BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 2005 von 2088 ErsteErste ... 1005150519051955199520012002200320042005200620072008200920152055 ... LetzteLetzte
Ergebnis 20.041 bis 20.050 von 20874

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.873 Antworten · 1.263.841 Aufrufe

Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    Nichts für ungut Rafi.......als Kind habe ich die Araber nie verstehen können wenn sie der Meinung waren das Amerika der teufel ist......aber nach so viel Jahren und verschiedenen erreignissen kann ich die Islamische welt verstehen.
    Echt? Ich habe eine andere Entwicklung durchgemacht. Ich konnte eher die Araber verstehen, wegen der Massenpropaganda gegen den Vereinigten Staaten von Amerika. Immer hörte ich „Amerika, Öl, überall Finger, bla!“.

H Malakia pai synefo se afto to kratos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ερχονται αλλαγές στην έκδοση διαβατηρίου -Πώς θα γίνεται

Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Ορέστης Παναγιώτου

Ελλάδα
    27|08|2016 11:23

-A+A

Σημαντικές αλλαγές στην έκδοση διαβατηρίων έρχονται το επόμενο διάστημα, όπως προβλέπεται στο νομοσχέδιο που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση το υπουργείο Εσωτερικών.
    Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται σε αυτό, αποσυνδέεται η χρήση αστυνομικής ταυτότητας από τη διαδικασία έκδοσης διαβατηρίου, αφού για την ταυτοποίηση των φυσικών προσώπων απαιτείται βεβαίωση των στοιχείων του αιτούντος από δύο μάρτυρες και διασταύρωση των στοιχείων τόσο του αιτούντος όσο και των μαρτύρων, μέσω πρόσβασης των αρμοδίων υπηρεσιών έκδοσης διαβατηρίων στο πληροφοριακό σύστημα «Εθνικό Δημοτολόγιο» του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον σχετικό πρωτόκολλο συνεργασίας των αρμόδιων υπηρεσιών.
    Επιπλέον, απαιτείται η προσκόμιση από τον αιτούντα εγγράφων από τα οποία να προκύπτει ο ΑΜΚΑ και ο ΑΦΜ, στοιχεία που επίσης διασταυρώνονται ηλεκτρονικά, μέσω πρόσβασης των αρμοδίων υπηρεσιών έκδοσης διαβατηρίων σε πραγματικό χρόνο στα αντίστοιχα ηλεκτρονικά μητρώα των αρμοδίων για την τήρησή τους φορέων.
    Σε περίπτωση ανηλίκου, η βεβαίωση των στοιχείων του γίνεται από έναν γονέα του ή από εκείνον που έχει την επιμέλεια ή επιτροπεία του. Στην ίδια περίπτωση, δεν απαιτείται η προσκόμιση εγγράφων από τα οποία να προκύπτουν τα στοιχεία των περιπτώσεων (α) και (β) της προηγούμενης παραγράφου. Τα στοιχεία του βεβαιούντος γονέα ή του έχοντα την επιμέλεια ή την επιτροπεία του ανηλίκου πιστοποιούνται, σύμφωνα με τη διαδικασία της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου.

Πηγή: Ερχονται αλλαγές στην έκδοση διαβατηρίου -Πώς θα γίνεται | iefimerida.gr ???????? ??????? ???? ?????? ??????????? -??? ?? ??????? | iefimerida.gr

Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    H Malakia pai synefo se afto to kratos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ερχονται αλλαγές στην έκδοση διαβατηρίου -Πώς θα γίνεται

Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Ορέστης Παναγιώτου

Ελλάδα
    27|08|2016 11:23

-A+A

Σημαντικές αλλαγές στην έκδοση διαβατηρίων έρχονται το επόμενο διάστημα, όπως προβλέπεται στο νομοσχέδιο που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση το υπουργείο Εσωτερικών.
    Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται σε αυτό, αποσυνδέεται η χρήση αστυνομικής ταυτότητας από τη διαδικασία έκδοσης διαβατηρίου, αφού για την ταυτοποίηση των φυσικών προσώπων απαιτείται βεβαίωση των στοιχείων του αιτούντος από δύο μάρτυρες και διασταύρωση των στοιχείων τόσο του αιτούντος όσο και των μαρτύρων, μέσω πρόσβασης των αρμοδίων υπηρεσιών έκδοσης διαβατηρίων στο πληροφοριακό σύστημα «Εθνικό Δημοτολόγιο» του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον σχετικό πρωτόκολλο συνεργασίας των αρμόδιων υπηρεσιών.
    Επιπλέον, απαιτείται η προσκόμιση από τον αιτούντα εγγράφων από τα οποία να προκύπτει ο ΑΜΚΑ και ο ΑΦΜ, στοιχεία που επίσης διασταυρώνονται ηλεκτρονικά, μέσω πρόσβασης των αρμοδίων υπηρεσιών έκδοσης διαβατηρίων σε πραγματικό χρόνο στα αντίστοιχα ηλεκτρονικά μητρώα των αρμοδίων για την τήρησή τους φορέων.
    Σε περίπτωση ανηλίκου, η βεβαίωση των στοιχείων του γίνεται από έναν γονέα του ή από εκείνον που έχει την επιμέλεια ή επιτροπεία του. Στην ίδια περίπτωση, δεν απαιτείται η προσκόμιση εγγράφων από τα οποία να προκύπτουν τα στοιχεία των περιπτώσεων (α) και (β) της προηγούμενης παραγράφου. Τα στοιχεία του βεβαιούντος γονέα ή του έχοντα την επιμέλεια ή την επιτροπεία του ανηλίκου πιστοποιούνται, σύμφωνα με τη διαδικασία της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου.

Πηγή: Ερχονται αλλαγές στην έκδοση διαβατηρίου -Πώς θα γίνεται | iefimerida.gr ???????? ??????? ???? ?????? ??????????? -??? ?? ??????? | iefimerida.gr

Wie genau soll ich das verstehen?

Braucht den dann jeder, auch wenn er einen Ausweis hat?

Wir haben aber auch wirklich keine anderen Probleme, als diese scheiß Pässe zurzeit...

Zitat Zitat von DanielLugo Beitrag anzeigen
    Wir haben aber auch wirklich keine anderen Probleme, als diese scheiß Pässe zurzeit...

Alle Daumen lang.....drum hab ich den nimmer.....nur noch Ausweis.

Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen

Also ich habe „Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται σε αυτό, αποσυνδέεται η χρήση αστυνομικής ταυτότητας από τη διαδικασία έκδοσης διαβατηρίου“ so verstanden, dass die Verwendung des polizeilichen Ausweises von dem Prozess des Reisepasses abgebrochen wird.
    Das ist zu kompliziert...

Alle Daumen lang.....drum hab ich den nimmer.....nur noch Ausweis.
    Soweit ich weiß, kann man mit dem Ausweis nur in EU Länder reisen, darum benötigt man auch einen Pass.

Ich war ja bis letztes Jahr 16 Jahre nicht mehr da. Dann im November bin ich mit dem Auto rüber und habe mir dort die Tavtotita machen lassen. Jetzt habe ich beides.
    Nun fahre ich aber mindestens 2 bis 4 mal jährlich hin. Das habe ich versprochen. in 3 Wochen sind wir auch wieder da und vor vier Wochen waren wir auf Rhodos.

Mein Pass ist jetzt noch drei Jahre gültig. Bei einem meiner Urlaube in ca. 3 Jahren lasse ich den Pass dann in Griechenland verlängern und nicht mehr in Hamburg. Das muß doch gehen und wäre sozusagen ja keine große Tat.
    Die Tavtotita ist ja unbegrenzt gültig.

Ausserhalb der Eu reißen ja.Bin nicht sicher ob wir unsere Ausweise auch noch mal erneuern müssen........meinen habe ich 2012 neu gemacht.
    Was mich jetzt mittlerweile ärgert.....ist die Tatsache das Du jetzt mit zwei zeugen aufkreuzen muss.Am Besten mit dem Pfarrer der dich getauft hat.