BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.872 Antworten · 1.263.597 Aufrufe

Zitat Zitat von Qasr-el-Yahud Beitrag anzeigen
    Mit den Händen. Parallel dazu hat dein Rudel sich gegenseitig in den Arsch gefickt. Barbarisch..
    Und ihr fickt heute eure cousinnen. Frag mich was barbarischer ist

Zitat Zitat von De_La_GreCo Beitrag anzeigen

Schwachsinn.

Pozdrav.

Zitat Zitat von De_La_GreCo Beitrag anzeigen
    Also ich finde Knabensex barbarischer als sex mit cousinnen.

Zitat Zitat von Barbaros Beitrag anzeigen
    Ist beides fuern "Arsch"

Wir sind nicht katholisch. Die sind und bleiben ungläubige Verräter.

Frauen steinigen ist auch barbarisch

Zitat Zitat von Bacerll Beitrag anzeigen
    Frauen steinigen ist auch barbarisch
    Sag das denen die es tun.

Jetzt haben wir alle gelacht....und nun zurück zum thread.Sonst.................... arschtritt.

So Skandal Siemens die nächste.Ich glaub wenn der typ auspackt...werden einige über Analsex nachdenken müssen

ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ SIEMENS
    Στους ανακριτές διαφθοράς ο τραπεζίτης των μιζών Οσβαλντ

Ελλάδα
    06|04|2015 15:14

-A+A

Σειρά μαρτυρικών καταθέσεων αλλά και απολογιών θα δώσει ο Ελβετός τραπεζίτης Ζαν Κλοντ Οσβαλντ, ο οποίος συνελήφθη μετά την έκδοση ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης των ελληνικών αρχών στο Αμπού Ντάμπι.
    Ο τραπεζίτης φέρεται να είναι αναμεμειγμένος στο ξέπλυμα των μιζών τόσο από τη Siemens όσο και στα εξοπλιστικά προγράμματα των εταιρειών Wegman (24 αυτοκινούμενα πυροβόλα) αλλά και στην υπόθεση του ηλεκτρονικού συστήματος της Ericsson.
    Οι ελληνικές αρχές τον έχουν ήδη παραπέμψει σε δίκη για τις μίζες της Siemens καθώς φέρεται ότι μαζί με τον προϊστάμενό του Φάνη Λυγινό ο οποίος είναι επίσης κατηγορούμενος και καταζητείται είχαν στήσει κύκλωμα ξεπλύματος μιζών στην Dresnerbank και στην BNP Paribas.
    Ο Οσβαλτ θα παραμείνει κρατούμενος και τις επόμενες ημέρες θα οδηγηθεί εκ νέου ενώπιον των αρχών.

Πηγή: Στους ανακριτές διαφθοράς ο τραπεζίτης των μιζών Οσβαλντ | iefimerida.gr ????? ????????? ????????? ? ?????????? ??? ????? ??????? | iefimerida.gr

Sag das denen die es tun.

- - - Aktualisiert - - -

Βαρύ πένθος στην οικογένεια του Μανώλη Γλέζου με τον θάνατο της αδερφής του…

Βαρύ είναι το πένθος για τον Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Μανώλη Γλέζου, καθώς τα ξημερώματα, πέθανε σε ηλικία 81 ετών, η αδερφή του Μπούμπα Δημητροκάλλη…

Αγωνίστρια της Αριστεράς, παρούσα σε όλους τους αγώνες από την Κατοχή μέχρι σήμερα, πάντα στο πλευρό του Μανώλη με έντονη παρουσία στο χώρο του βιβλίου. Ήταν μέλος των Ενεργών Πολιτών και υπεύθυνη έκδοσης του περιοδικού «Πολίτες».

Συλλυπητήριο μήνυμα εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ για την απώλεια της Μπούμπας Δημητροκάλλη:

«O ΣΥΡΙΖΑ αποχαιρετά με θλίψη την Μπούμπα Δημητροκάλλη, αγωνίστρια της Αριστεράς από τα χρόνια της Κατοχής μέχρι σήμερα. Γυναίκες σαν την Μπούμπα είχαν μια ξεχωριστή συμβολή στους αγώνες του λαού μας και το παράδειγμά τους θα μας γεμίζει με δύναμη και αποφασιστικότητα για τους αγώνες του σήμερα. Τα πιο θερμά μας συλλυπητήρια στον σ. Μανώλη Γλέζο και στην οικογένειά της», αναφέρεται στο συλλυπητήριο μήνυμα του ΣΥΡΙΖΑ.

Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    Jetzt haben wir alle gelacht....und nun zurück zum thread.Sonst.................... arschtritt.

So Skandal Siemens die nächste.Ich glaub wenn der typ auspackt...werden einige über Analsex nachdenken müssen

ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ SIEMENS
    Στους ανακριτές διαφθοράς ο τραπεζίτης των μιζών Οσβαλντ

Ελλάδα
    06|04|2015 15:14

-A+A

Σειρά μαρτυρικών καταθέσεων αλλά και απολογιών θα δώσει ο Ελβετός τραπεζίτης Ζαν Κλοντ Οσβαλντ, ο οποίος συνελήφθη μετά την έκδοση ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης των ελληνικών αρχών στο Αμπού Ντάμπι.
    Ο τραπεζίτης φέρεται να είναι αναμεμειγμένος στο ξέπλυμα των μιζών τόσο από τη Siemens όσο και στα εξοπλιστικά προγράμματα των εταιρειών Wegman (24 αυτοκινούμενα πυροβόλα) αλλά και στην υπόθεση του ηλεκτρονικού συστήματος της Ericsson.
    Οι ελληνικές αρχές τον έχουν ήδη παραπέμψει σε δίκη για τις μίζες της Siemens καθώς φέρεται ότι μαζί με τον προϊστάμενό του Φάνη Λυγινό ο οποίος είναι επίσης κατηγορούμενος και καταζητείται είχαν στήσει κύκλωμα ξεπλύματος μιζών στην Dresnerbank και στην BNP Paribas.
    Ο Οσβαλτ θα παραμείνει κρατούμενος και τις επόμενες ημέρες θα οδηγηθεί εκ νέου ενώπιον των αρχών.

Πηγή: Στους ανακριτές διαφθοράς ο τραπεζίτης των μιζών Οσβαλντ | iefimerida.gr ????? ????????? ????????? ? ?????????? ??? ????? ??????? | iefimerida.gr
    Typisch Skandal Siemens.