BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 30.281 Antworten · 1.649.476 Aufrufe

Zitat Zitat von Pontiac Beitrag anzeigen
    Du würdest bestimmt eine gute Kulturministerin abgeben. Interesse?
    Zitat Zitat von MissChaos Beitrag anzeigen
    Momo
    Ich als erste Beraterin will sie dabei haben
    Zitat Zitat von Pontiac Beitrag anzeigen
    Jetzt muss nur noch Momo einwilligen....
    Zitat Zitat von MissChaos Beitrag anzeigen
    Uuuuuund damit werde ich dich in Athen auf den Strich schicken.
    Niemand stört meine Pläne und sagt mir wo ich zu sein habe.
    Wenn sie mit dir fertig sind, wirst du dir wünschen du hättest dich selbst eingemauert.

Währenddessen werde ich Anatolien erobern und Godzilla der neue und bessere Kriegsminister hält mir den Rücken frei.
    Jungs nicht so voreilig, erst lass ich mich zum Kaiser krönen und dann wird Kri.... Ähm Politik gemacht

Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    Hallo?
    Deine Identität ist nicht so wichtig?

Zitat Zitat von Makedonec do Koska Beitrag anzeigen

Hackfresse.....was gibts zu lachen....nicht das dir noch der letzte Zahn rausfällt.

Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen
    Hackfresse.....was gibts zu lachen....nicht das dir noch der letzte Zahn rausfällt.

Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen

Ganz einfach Dummbeutel, ihr habt bereits eine Identität

Zitat Zitat von Albokings24 Beitrag anzeigen

Du bist im falschen Thread gelandet Albokong, du wolltest sicher zu Bilder von euch

Zitat Zitat von Albokings24 Beitrag anzeigen

So sah er mal aus vor 35 Jahren, unser Mackenkosta oder ist das noch älter von ihm ??

• ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΑΒΟΣ
      Reuters: Τεταμένες οι σχέσεις της Αθήνας με την Αγκυρα -Για τη δήλωση Τσίπρα περί επιθετικού γείτονα

Ο Αλέξης Τσίπρας με τον Ταγίπ Ερντογάν (Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ)

Πολιτική
      24|01|2018 18:21

-A+A

Τα όσα είπε ο Αλέξης Τσίπρας στο Νταβός, στη συζήτηση για τη σταθεροποίηση της Μεσογείου, αντικατοπτρίζουν τις τεταμένες σχέσεις ανάμεσα στην Αθήνα και την Αγκυρα, σχολιάζει το Reuters.
      Στη συζήτηση στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, ο Ελληνας πρωθυπουργός επεσήμανε ότι οι Ευρωπαίοι εταίροι δεν θα εκτιμούσαν πάντα τις προκλήσεις της διαβίωσης με έναν «επιθετικό» γείτονα όπως η Τουρκία.
      Ο κ. Τσίπρας δήλωσε ότι ανέλαβε εξουσία σε μία πολύ δύσκολη στιγμή για την Ελλάδα, που δεν είχε να κάνει μόνο με την κρίση χρέους και την προσφυγική κρίση, αλλά και με έναν «επιθετικό γείτονα, μερικές φορές απρόβλεπτο, με μια επιθετική στρατιωτική δραστηριότητα στο Αιγαίο».

Αναφερόμενος στη συμφωνία της ΕΕ με την Τουρκία για τον περιορισμό των προσφυγικών ροών, ο πρωθυπουργός την περιέγραψε ως «δύσκολη αλλά αναγκαία». Επισήμανε ακόμη ότι είναι σημαντική η εφαρμογή της συμφωνίας, διασφαλίζοντας ότι δεν παραβιάζεται το διεθνές δίκαιο καθώς η Ελλάδα εξετάζει χιλιάδες αιτήσεις για άσυλο, όπως και η διασφάλιση της προστασίας των εθνικών συμφερόντων.
      «Την ίδια ώρα, πρέπει να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε με αυτή την επιθετική συμπεριφορά της Τουρκίας», απάντησε ο κ. Τσίπρας σε παρατήρηση ότι η Αγκυρα μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει γνώμη για τη συμφωνία για το προσφυγικό.
      «Για κάποιους είναι πολύ εύκολο να είναι επίσης επιθετικοί αν ζουν στο Λουξεμβούργο ή την Ολλανδία, γιατί οι γείτονές τους είναι το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο και όχι η Τουρκία. Αλλά δεν είναι τόσο εύκολο για εμάς», συμπλήρωσε ακόμη.

Πηγή: Reuters: Τεταμένες οι σχέσεις της Αθήνας με την Αγκυρα -Για τη δήλωση Τσίπρα περί επιθετικού γείτονα | iefimerida.gr

Epitelous katalave o Tsipras oti o Tourkos meni Tourkos.