BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 217 von 2085 ErsteErste ... 1171672072132142152162172182192202212272673177171217 ... LetzteLetzte
Ergebnis 2.161 bis 2.170 von 20844

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.843 Antworten · 1.261.535 Aufrufe

Zitat Zitat von Indianer Beitrag anzeigen
    wer soll es denn richten?
    in GR ist man doch mehr mit rumheulen beschäftigt.
    griechen verlassen das land und ziehen gelder ab.
    jetzt heulen sie rum, weil die IWF chefin wenig mitleid hat.
    bitte eine tüte mitleid für griechenland.
    weil andere ja schuld sind.

geht endlich aus dem euro raus, weil es nicht mehr schön ist, wie ihr herum heult.
    bringen einfach, selbst nichts auf die reihe.
    Heule nicht so rum Susi... ich darf dich wohl doch erinnern: Ohhh, mein Land gibt es nicht mehr....ich wurde verjagt.....ich hab mal nicht mal Freunde, Verwandte in meinen Land...was völliger Schwachsinn ist....komm mal klar junger Indianer ...Du willst Uns gerne heulen sehen, aber das wirst Du Niemals sehen..Pseudokartoffelfresser

Zitat Zitat von hippokrates Beitrag anzeigen
    Das kommt davon, wenn Menschen wie du nie griechische TV-Nachrichten schauen, um offizielle Stellungnahmen der SYRIZA-Abgeordneten zu sehen/hören.

Εάν θες φιλειρηνική εξωτερική πολιτική τότε πρέπει να μεταφέρεις την Ελλάδα τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα βορειοδυτικά. Εδώ που βρισκόμαστε εμείς με τέτοιους γείτονες που σέβονται τα κυριαρχικά μας δικαιόματα ο φιλειρηνισμός μεταφράζετε αλλιώς.

Βάλτε το νιονιό σας να δουλέψει γιατί χανόμαστε!

Στην γεωπολιτική και γεωστρατιγική δεν υπάρχουν φιλίες και μαλακίες αλλά μόνο συμφέροντα. Εφόσον μας συμφέρει μια εντατική συνεργασία με το Ισραήλ θα κάνουνε το παν για το συμφέρον της πατρίδας και του λαού. Εσύ μπορεί να θρέφεις κώλο στο εξωτερικό και να παρατηρείς τα γεγονότα τρώγοντας γαριδάκια αλλά εμείς εδώ στην Ελλάδα της οποίας δεν γυρίσαμε την πλάτη θέλουμε σταθερότητα, θέσεις εργασίας, πρόνοια και προ πάντων μέλλον.

Ειδικά τώρα μια συμμαχία με το Ισραήλ λόγο της αναμενόμενης ΑΟΖ είναι αναπόφευκτη. Σταματήστε να πιπιλάτε διαρκώς την ίδια καραμέλα για τους δήθεν απάνθρωπους Εβραίους. Αυτά τα ακούμε από εσάς τα κομμούνια εδώ και δεκαετίες.

Θα ήθελα πολύ να μάθω με τι σκατά θα υπερασπιστήτε εσείς οι συριζέοι το Αιγαίο, για να μη πω την Κύπρο όταν έρθει η ώρα της εξωρίξεως. Θέλω να δω τα μούτρα σας όταν θα σας υπαγορεύουν οι ραγιάδες τις πτήσεις πάνω από ελληνικά νησιά. Θα το «ρισκάρετε» κι αυτό ρε ρεμάλια; Θα παίζετε με την ασφάλεια της χώρας μας; Ουυυστ από δω τομάρια!

Θα συμφωνούσα απολύτως αλλά δυστυχώς γνωρίζω ότι οι συριζέοι θέλουν μείωση (το είπε προχτές στο ΜΕΓΑ ο Στρατούλης) των δαπανών και των στρατιωτών. Ποιός στο διάλο θα υπερασπίζει μετά τα σύνορά μας εφόσον τώρα υστερούμε; Θα πας εσύ στον Έβρο; Αλλα σιγά μην υπηρέτησες...

Τι λες βρε πανίβλακα που υποστηρίζεις τέτοιος γελειότητες; Αυτή τη στιγμή η συνεργασία με το Ισραήλ επιτρέπει στην Κύπρο να κάνει εξωρίξεις και να παραβλέπει της διάφορες απειλές.

Ας γίνουμε Βόρεια Κορέα και ας βάλουμε το κόκκινο άστρο στην γαλανόλευκη. Και όταν πεθάνει ο Τσίπρας θα κλαίμε όλη ομαδικά και δυνατά. Βλάξ!

Αυτό θα πει οξεία πανηλιθιότητα. Εδώ οι «καλοί» μας γείτονες επιδιώκουν την εγκατάσταση πυρηνικών όπλων κι εσύ μου λες να κατεβάσουμε και το παντελόνι. Α ρε μανία που έχεις μ΄αυτό το πισοκολητό.

Ευτυχώς που ήρθε ο Τσίπρας να μας πει ότι πρέπει να κάνουμε διαλόγους. Λες και η εξωτερική πολιτική μέχρι τώρα δεν έψαχνε τον διάλογο. Είδαμε τα αποτελέσματα τον άπειρων διαλόγων. Μας περιγελούσαν κατάμουτρα και την ώρα που ο ΓΑΠ διαπραγματευόταν το Αιγαίο μας οι γείτονες πέτουσαν πάνω από το Καστελόριζο και η φρεγάτα τους έφτασε έξω από το Σούνιο.

Η κοινή αποδεκτή λύση του Τσίπρα για το όνομα είναι εδώ και χρόνια γνωστή. Ευχαριστώ, να την βάλεις εκεί που ξέρεις.

Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ και τα λαμόγια του μιλάνε για Κύπρο πρέπει πρώτα να πλένουν όλοι το στόμα τους. Εμείς δεν ξεχνάμε το βρίσιμο που έφαγε ο αείμνηστος Παπαδόπουλος όταν είπε το Όχι στο σχέδιο Ανάν. Να ψηφίσω εγώ αυτούς τους ανελέητους που θέλαν να παραδώσουν την Κύπρο; Εσύ ώς Ανθέλληνας μπορεί...εγώ επειδή αγαπώ τον τόπο μου, ποτέ!

Ιπποκράτης
    Oi perisoteri den kseroune ti tous ginete.Apla eine gegonos pos me to syriza h ellada tha dialithi mia kai ekso.Men kanane ena matso blakeies to pasok kai nea dimokratia,alla tha anarxika paparia eine ksekarfota teleios.
    Ean bji syriza....to ellhniko diavatirio to petao toualeta...jiati tha drepome na legome ellhnas.......kai ontos meta den aksizi h ellada na epizisi.Totes as katastrafi....to kratos kai o blamenos o laos.Allo den eho na po tpt.

Zitat Zitat von Indianer Beitrag anzeigen
    wer soll es denn richten?
    in GR ist man doch mehr mit rumheulen beschäftigt.
    griechen verlassen das land und ziehen gelder ab.
    jetzt heulen sie rum, weil die IWF chefin wenig mitleid hat.
    bitte eine tüte mitleid für griechenland.
    weil andere ja schuld sind.

geht endlich aus dem euro raus, weil es nicht mehr schön ist, wie ihr herum heult.
    bringen einfach, selbst nichts auf die reihe.

ich würde mich zwar selbst ins knie schiessen aber seis drum

ich wünschte in deutschland würde nur 1-2 monate die sparvorlagen durchgezogen werden die in griechenland momentan stattfinden

mal sehen wie das deutsche volk reagieren würde wenn mehr als 30% der lohn des bürgers gekürzt werden würde die preise steigern würden und das volk wüsste wer an der ganzen misere schuld ist

52.30 - 54.20

da wurde alles gesagt

die griechen tun was sind ind er rezzesion seit 5 jahren jeder bürger hatte tiefe einschnitte kommt gar nicht über die runden und kann weder sich noch seine familie ernähren

und da kommen sone pantoffelhelden wie du und konsorten die noch die dreistigkeit herausnehmen und sagen es wird nichts getan???

das ist eine absolute unverschämtheit

die griechen halten sich sogar noch tapfer und können zu den dörfern zurück wo sie wenigstens was zu essen haben

wenn so eine situation hier in deutschland ausbrechen würde will ich ma dich sehen was du machst wenn du weder die miete noch den strom zahlen kannst und nicht mal das nötige klein geld hast um deinen kühlschrank zu fühlen

volldepp

aber hauptsache schön seinen senf abgeben

Γιατί ασχολήστε με παπάρια; Αυτοί όταν είχαν προβλήματα είδαμε πώς τα λύσαν...με φόνους, βιασμούς και πόλεμο. Μη πέφτετε στο επίπεδό τους.

Ιπποκράτης

Zitat Zitat von Greekleon Beitrag anzeigen
    Δεν ξεχνώ

23-05-2012 17:54:03
    34
    Σε δήλωση προχώρησε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Φραγκούλης Φράγκος από την Κάρπαθο όπου παρευρέθη στην εκδήλωση για τη συμπλήρωση 6 ετών από το θάνατο του σμηναγού Κ. Ηλιάκη.
    «Να μου επιτραπεί να παραβώ το πρωτόκολλο.
    Φίλιππε Ηλιάκη, αδελφέ του Σμηνάρχου Ήρωα Κωνσταντίνου Ηλιάκη, ήρθαν εδώ οι Έλληνες και όχι μόνον για να τιμήσουν τον αδερφό σου.
    Σεβασμιότατε,
    Κύριε Πρόεδρε της Βουλής,
    Κύριε Πρόεδρε των Ανεξαρτήτων Ελλήνων,
    Κύριοι Εκπρόσωποι του Κοινοβουλίου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης,
    Αρχηγέ της Πολεμικής Αεροπορίας,
    Αγαπητοί συνάδελφοι Αξιωματικοί,
    Είναι ιδιαίτερη συγκίνηση που βρίσκομαι εδώ με την ιδιότητα του Υπηρεσιακού Υπουργού Εθνικής Άμυνας.
    Αισθάνομαι ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα. Ήρθε ένας στρατιώτης να αποτίσει φόρο τιμής σε έναν Ήρωα. Και αυτό και μόνο μου προκαλεί δέος. Δέος, διότι το άξιο τέκνο της Κρήτης έδωσε το παράδειγμα σε όλους μας. Και οι όποιες οικονομικές συγκυρίες, δεν επιτρέπει σε κανέναν από μας να έχουμε οιαδήποτε σκέψη για διολίσθηση. Για οποιαδήποτε διολίσθηση σε θέματα εθνικής κυριαρχίας, και πάνω από όλα, της αξιοπρέπειάς μας.
    Διότι μπορεί να έχεις απώλειες στον οικονομικό τομέα, αλλά σε κάθε περίπτωση όταν χάσεις γεωπολιτικά και γεωστρατηγικά, αυτά δεν ανακτώνται.
    Για αυτό, λοιπόν, αποτίουμε φόρο τιμής στον Ήρωα, τον αδικοχαμένο, τον Κωνσταντίνο Ηλιάκη, τον Κώστα μας, με μεγάλο σεβασμό σε αυτό το οποίο έπραξε και που αποτελεί για τους επερχόμενους, αλλά και για τους νυν υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις, φωτεινό παράδειγμα.
    Ζήτω ο Aθάνατος Ήρωας Κωνσταντίνος Ηλιάκ

Iron Maiden : Flight Of Icarus Video - Vidéo Dailymotion

tin xrisi avgh ti skata tin psifisoun kalitera na psifisoun oikologus. Ta malakoboukomata tis xrisis avgis ti perisotero tha kanoun aplos tha gavgisoun.

Εφόσον δεν γνωρίζεις το πρόγραμμα του Τσίπρα, τι κάθεσαι και μου γράφεις ρε παπάρα; Από ανίδεους ψευτοπροοδευτικούς έχουμε αρκετούς, εσύ μας μάρανες τώρα.
    Από αυτά που σε βλέπω να γράφεις, μάλλον δεν είμαι εγώ ο ανίδεος σχετικά με το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ. Τα σημεία που έχεις αναφέρει πριν όντως περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του; Μπορείς να το αποδείξεις; Και προσοχή, δεν σε ρωτάω για δηλώσεις τυχαίων στελεχών ή για ανακοινώσεις της τάδε συνιστώσας, αλλά για επίσημες προγραμματικές θέσεις.

Άτομα τα οποία γουστάρουν να δώσουν όνομα στα σκόπια, να νομιμοποιήσουν όλους τους λαθρομετανάστες ώστε να μείνουν όλοι τους Ελλάδα και ζητούν τον αφοπλισμό του κράτους εν ώρες κρίσεως είναι για μένα ανθέλληνες που θέλουν την αποτελειωτική καταστροφή της πατρίδας μου.

Εάν εσύ προσωπικά θες λαθρομετανάστες να σου βιάζουν την κόρη, να σου κλέβουν τα υπάρχοντα, να σε μαχαιρώνουν για πενταροδεκάρες και να τους πληρώνεις και την ιατρική περίθαλψη από πάνω, έλα εδώ, ψήφισε τον Τσίπρα...αλλά θα βάλεις και καμία εικοσαριά αφγανοπακιστανούς στο σπίτι σου και όταν σε γαμάνε θα λες «Δόξασε ο Αλλάχ».
    Τους Αφγανοπακιστανούς μετανάστες δεν τους έφερε ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ. Γι' αυτούς να ευχαριστήσεις τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ, που κάνουνε τους πολέμους (με τη στήριξη των ελληνικών κυβερνήσεων), την ΕΕ και το Δουβλινο 2 μαζί με το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ που το υπέγραψαν και το στηρίζουν, και φυσικά το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα με τις ανισότητές του, το οποίο στηρίζουν όλοι οι προαναφερόμενοι μαζί.

Οι πραγματικοί ανθέλληνες δεν είναι αυτοί που θέλουν τον αφοπλισμό, αλλά αυτοί που τόσα χρόνια καλλιεργούσαν το φόβο για τους Τούρκους και τους Σκοπιανούς, έτσι ώστε να γεμίζουν αυτοί τις τσέπες τους με τις μίζες από τα εξοπλιστικά προγράμματα, μαζί φυσικά με τις γερμανικές εταιρείες που πλούτιζαν πουλώντας τα όπλα τους στους ιθαγενείς. Είναι αυτοί που πουλούσαν εθνική υπερηφάνεια στο λαό διοργανώνοντας Ολυμπιακούς κτλ. Κάτι τέτοια (μεταξύ άλλων) είναι που φέρανε την Ελλάδα στη σημερινή κατάσταση. Ανθέλληνες είναι αυτοί που έχουν κάνει σκοπό της διακυβέρνησης τους να εξυπηρετούν τα αμερικάνικα, τα γερμανικά ή τα ρώσικα συμφέροντα (τελευταία και τα ισραηλινά), αντί αυτά του ελληνικού λαού. Αν είσαι πραγματικά πατριώτης, αυτούς να φοβάσαι κι όχι το ΣΥΡΙΖΑ, την Τουρκία ή.. τη fyrom.

Και κάτι ακόμα. Είδα ότι κάπου αλλού αναφέρεσαι στην Κύπρο, πάλι με κατηγορίες περι ανθελληνισμού κτλ. Δεν ξέρω αν χρειάζεται να σου θυμίσω σε ποια ελληνικά κόμματα θα βρεις σήμερα τους πολιτικούς επιγόνους αυτών που χάρισαν τη μισή Κύπρο στην Τουρκία (και δεν μιλάω μόνο για τη χούντα αλλά, μεταξύ άλλων, και γι' αυτούς που πιστεύανε ότι.. η Κύπρος είναι μακριά). Πάντως όχι στον ΣΥΡΙΖΑ.

Zitat Zitat von NickTheGreat Beitrag anzeigen
    Heule nicht so rum Susi... ich darf dich wohl doch erinnern: Ohhh, mein Land gibt es nicht mehr....ich wurde verjagt.....ich hab mal nicht mal Freunde, Verwandte in meinen Land...was völliger Schwachsinn ist....komm mal klar junger Indianer ...Du willst Uns gerne heulen sehen, aber das wirst Du Niemals sehen..Pseudokartoffelfresser
    in GR heulen sie doch die ganze zeit.
    politiker welche sich von ausländischen investoren haben bezahlen lassen, bezahlen jetzt die presse um zu hetzen.
    ja ja ve ve die anderen sind schuld.

ach ja, ich fühl mich hier in D sehr wohl.
    lebe ja nicht im 18 stock einer plattenbau siedlung.
    mach dir persönlich um mich keine gedanken.

Yunan
    Kümmer dich um deine Solar-Anlage wie Greekleon so schön gesagt hat.

Antwortet ihm nicht mehr.