BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1856 von 2092 ErsteErste ... 8561356175618061846185218531854185518561857185818591860186619061956 ... LetzteLetzte
Ergebnis 18.551 bis 18.560 von 20915

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.914 Antworten · 1.264.482 Aufrufe

Zitat Zitat von Poet Beitrag anzeigen
    ich frage ihn wie alt er ist´und ob er ´frau und kinder hat ..aber er weicht ständig ab
    Hast du für ihn ein Weibchen gefunden?

ich frage ihn wie alt er ist´und ob er ´frau und kinder hat ..aber er weicht ständig ab
    Ich weich net aus....erzähle wenn dann richtig!

ich hab nur keinen Bock mit Dir über mein Privatleben zu reden...wo Du mich nur dünnschiss frägst Hand in Hand mit Deiner neuen Partnerin, die dieselben Ansichten hat wie Du....nur halt türkische Interessen.....und ich kann halt keinen Leiden der rechtsorientierte deutsche oder türkische Typen auf Kosten meiner Heimat die Füße leckt.

wo ist das Problem .... Auch wenn beide die selben politischen Ansichten haben kuschel ich nicht mit denen....ganz einfach! Mir ist beigebracht worden, dass das ein klarer Fall von Landesverrat ist.

was würde metaxas sagen, wenn er sehen würde, mit wem Du kuschelst?

Ich kann die Frage gar net oft genug wiederholen.

[QUOTE=Tigerfish;4465075]Hast du für ihn ein Weibchen gefunden?[/QUETE
    ich bin doch kein Vermittlungsinstitut ..

Agoraste opla ore!!!!!!!!
    Spiegel: Τα γερμανικά σκάφη στο Αιγαίο έχουν εντολή να παραδίδουν τους πρόσφυγες στην Ελλάδα και όχι την Τουρκία

Κόσμος
    12|03|2016 12:48
    Ρούλα Βλασσοπούλου

-A+A

Ερωτήματα προκαλεί δημοσίευμα του Spiegel, σύμφωνα με το οποίο τα γερμανικά σκάφη που περιπολούν στο Αιγαίο έχουν εντολή να μην παραδίδουν τους πρόσφυγες στην Τουρκία, αλλά στην Ελλάδα.
    Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό, τα δύο γερμανικά σκάφη που μετέχουν στη δύναμη της Frontex έχουν εντολή να παραδίδουν στις ελληνικές αρχές, στην ηπειρωτική χώρα, τους πρόσφυγες και μετανάστες, τους οποίους εντοπίζουν στη θάλασσα.
    Η εντολή, την οποία έχουν δει συντάκτες του Spiegel, εστάλη στα σκάφη «Uckermark» και «Börde» τα οποία εστάλησαν στη Σάμο τον Μάρτιο για την ενίσχυση της προσπάθειας της ελληνικής ακτοφυλακής να διαχειριστεί τον τεράστιο όγκο των προσφυγικών ροών.
    Το Spiegel αναφέρει ότι η εντολή αυτή δόθηκε μετά από τις «νομικές ανησυχίες» μελών της γερμανικής κυβέρνησης, σημειώνοντας μάλιστα ότι το ζήτημα αυτό αποτέλεσε αντικείμενο έντονης συζήτησης, σε επιχειρησιακό επίπεδο, στο Βερολίνο.
    Μάλιστα, η Καγκελαρία πρόσφατα υπέβαλε έκθεση που συμπέραινε ότι η επιστροφή των προσφύγων στην Τουρκία ήταν νομικά βιώσιμη. Ομως, ειδικοί εξέφρασαν ενστάσεις για ένα τέτοιο πλάνο, τονίζοντας ότι η αποστολή προσφύγων από την Ελλάδα- ή ακόμη και τα ελληνικά χωρικά ύδατα- πίσω στην Τουρκία, θα θεωρούνταν παράνομο, γιατί μπορεί να στερήσει από τους μετανάστες το δικαίωμα σωστών διαδικασιών ασύλου.

Πηγή: Spiegel: Τα γερμανικά σκάφη στο Αιγαίο έχουν εντολή να παραδίδουν τους πρόσφυγες στην Ελλάδα και όχι την Τουρκία | iefimerida.gr Spiegel: ?? ????????? ????? ??? ?????? ????? ?????? ?? ?????????? ???? ????????? ???? ?????? ??? ??? ??? ??????? | iefimerida.gr

asta afta .....poso xronon ise ???? exis pedia Kai genika ??? edo am thelis mono ellinika tha milsou
    kai mas to paizi ellina, to agrammato poutanaki

Zitat Zitat von Hellenic-Pride Beitrag anzeigen
    To ellata akapao poly eko

Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    To ellata akapao poly eko

Wieso macht ihr euch über euren Landsmanne lustig? Kapetan Kottas war z.b auch "agrammatos" und gilt trotzdem als ein großer Patriot. Würdet ihr Kapetan Kottas auch auslachen?

Zitat Zitat von Izdajnik Beitrag anzeigen
    könntet ihr Untertitel einbauen, ist sonst schwer für BlackJack und mich sich einzumischen
    ist generell voll schwer deren griechisch zu entschlüsseln.

- - - Aktualisiert - - -

Zitat Zitat von Hellenic-Pride Beitrag anzeigen
    ich will mich zwar nicht einmischen aber der andere schreibt nicht besser (nichts für ungut ihr zwei)

zumindest bei zxr weiss ich das ers eig besser kann aber nun gut

Zitat Zitat von Paranga Beitrag anzeigen
    Wieso macht ihr euch über euren Landsmanne lustig? Kapetan Kottas war z.b auch "agrammatos" und gilt trotzdem als ein großer Patriot. Würdet ihr Kapetan Kottas auch auslachen?
    Weil er permanent malakies schreibt.