BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1884 von 2087 ErsteErste ... 8841384178418341874188018811882188318841885188618871888189419341984 ... LetzteLetzte
Ergebnis 18.831 bis 18.840 von 20866

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.865 Antworten · 1.263.010 Aufrufe

Zitat Zitat von De_La_GreCo Beitrag anzeigen
    es soll bösartig sein, das es nicht gerecht ist, dass manche menschen unermesslichen reichtum auf kosten der allgemeinheit anhäufen? macht sinn
    das sind nur wörter damit die menschen getäuscht werden.....damit sie in die Falle laufen und damit in ihren eigenen Gefängnis und Unterdrückung geraten wie im Kapitalismus

Was für einen Yackmist der Poet produziert

Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    Das sehe ich anders.Weil bei der aktuellen Politik was die Eu betreibt es keinen halt für die Flüchtlinge gibt.Aktuell reden wir von 1,5 bis 2 Millionen Flüchtlingen die sich in Europa aufhalten.....Tendenz steigend.Was meinst du was passiert wenn es noch mehr anschläge in Europa gibt wie in Frankreich?
    Das die rechten allgemein ein knall in der Birne haben und keine Lösungen.....sondern nur gewaltpotenzial ist uns klar.......aber die Abneigung gegenüber Flüchtlinge wächst in ganz Europa ziemlich rasant.Spätestens.....in ein bis zwei Monate,wenn das abkommen mit der türkei als flop erweist.
    Das Problem ist, dass die Realität doch eine andere ist. Man hat seine Ideale, seine Weltanschauung usw. Aber um Größeres zu verhindern muss man realistisch regieren! Ansonsten siehe jetzige Folgen..
    Bestes Bsp. ist ja die Flüchtlingspolitik!

Zitat Zitat von Temeteron Beitrag anzeigen
    Das Problem ist, dass die Realität doch eine andere ist. Man hat seine Ideale, seine Weltanschauung usw. Aber um Größeres zu verhindern muss man realistisch regieren! Ansonsten siehe jetzige Folgen..
    Bestes Bsp. ist ja die Flüchtlingspolitik!
    Was wäre bei Dir realistisch?

Zitat Zitat von BlackJack Beitrag anzeigen
    Was für einen Yackmist der Poet produziert

Evje Alexi.....evjeMas ehei fai h malakiaDiavaste ta sxoleia APO kato
    ???????: ? ????? ??? ?? ??????????? ????? ??? ?????? ?? ???????? ??? ?????? | iefimerida.gr

...

Was wäre bei Dir realistisch?
    Mir würde nur ein konsequentes Durchgreifen schon reichen. Was die EU gerade macht ist weder Fisch noch Fleisch. Denn eins kann ich dir sagen, die ganzen Bahnhofsjubbler sind dafür verantwortlich dass wir unsere Freiheit aufgeben müssen..und an die Gesichter wird man sich erinnern!

Aber zu deiner Frage: Auf jeden Fall nicht dass was heute gemacht wird. Die Schweden haben es auch mittlerweile mitbekommen! Was verstehst du eigentlich unter Rechts? Sind Patrioten rechts? Sind liberale rechts? Oder was genau meinst du mit "Rechts"?

- - - Aktualisiert - - -

Wetten das in Europa bald die rechten die macht übernehmen.....und das Massaker geht dann erst richtig los?

Hunderte erreichen Griechenland: Europa stolpert ins Abkommen - n-tv.de
    Und welche Politik ist dafür Schuld?

Zitat Zitat von Temeteron Beitrag anzeigen
    Mir würde nur ein konsequentes Durchgreifen schon reichen. Was die EU gerade macht ist weder Fisch noch Fleisch. Denn eins kann ich dir sagen, die ganzen Bahnhofsjubbler sind dafür verantwortlich dass wir unsere Freiheit aufgeben müssen..und an die Gesichter wird man sich erinnern!

Aber zu deiner Frage: Auf jeden Fall nicht dass was heute gemacht wird. Die Schweden haben es auch mittlerweile mitbekommen! Was verstehst du eigentlich unter Rechts? Sind Patrioten rechts? Sind liberale rechts? Oder was genau meinst du mit "Rechts"?

- - - Aktualisiert - - -

Und welche Politik ist dafür Schuld?
    Ich bin schon lang der Meinung......das die großen Volksparteien viel gefährlicher sind als die kleinen.....weil sie mit aktuellen Problemen nicht klar kommen und keine richtigen Entscheidungen treffen und somit Entstehen tage wie der heutige.
    Unter rechten verstehe ich hardcore nazis die Jagd auf andere machen und wahllos auf andere zuschlagen.Glatzköpfe halt.
    Die ganze Willkommens Kultur fand ich mehr als lächerlich und das spiegelt für mich die Idiotie was im diesen Land extrem verbreitet ist.
    Von tag zu tag sammelten sich immer mehr Leute.....und ich hatte das gefühl das jeder nur dabei sein wollte weil es aktuell trendy und cool ist.Ich bezweifle wenn 10% von ihnen einen Flüchtling mit ins eigene heim mitnehmen würde.

- - - Aktualisiert - - -

Kai pino bires......pino bires.
    Ore blaka.......tha synora sou asfaliseta mono sou......mi perimenis tous ksenous.
    Ο Τσίπρας τηλεφώνησε στο ΝΑΤΟ -Εχει μπλοκάρει η συμφωνία για τους πρόσφυγες

Πολιτική
    23|03|2016 13:52

-A+A

Τέσσερις ημέρες μετά την έναρξη ισχύος της συμφωνίας Ευρώπης-Τουρκίας για το προσφυγικό, όλοι διαπιστώνουν ότι στην πράξη καθίσταται ανεφάρμοστη.
    Η διαπίστωση είχε γίνει και πριν από το τρομοκρατικό χτύπημα στις Βρυξέλλες, που πολλοί εκτιμούν ότι θα δυσκολέψει περαιτέρω την κατάσταση, αφού κάποιοι προεξοφλούν ότι πολλά κράτη της ΕΕ δεν θα θέλουν να πάρουν εντός των ορίων τους ούτε έναν πρόσφυγα.
    Από την Κυριακή, που θεωρητικά θα άρχιζε να εφαρμόζεται η συμφωνία, μέχρι σήμερα οι προσφυγικές ροές από την Τουρκία στην Ελλάδα συνεχίζουν κανονικά.
    Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, όπως έγινε γνωστό χθες, τηλεφώνησε στη Γερμανίδα καγκελάριο Ανγκελα Μέρκελ, ζητώντας της άμεση εφαρμογή της συμφωνίας καθώς και υποστήριξη σε υλικοτεχνικό επίπεδο.
    Ο κ. Τσίπρας, όμως, όπως έγινε γνωστό νωρίτερα σήμερα, εκτός από την κυρία Μέρκελ τηλεφώνησε και στον γ.γ. του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ, στον οποίο και μετέφερε τη δυσαρέσκεια της Αθήνας για το γεγονός ότι η Τουρκία δεν συμβάλλει ενεργά στη μείωση των προσφυγικών ροών στο Αιγαίο.
    Σημειώνεται ότι χθες η κυβερνητική εκπρόσωπος Ολγα Γεροβασίλη παραδέχτηκε ότι «δεν έχουμε δει σημαντική μείωση ροών προς τη χώρα» και υπογράμμισε πως για ένα άμεσο χρονικό διάστημα δεν είναι δυνατό να φανούν αποτελέσματα από αυτό το σχέδιο. «Αρκετοί θα παραμένουν εδώ», είπε και ανέφερε πως συγκεκριμένος αριθμός προσφύγων θα μετεγκατασταθεί προς την ΕΕ.

Μάρδας: Δεν πρέπει να αλλάξει η συμφωνία λόγω του χτυπήματος στις Βρυξέλλες
    Ανησυχία ότι το τρομοκρατικό χτύπημα στις Βρυξέλλες θα αλλάξει τους όρους της συμφωνίας ΕΕ-Τουρκίας για τους πρόσφυγες που εγκλωβίζονται στην Ελλάδα, εξέφρασε και ο υφυπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Μάρδας
    Ο κ. Μάρδας δήλωσε ότι το τρομοκρατικό χτύπημα στις Βρυξέλλες δεν θα πρέπει να επηρεάσουν τα όσα συμφωνήθηκαν στη Σύνοδο Κορυφής, ανάμεσα σε Ευρωπαϊκή Ένωση και Τουρκία για το προσφυγικό.
    «Δεν πρέπει να αλλάξει το ότι έχει συμφωνηθεί άσχετα από το δυσάρεστο γεγονός το οποίο συνέβη. Να σας το πω και λίγο διαφορετικά, δεν υπάρχει κάποια ρήτρα υπό προϋποθέσεις εφαρμογής αυτής της συμφωνίας, ως εκ τούτου θεωρούμε ότι θα εφαρμοστούν όλα κανονικά», δήλωσε στον Real fm ο Δ. Μάρδας.
    Ερωτηθείς για το αν τα ευρωπαϊκά κράτη θα μπορέσουν να ακολουθήσουν κοινή γραμμή απέναντι στις τρομοκρατικές απειλές, δήλωσε πως θα υπάρξει πλήρης συνεννόηση, ενώ τόνισε πως η Ευρώπη έχει περάσει πολλές κρίσεις και χτίζεται μέσα από διαφωνίες. «Στο θέμα της τρομοκρατίας σας διαβεβαιώνω ότι θα υπάρχει πλήρης συνεννόηση. Σε άλλα θέματα δεν υπάρχει. Αλλά θα σας πω το εξής, παρακολουθώντας την ιστορία της Ευρώπης, έτσι χτίζεται η Ευρώπη. Δηλαδή, μέσα από τις διαφωνίες, κάποια ώρα φτάνουμε σε κάποιο αποτέλεσμα. Η Ευρώπη έχει περάσει πολλές κρίσεις. Εμείς αυτή την κρίση τη ζούμε έντονα, γιατί μας αφορά».
    Τέλος, εκτίμησε πως ακόμα και αν υπάρξουν προβλήματα σε σχέση με τις υποχρεώσεις της Τουρκίας, θα βρεθεί η λύση. «Σε ότι αφορά με την Τουρκία αν παρουσιαστεί κάποια απόκλιση από ότι έχει συμφωνηθεί όπως βλέπετε υπάρχει ένας ιδιαίτερα συστηματοποιημένος διάλογος ανάμεσα στην Ευρώπη και την Τουρκία και όλα αυτά τα θέματα εντάσσονται σε αυτό το πλαίσιο του διαλόγου και θα βρεθούν οι προσήκουσες λύσεις. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν τίθεται τέτοιο θέμα, η συμφωνία εφαρμόζεται και δεν θεωρούμε ότι μπορεί το συγκεκριμένο τρομοκρατικό χτύπημα να επηρεάσει την εξέλιξή της».

Πηγή: Ο Τσίπρας τηλεφώνησε στο ΝΑΤΟ -Εχει μπλοκάρει η συμφωνία για τους πρόσφυγες | iefimerida.gr ? ??????? ?????????? ??? ???? -???? ????????? ? ???????? ??? ???? ????????? | iefimerida.gr

Kai pino bires......pino bires.
    Ore blaka.......tha synora sou asfaliseta mono sou......mi perimenis tous ksenous.

Θέση του ΣΥΡΙΖΑ είναι να φύγουμε από το ΝΑΤΟ

Το βιολί της η Τασία: Δηλώνει περήφανη για τη πολιτική της

Accordo Ue-Turchia, la vicepresidente del Parlamento greco: "L'Europa sognata non esiste più" - Repubblica.it

Kai se anotera, afou eferan ton katotato mistho sta 751 na einai kai yperifanoi ligo...