BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1880 von 2087 ErsteErste ... 8801380178018301870187618771878187918801881188218831884189019301980 ... LetzteLetzte
Ergebnis 18.791 bis 18.800 von 20866

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.865 Antworten · 1.263.035 Aufrufe

Zitat Zitat von liberitas Beitrag anzeigen
    Nee, so ist das nicht.
    F.A.S.-Exklusiv: Griechische Armee beginnt mit Räumung von Inseln - Flüchtlingskrise - FAZ

Die Schlepper werden Hochkonjunktur haben und die Bürger am Festland werden sich schützen müssen.
    Werde in kürze Griechische Nachrichten sehen.......mal sehen ob sie was berichten

Syriza fällt.......und ich bin mir sicher das es dieses Jahr noch mal gewählt wird.
    Δημοσκόπηση της Alco για λογαριασμό κυριακάτικης εφημερίδας καταγράφει την κατρακύλα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ η οποία απολαμβάνει ποσοστά αποδοχής της τάξης του 17,3% έχοντας προφανώς απογοητεύσει τις προσδοκίες των πολιτών και βρίσκεται πλέον σχεδόν 4 μονάδες πίσω από την ΝΔ του Κ.Μητσοτάκη.

Μέχρι σήμερα κανένα κυβερνητικό σχήμα επί μνημονιακής εποχής δεν κατέγραψε τόσο χαμηλό ποσοστό στην πρόθεση ψήφου. Προκύπτουν όμως και άλλα ενδιαφέροντα ευρήματα. Το Ποτάμι με 1,8% έχει πλέον "στερέψει" και δεν μπαίνει (δημοσκοπικά) στην Βουλή, ποπυ σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να ενταχθεί σε ένα κυβερνητικό σχήμα με τον ΣΥΡΙΖΑ καθώς μετά στις επόμενες εκλογές και κατόπιν της εφαρμογής των μνημονιακών μέτρων θα "εξαερώνονταν".

Παρόμοιο πρόβλημα έχει και η Δημοκρατική Συμπαράταξη ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ με το ισχνό 3,6% . Ακόμα κα με αναγωγή επί των αναποφάσιστων δεν αναμένεται κάποια σημαντική μεταβολή προς το καλύτερο για τα δύο κόμματα. Όποιος μπει στο κυβερνητικό σχήμα θα έχει σοβαρά προβλήματα πολιτικής επιβίωσης, ειδικά αν πρέπει να εφαρμόσει μια ατζέντα που ως επί το πλείστον έχει δημιουργηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ (εάν δεχτούμε τελικά ότι το κάθε κόμμα έχει την ευχέρεια να εφαρμόσει το Μνημόνιο με τον δικό του τρόπο, κάτι που δεν έχει φανεί μέχρι τώρα)

Στο ερώτημα εάν οι πολίτες θα επιθυμούσαν τον σχηματισμό άλλης κυβέρνησης από τη σημερινή Βουλή καταγράφεται μια καταφατική απάντηση από το 38% των πολιτών ενώ στο 21% ανέρχεται το ποσοστό εκείνων που προτιμούν τις εκλογές και στο 22% όσοι θεωρούν προτιμητέα επιλογή να συνεχίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Συνεπώς η κυβέρνηση με το σημερινό της σχήμα δεν τυγχάνει πλέον της ευρείας αποδοχής που τύγχανε στο παρελθόν και σίγουρα έπαιξε ρόλο εκτός από την άσχημη οικονομική κατάσταση και τα νέα βαρύτατα μνημονιακά μέτρα και η ανησυχία των πολιτών για το προσφυγικό.

Χαρακτηριστικό είναι ότι το 72% των πολιτών εκτιμούν ότι η κατάσταση στη χώρα θα επιδεινωθεί το επόμενο εξάμηνο και πως να μην το θεωρούν αυτό όταν οι δανειστές ζητούν πάλι νέους φόρους και έχουν εγκλωβιστεί στην χώρα 45.000 αλλοδαποί με προέλευση από την Συρία το Ιράκ και χώρες της Β.Αφρικής.

Αναφορικά με την πρόθεση ψήφου, η ΝΔ, με ποσοστό 21,1%, διευρύνει τη διαφορά της έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, που βρίσκεται στο 17,3%. Στο 6,1% ανεβαίνει η Χρυσή Αυγή, ενώ το ΚΚΕ βρίσκεται στο 5%.

Ακολουθούν η Δημοκρατική Συμπαράταξη ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ με 3,6%, η Ένωση Κεντρών με 2,6%, οι ΑΝΕΛ και η Λαϊκή Ενότητα με 2,2% και το Ποτάμι με 1,8
    - See more at: http://www.pronews.gr/portal/2016031....i8fOfr5v.dpuf

Ich wage zwar selten solche Prognosen aber ich bin mir ziemlich sicher das Merkele dieses mal gute Arbeit geleistet hat. Die frage ist was wird aus den 50.000 die jetzt schon im Land sind?

- - - Aktualisiert - - -

Gab es da nicht mal einen Verteilungsschlüssel für 160.000 aus Griechenland und Italien?

Zitat Zitat von Poliorketes Beitrag anzeigen
    Ich wage zwar selten solche Prognosen aber ich bin mir ziemlich sicher das Merkele dieses mal gute Arbeit geleistet hat. Die frage ist was wird aus den 50.000 die jetzt schon im Land sind?

- - - Aktualisiert - - -

Gab es da nicht mal einen Verteilungsschlüssel für 160.000 aus Griechenland und Italien?
    Hö? Davon sprach ich doch vorher...den gabs und der war für die Katz....

sag sc. ich doch, dass die bei uns hängen bleiben. Die, die schon auf Gr Boden sind.

Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen
    Hö? Davon sprach ich doch vorher...den gabs und der war für die Katz....

sag sc. ich doch, dass die bei uns hängen bleiben. Die, die schon auf Gr Boden sind.
    Dafür erspart ihr euch wenigstens die peinlichen Willkommensklatscher mit Plüschtieren und Wasserflaschen

die dreckigen und perversen Kommunisten haben sich völlig Merkel und Massenmörder erdogan ergeben...für Griechen bedeutet es jetzt nur noch bewaffneten widerstand

Zitat Zitat von Poet Beitrag anzeigen
    die dreckigen und perversen Kommunisten haben sich völlig Merkel und Massenmörder erdogan ergeben...für Griechen bedeutet es jetzt nur noch bewaffneten widerstand

Skopianski du wirst nie eine Makedone sein

Never ever Makedon...

Hiermit lege ich ein für alle mal verbindlich fest, dass jeder der sich Makedonier nennen will, auch ein Makedonier ist.

Damit dürfte die jahrzehntelange Diskussion hiermit ihr glücklickes Ende gefunden haben.

Wenn Politiker nur bis zur Schreibtischkante denken.

Seit Mitternacht ist der Flüchtlingspakt in Kraft. Wie die EU-Komission ja bestätigt hat, schafft GR das alleine nicht. Es fehlen die versprochenen 400 Dolmetscher, 400 Asyl-Fachleute und 30 Richter.
    Flüchtlinge: Griechenland kann Türkei-Deal nicht umsetzen - DIE WELT

So schnell werden die nicht kommen, woher auch. Chaos vorprogrammiert.