BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 38 von 2092 ErsteErste ... 2834353637383940414248881385381038 ... LetzteLetzte
Ergebnis 371 bis 380 von 20915

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.914 Antworten · 1.264.772 Aufrufe

Er hat lang gebraucht...aber wenigstens macht einer das maul auf.

Κ.Παπούλιας: Ξύπνησε μετά τις γερμανικές σφαλιάρες;

15-02-2012 19:09:47
    4
    Mετά από τόσες σφαλιάρες που μας έχουν ρίξει οι Γερμανοί και οι γερμανόστροφοι της Ευρώπης, ε, μόνο οι νεκροί δεν θα ξύπναγαν και έτσι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας τελικά είναι ο πρώτος Έλληνας θεσμικά επίσημος που αντιδρά στον εξευτελισμό των τελευταίων ημερών προς την Ελλάδα που ασκούνται από Ευρωπαίους αξιωματούχους και ειδικά του Γερμανού υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

Ο κ. Παπούλιας κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας και την ενημέρωση που είχε από την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία για τα αμυντικά θέματα εκδήλωσε σε υψηλούς τόνους την ενόχλησή τους για το ύφος και τις απαιτήσεις του κ. Σόιμπλε.

«Ολοι έχουμε χρέος να βάλουμε πλάτη για να περάσουμε την κρίση. Δεν δέχομαι να λοιδορείται η πατρίδα μου από τον κ. Σόιμπλε, δεν το δέχομαι σαν Έλληνας. Ποιος είναι ο κ. Σόιμπλε που μπορεί να λοιδορήσει την Ελλάδα; Ποιοι είναι οι Ολλανδοί; Ποιοι είναι οι Φιλανδοί; Εμείς πάντοτε είχαμε την υπερηφάνεια να υπερασπιστούμε όχι μονο τη δικιά μας ελευθερία, όχι μονάχα τη δικιά μας πατρίδα, αλλά την ελευθερία της Ευρώπης», τόνισε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας.

«Δεν θα επικαλεστώ τα κοινότυπα του Τσόρτσιλ για την ηρωική αντίσταση των Ελλήνων. Τα ξέρουμε εμείς, τα ξέρουν οι παππούδες μας, τα ξέρουν οι πατεράδες μας», συνέχισε ο κ. Παπούλιας. «Ο παππούς μου ήταν ο πρώτος υπαξιωματικός τραυματίας στη μάχη των Βουκολιών στην Κρήτη, όταν πήγαν για να απελευθερώσουν την Κρήτη».

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, εξάλλου, κάλεσε την πολιτική τάξη της χώρας «να φανεί αντάξια της αποστολής της», και να ακολουθήσει το παράδειγμα που δίνουν οι στρατιωτικοί, υπογραμμίζοτνας ότι «πάνω από όλα είναι η σωτηρία του τόπου μας, η Ιστορία της Ελλάδας».

Xypniste bodia ellados.........

zur zeit kann man ja eine menge vom armenhaus europas lesen.. mir hängt es schon zum hals heraus.. schulden-griechenland, schulden-griechenland, schulden-griechenland, eurokrise-griechenland, eurokrise-griechenland, pleite-griechenland, griechenland-pleite u.s.w ihr seid voll peng ihr neu-griechen

Zitat Zitat von Alexandrovi Beitrag anzeigen
    zur zeit kann man ja eine menge vom armenhaus europas lesen.. mir hängt es schon zum hals heraus.. schulden-griechenland, schulden-griechenland, schulden-griechenland, eurokrise-griechenland, eurokrise-griechenland, pleite-griechenland, griechenland-pleite u.s.w ihr seid voll peng ihr neu-griechen
    fahr zur hölle du gestörtes etwas. wurdest von nem griechen mal so sehr misshandelt, dass du so nen hass schiebst?

Zitat Zitat von Epirot Beitrag anzeigen
    fahr zur hölle du gestörtes etwas. wurdest von nem griechen mal so sehr misshandelt, dass du so nen hass schiebst?
    Ich habe den Strolch mal gemeldet

da war ich schon nein ich hasse euch nicht ich verachte euch nur... weil ihr Identitätslose Neu-Griechen scheiße seid.. ist aber nur eine Persönliche meinung von einem echten Makedonen also hab dich nicht so du kannst ja weiter fyrom-themen zuspammen wie deine artgenossen und dann dir weiter die frage stellen warum ich euch so mag...

Wem juckt deine geistreiche Meinung?

Zitat Zitat von Greko Beitrag anzeigen
    Ich habe den Strolch mal gemeldet
    is gut! Judas

economicos
    da war ich schon nein ich hasse euch nicht ich verachte euch nur... weil ihr Identitätslose Neu-Griechen scheiße seid.. ist aber nur eine Persönliche meinung von einem echten Makedonen also hab dich nicht so du kannst ja weiter fyrom-themen zuspammen wie deine artgenossen und dann dir weiter die frage stellen warum ich euch so mag...
    Ok, Nachfaher von Alexander (griechisch für "Schütze") den großen mach dir eine warme Milch und geh ins Bett, damit du von den gloreichen Zeit von Hellas träumen kannst.

is gut! Judas
    du lutschst zu viel.....

???Ist er etwas???