BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 263 von 2087 ErsteErste ... 1632132532592602612622632642652662672733133637631263 ... LetzteLetzte
Ergebnis 2.621 bis 2.630 von 20866

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.865 Antworten · 1.263.109 Aufrufe

Zitat Zitat von Yunan Beitrag anzeigen
    Ich hoffe mal, dass ΣΥΡΙΖΑ gewinnt. Ich stimme nicht mit ihnen überein, aber sie sind ein Schritt aus der EU hinaus. Das sollte als Möglichkeit wahrgenommen und nicht zu einem Schreckensszenario aufgebauscht werden wie es von den Medien gewollt ist.
    Die meisten Griechen haben zuviel Angst vor einem Euro-Austritt, ich denke nicht das Syriza gewinnt

Yunan
    Zitat Zitat von Caesarion Beitrag anzeigen
    Die meisten Griechen haben zuviel Angst vor einem Euro-Austritt, ich denke nicht das Syriza gewinnt
    Das stimmt und diese Angst wurde ihnen gemacht. Wenn das Wahlergebnis zugunsten der etablierten Parteien ausfällt nur weil in der Bevölkerung durch Europa und die hiesigen Medien große Angst geschürt wurde, ist das Wahlergebnis ungültig.

Wo hat der Michaloliakos denn die komische Adlerfigur her?

Kejo
    Wahlempfehlung:

Σύσταση προς τους ψηφοφόρους - Η Financial Times Deutschland (FTD) και η πλειοψηφία των Ελλήνων έχουν ένα κοινό συμφέρον: Η χώρα σας πρέπει να παραμείνει στο ευρώ. Την Κυριακή γίνονται ιστορικές εκλογές, οι οποίες θα είναι καθοριστικές ακριβώς επ’ αυτού, αλλά και για το μέλλον της Ευρωπαϊκής Νομισματικής Ένωσης. Γι’ αυτό η FTD κάνει σήμερα κατ’ εξαίρεση μία σύσταση στους Έλληνες ψηφοφόρους, κάτι που συνηθίζει πριν τις εκλογές για το Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο και για το Ευρωκοινοβούλιο. Αγαπητές Ελληνίδες, αγαπητοί Έλληνες, φροντίστε για ξεκάθαρες πολιτικές συνθήκες. Ψηφίστε θαρραλέα υπέρ της μεταρρυθμιστικής πορείας και όχι οργισμένα κατά της αναγκαίας και επίπονης αναδιάρθρωσης. Μόνο με τα κόμματα που αποδέχονται τους όρους των διεθνών χρηματοδοτών, η χώρα σας θα μπορέσει να παραμείνει στο ευρώ. Αντισταθείτε στη δημαγωγία του Αλέξη Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ. Μην εμπιστεύεστε τις υποσχέσεις τους, ότι δηλαδή είναι δυνατή η χωρίς συνέπειες καταγγελία όλων των συμφωνιών. Η χώρα σας έχει επιτέλους ανάγκη από ένα κράτος που λειτουργεί. Για την ομαλή διακυβέρνησή της συνιστούμε τη Νέα Δημοκρατία, κάτι που κάνουμε με βαριά καρδιά. Η Νέα Δημοκρατία άσκησε επί δεκαετίες λάθος πολιτική και είναι συνυπεύθυνη για τη σημερινή μιζέρια. Παρ’ όλα αυτά η καλύτερη επιλογή για τη χώρα σας θα ήταν μία κυβέρνηση συνασπισμού με αρχηγό τον Αντώνη Σαμαρά και όχι τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος θέλει να γυρίσει πίσω τον τροχό της ιστορίας και σας βαυκαλίζει με έναν κόσμο που είναι εκτός πραγματικότητας.
    Nachrichten der FINANCIAL TIMES DEUTSCHLAND über Wirtschaft, Politik, Finanzen und Börsen | FTD.de

Zitat Zitat von Harput Beitrag anzeigen
    Wahlempfehlung:

Σύσταση προς τους ψηφοφόρους - Η Financial Times Deutschland (FTD) και η πλειοψηφία των Ελλήνων έχουν ένα κοινό συμφέρον: Η χώρα σας πρέπει να παραμείνει στο ευρώ. Την Κυριακή γίνονται ιστορικές εκλογές, οι οποίες θα είναι καθοριστικές ακριβώς επ’ αυτού, αλλά και για το μέλλον της Ευρωπαϊκής Νομισματικής Ένωσης. Γι’ αυτό η FTD κάνει σήμερα κατ’ εξαίρεση μία σύσταση στους Έλληνες ψηφοφόρους, κάτι που συνηθίζει πριν τις εκλογές για το Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο και για το Ευρωκοινοβούλιο. Αγαπητές Ελληνίδες, αγαπητοί Έλληνες, φροντίστε για ξεκάθαρες πολιτικές συνθήκες. Ψηφίστε θαρραλέα υπέρ της μεταρρυθμιστικής πορείας και όχι οργισμένα κατά της αναγκαίας και επίπονης αναδιάρθρωσης. Μόνο με τα κόμματα που αποδέχονται τους όρους των διεθνών χρηματοδοτών, η χώρα σας θα μπορέσει να παραμείνει στο ευρώ. Αντισταθείτε στη δημαγωγία του Αλέξη Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ. Μην εμπιστεύεστε τις υποσχέσεις τους, ότι δηλαδή είναι δυνατή η χωρίς συνέπειες καταγγελία όλων των συμφωνιών. Η χώρα σας έχει επιτέλους ανάγκη από ένα κράτος που λειτουργεί. Για την ομαλή διακυβέρνησή της συνιστούμε τη Νέα Δημοκρατία, κάτι που κάνουμε με βαριά καρδιά. Η Νέα Δημοκρατία άσκησε επί δεκαετίες λάθος πολιτική και είναι συνυπεύθυνη για τη σημερινή μιζέρια. Παρ’ όλα αυτά η καλύτερη επιλογή για τη χώρα σας θα ήταν μία κυβέρνηση συνασπισμού με αρχηγό τον Αντώνη Σαμαρά και όχι τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος θέλει να γυρίσει πίσω τον τροχό της ιστορίας και σας βαυκαλίζει με έναν κόσμο που είναι εκτός πραγματικότητας.
    Nachrichten der FINANCIAL TIMES DEUTSCHLAND über Wirtschaft, Politik, Finanzen und Börsen | FTD.de
    Das ist wohl die Höhe

Yunan
    Jo, solche Wahlempfehlungen sind Grund genug für den Abbruch aller Beziehungen und die Ausweisung aller Diplomaten, wenn nicht sogar für weitreichendere Folgen. Die Untergrabung der Souveränität eines Landes muss bestraft werden und zwar hart.

economicos
    Zitat Zitat von Harput Beitrag anzeigen
    Kennst Du 'ne gute Seite?
    ich verfolg das erlich nicht gesagt, aber mom ich schau mich um

ΣΚΑΪ Player TV LIVE — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

Nach der Wahl zeigen die prognosen.

Auf Rtl. de auch

Kejo
    Zitat Zitat von economicos Beitrag anzeigen
    ich verfolg das erlich nicht gesagt, aber mom ich schau mich um

ΣΚΑΪ Player TV LIVE — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)

Nach der Wahl zeigen die prognosen.

Auf Rtl. de auch
    Danke, ich sehe ja die Bilder.

Wahl in Griechenland - SPIEGEL ONLINE

Mačak
    Ich bin für die Linksextremen

Es wird trotzdem eng werden für eine Regierungsbildung