
    Die Lebensqualität in Griechenland im vergleich zur Albanien, Serbien, Kroatien, FYROM, Bulgarien, Rumänien, Türkei, Kosovo, Bosnien .....ist ein dummer vergleich. Ist so als würde man die Lebensqualität von Deutschland mit der von Ägypten vergleichen.

Zitat Zitat von Hellenic-Pride Beitrag anzeigen
    Wird mal Zeit, Großer. Wirst dann sicherlich deine Komplexe nach dem Besuch ablegen ...
    Das war schon das zweite mal, daß du mich mit jemand verwechselt. Verstehe einfach nicht wie du dabei andauernd auf mich kommst.

falls nicht, komm bei mir dann rum. Ich bereite dir dann ordentliche fapes zu ... thrakische Spezialität für besondere Gäste.
    Was sind fapes? Bestimmt was saures. Nebenbei ich komme aus Kastamonu, bekannt als auch die Heimat von Candaroglu.

Τετ α τετ Τσίπρα-Μέρκελ στο Βερολίνο στις 23 Μαρτίου – Τι συζήτησε στο τηλέφωνο με την καγκελάριο

Πολιτική
    16|03|2015 17:56

-A+A

Πρόσκληση να επισκεφθεί το Βερολίνο απηύθυνε η Γερμανίδα Καγκελάριος Aνγκελα Μέρκελ στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
    Σύμφωνα με το Μέγαρο Μαξίμου, η κα Μέρκελ ζήτησε σήμερα τηλεφωνικό ραντεβού με τον Έλληνα Πρωθυπουργό, το οποίο και πραγματοποιήθηκε στις 16:30.
    Στην τηλεφωνική τους επικοινωνία η Γερμανίδα Καγκελάριος απηύθυνε πρόσκληση προς τον κ. Αλέξη Τσίπρα να επισκεφθεί το Βερολίνο και τη γερμανική Καγκελαρία τη Δευτέρα 23 Μαρτίου. Ο Πρωθυπουργός ανταποκρίθηκε θετικά στην πρόσκληση.
    Το ραντεβού θα πραγματοποιηθεί μετά την κρίσιμη Σύνοδο Κορυφής, ενώ, πληθαίνουν οι ψίθυροι που λένε ότι ο πρωθυπουργός θα επιμείνει για πολιτική λύση στη συνεδρίαση της Πέμπτης.
    Προσπάθεια να «σπάσει ο πάγος» στα όρια οι σχέσεις Ελλάδας-Γερμανίας
    Η κίνηση αυτή ερμηνεύεται και ως μια πρωτοβουλία της Ανγκελα Μέρκελ να πέσουν οι τόνοι ανάμεσα σε Ελλάδα και Γερμανία, καθώς, οι αλεπάλληλες δηλώσεις, αντεγκλήσεις, οι κουβέντες περί Grexit και γερμανικών αποζημιώσεων, αλλά και το... δίδυμο Σόιμπλε-Βαρουφάκης έχουν δυναμιτίσει το κλίμα.
    Χαρακτηριστικό είναι ότι και σήμερα, ο εκπρόσωπος του υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας επιτέθηκε στον Πάνο Καμμένο αναφέροντας ότι η δήλωσή του περί «ψυχολογικού πολέμου» από την πλευρά του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε είναι «ανόητη».
    Την ίδια ώρα, κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφεν Ζάιμπερτ, ουσιαστικά απάντησε στις ερωτήσεις για το ποια είναι τα σχέδια της Ανγκελα Μέρκελ και του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε για το ελληνικό ζήτημα. Η απάντηση του ήταν λακωνική, αλλά ενδεικτική: «Η κ. Μέρκελ και ο κ. Σόιμπλε μοιράζονται τον ίδιο στόχο: να κρατήσουν την Ελλάδα εντός της Ευρωζώνης.
    Για να προσθέσει, σύμφωνα με το Reuters, τα εξής: «Συνεχίσουμε να επιδιώκουμε τον πολιτικό στόχο να κρατήσουμε την Ελλάδα εντός του ευρώ. Δεν υπάρχουν διαφορές του υπουργείου Οικονομικών και της κ. Μέρκελ. Η γερμανική κυβέρνηση έχει εργαστεί προς την κατεύθυνση της παραμονής της Ελλάδας στην Ευρωζώνη, από την έναρξη της κρίσης, και αυτό το έργο να συνεχίζει να πράττει».
    Καμπανάκι από την Ευρώπη : Η κατάσταση είναι σοβαρή
    Την ίδια ώρα πληθαίνουν οι προειδοποιήσεις προς την ελληνική πλευρά για την οριακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η οικονομία της χώρας.
    Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε και η Κομισιόν, καλώντας την Ελλάδα να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της συμφωνίας της 20ης Φεβρουαρίου.
    Σε σημερινή του ενημέρωση από τις Βρυξέλλες, ο εκπρόσωπος της Κομισιόν Μαργαρίτης Σχοινάς προειδοποίησε για ακόμη μια φορά για το ελληνικό ζήτημα, τονίζοντας: «Η κατάσταση είναι σοβαρή. Η προτεραιότητα και αυτή την εβδομάδα είναι να εργαστούμε για την επίτευξη των δεσμεύσεων από το Eurogroup της 20ής Φεβρουαρίου. Τώρα είναι ώρα για δουλειά, όχι για δηλώσεις. Ώρα για ενότητα, όχι για διχασμό, όπως είπε και ο κ. Γιούνκερ. Οι τεχνικές συζητήσεις είναι σε εξέλιξη, συμπεριλαμβανομένων και αυτών στην Αθήνα».
    Ερωτηθείς αν θα υπάρξει συμφωνία ενόψει της Συνόδου Κορυφής την Πέμπτη και την Παρασκευή, σχολίασε: «Είναι η ώρα του τεχνικού προσωπικού τώρα. Πριν πάμε σε επίπεδο κορυφής, είναι πρώτα το τεχνικό επίπεδο».

Πηγή: Τετ α τετ Τσίπρα-Μέρκελ στο Βερολίνο στις 23 Μαρτίου – Τι συζήτησε στο τηλέφωνο με την καγκελάριο | iefimerida.gr ??? ? ??? ??????-?????? ??? ???????? ???? 23 ??????? ? ?? ???????? ??? ???????? ?? ??? ?????????? | iefimerida.gr

Jemand Jauch gestern gesehen? Die haben versucht Varoufakis fertig zu machen mit der Mittelfinger-Geste von Zagreb. Einfach unfassbar. Der deutsche Steuerzahler bekommt seit 2010 den Stinkefinger von der deutschen Regierung gezeigt. Einfach lächerlich das Ganze...

Zitat Zitat von Jannis Beitrag anzeigen
    Jemand Jauch gestern gesehen? Die haben versucht Varoufakis fertig zu machen mit der Mittelfinger-Geste von Zagreb. Einfach unfassbar. Der deutsche Steuerzahler bekommt seit 2010 den Stinkefinger von der deutschen Regierung gezeigt. Einfach lächerlich das Ganze...
    Ich sags Dir wie es ist.Mir geht der Varoufakis langsam auf n sack.Der ist mehr im tv als im Parlament.Wenn er medien geil ist.....dann soll er Paris hilton flachlegen......dann hat er die Aufmerksamkeit die er will.

Unglücklich

Θρηνεί η Ελλάδα το χαμό του Βαγγέλη Γιακουμάκη

?????? ? ?????? ?? ???? ??? ??????? ??????????

Λύτρωση δεν ειναι η αυτοκτονία αλλά η ΖΩΗ.

Καλό παράδεισο Βαγγέλη!!! Πραγματικά λυπάμε τόσο πολύ.

RIP!!!