BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 400 von 2068 ErsteErste ... 3003503903963973983994004014024034044104505009001400 ... LetzteLetzte
Ergebnis 3.991 bis 4.000 von 20675

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.674 Antworten · 1.258.934 Aufrufe

Zitat Zitat von kewell Beitrag anzeigen
    unser Land ist schon ziemlich von innen gespalten da können wir uns so einen Krieg nicht einfach leisten

Ich verurteile wie gesagt nicht die türkische Bevölkerung, sondern Erdogan und das Militär. Das grade das Militär es auf GR abgesehen hat, ist seit der Aktion "Balyoz" bekannt. Erdogan dagegen ist und bleibt Erdowahn.

Ach, es geht darum, dass die in griechischen Gewässern plündern möchten? Ich dachte es würde um zypriotische gehen. Das wäre ja noch mutiger.

Zitat Zitat von Zeus Beitrag anzeigen
    Ach, es geht darum, dass die in griechischen Gewässern plündern möchten? Ich dachte es würde um zypriotische gehen. Das wäre ja noch mutiger.

Nein, sie wollen in Kastelorizo und Umgebung nach Erdöl suchen

Wieso akzeptieren die denn nicht einfach, dass das griechisches Land ist?

Wieso akzeptieren die denn nicht einfach, dass das griechisches Land ist?
    Weil es um viel geld geht......und weil erdogan auf die usa hofft.

Zitat Zitat von Greekleon Beitrag anzeigen
    Weil es um viel geld geht......und weil erdogan auf die usa hofft.
    Und die U.S.A. ist wegen den unten genannten Gründen für Türkei? Also, wahrscheinlich?

Zitat Zitat von Apache Beitrag anzeigen
    το παιχνίδι με την ΑΟΖ το έχουμε χαμένο.ολα τα κράτοι που υποστηρίζουν διθεν την Ελλάδα κρέμονται από τα άρ......δια τις Τουρκίας. Οικονομικά η Ελλάδα έιναι τελειωμένη για αυτό έχουν μεγαλύτερα συμφέροντα αν υποστηρίξουν την Τουρκία.Πχ. Γαλλία, Αμερική ,Ρωσία οικονομικά δεν στέκονται καλά άραγε θα κάνουν την πάπια και θα κάνουν το χατίρι στους Τούρκους.
    Ετσι η Τούρκοι έχουν εύκολο παιχνίδι ιτε με τον ΑΟΖ ιτε με την Θράκη. Μεγάλη υποστήριξη έχουν τα μεμετια και από την Αλβανία και τα γυφτοσκοπια.ολοι τους τρίβουν τα χέρια τους.
    Να παρακαλαμε να μην μας πάρουν και τα σωβρακα
    Η Ελλάδα δεν έχει πολιτικούς πάρε τον ένα χτυπά τον άλλον είναι.

Το κσεπουλιμα τις Ελλάδας άρχισε από καιρό

Und die U.S.A. ist wegen den unten genannten Gründen für Türkei? Also, wahrscheinlich?
    Eher für die andere region.Mittlerer osten.Im großen und ganzen brauchen die Usa alle bei ländern in ihren reihen,da jede nation vorteile für sie erbringen.Momentan ist der Türkei der wichtige teil..........aber man weis nie wie sich alles in naher zukunft dreht.
    Ich erinnere dich nur an der zeit (ca 2 jahre)als Erdogan mit dem Iran extrem gut konnte.Wie schnell Amerika dir deine grenzen als player reduzieren kann ist ihnen damals sehr schnell beigebracht worden.
    Das problem der Griechischen regierungen ist...............das sie nur geben,aber nichts fordern.Nicht nur im fall der Ägais.

Viele sollten mittlerweile wissen, dass ich die Türkei mag, aber gewalttätig sind die schon. Denkst du, dass das wirklich so weit kommen könnte?

Was war denn seine "Ausrede"?

Ich gehe mal aus Du meinst den Erklärer des geschminkten Torwarts!?!?!

Nun ja, er fragte mich, weil ich mich über die bemahlung lustig gemacht hab, ob ich wüsste wo her diese Bemahlung stammte und ob ich wüsste was die grauen Pudel für n Verein wär.

Ich meinte, dass das doch der Verein der schwulen Hundebesitzer sei (wobei ich nicht weiss ob nun die Hunde oder die Mitglieder schwul wären).

Darauf hin stand er aufgeplustert auf. Ich tat das selbige und bat ihn sich einen Gefallen zu tun und sich wieder hinzu setzten. Was er auch brav getan hat. Mittlerweile begrüßen wir uns auch brav, wenn wir uns begegnen.

Aber so Deppen gibts überall.

Und ich könnte aber auch Stories von extrem netten und intelligenten erzählen.

Sollte jeder mal sehen.......

- - - Aktualisiert - - -

Γιατί οι Αμερικάνοι θέλουν να εκραγεί το ηφαίστειο της Σαντορίνης....

Ξέρεις Poker? Aπέδειξε το ΕΔΩ λαμβάνοντας μέρος στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΟΚΕΡ! Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ Τι συνέβη τους τελευταίους μήνες: Κάποιοι λένε για υποθαλάσσιες πυροδοτήσεις πυρηνικών όπλων μικρής ισχύος στο ευρύτερο Κρητικό πέλαγος ...
    Που είναι η αλήθεια ? Ποιοι ξέρουν ? και γιατί όλα αυτά ?
    Ερωτήματα που εκ των προτέρων σας λέμε πως δεν θα απαντηθούν γιατί απλά ούτε εμείς ξέρουμε απλά εμείς έχουμε συλλέξει μια σειρά αδιαμφισβήτητων ντοκουμέντων και γεγονότων, θα προσπαθήσουμε να βάλουμε σε χρονική σειρά και εσείς να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.
    Τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν οι αναφορές για Αμερικάνικο πλοίο με την ονομασία MAERSK PEARY, στον τύπο του πλοίου αναφέρεται ότι είναι Military Ops, δηλαδή πλοίο στρατιωτικών επιχειρήσεων και πολλοί πιστεύουν πως είναι αυτό πίσω από τις περίεργες δονήσεις στην νότια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα Έλληνες αεροπόροι αποκλείουν το ενδεχόμενο οι δονήσεις αυτές να οφείλονται σε βολές μαχητικών όπως προσπαθούν να πλασάρουν αρμόδιοι.
    Οι φόβοι ότι η Σούδα κρύβει πυρηνικά έρχονται στο προσκήνιο με το άνοιγμα των αρχείων του Φόρεϊν Οφις που δόθηκαν στη δημοσιότητα με καθυστέρηση 30 χρόνων! Στα απόρρητα αυτά έγγραφα, αποκαλύπτεται ότι οι Άγγλοι το 1975 ουδόλως ενδιαφέρθηκαν για την αποχώρηση της Ελλάδας από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ, όσο ανησύχησαν μήπως και διαταραχθεί το πυρηνικό πρόγραμμα στη Σούδα, για το οποίο μάλιστα η τότε κυβέρνηση είχε δώσει εγγυήσεις!
    Εδώ και 30 μήνες περίπου το ηφαίστειο της Σαντορίνης δείχνει όλο και εντονότερα σημάδια ενεργοποίησης του. Συνεχείς μικροδονήσεις, οι οποίες σπάνια ξεπερνάνε τα 3.2 Ρίχτερ καταγράφονται καθημερινά στην περιοχή από την Μήλο, την Νάξο μέχρι τα νότια παράλια της Κρήτης, την Κάρπαθο και την Ρόδο.
    Από τον Αύγουστο όμως του 2012 και μετά έχουμε μια σειρά γεγονότων που προκαλούν ανησυχία, όπως μαρτυρίες για δονήσεις που έχουν γίνει αισθητές, στα Χανιά, το Καστέλι και το Ρέθυμνο σαν να γίνεται σεισμός 10 Ρίχτερ ελάχιστης όμως διάρκειας. Οι αυτές δονήσεις έγιναν αισθητές και την Μήλο και την Άνδρο που είναι κοντά. Όμως κανείς δεν εξηγεί το γιατί οι δονήσεις δεν κατεγράφησαν από σεισμογράφους που βρίσκονται εκεί κοντά, παρά μόνο από τον σεισμογράφο του ΤΕΙ στα Χανιά!
    Την Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012 είχαμε αναρτήσει θέμα με τίτλο “Ακυρώθηκε το γεγονός που φέρετε να έγινε στις 6.55 στην Κρήτη” μάλιστα έτυχε, να έχουμε κρατήσει το ειδικό πινάκιο που εκδίδει, το Σεισμολογικό Ινστιτούτο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο στην on line σελίδα που μπορεί ο καθένας να παρακολουθεί τους σεισμούς, σε ολόκληρη την επικράτεια και έχουμε μόνιμα στην αρχική σελίδα του blog μας αριστερά και την επόμενη ημέρα δεν υπήρχε τίποτα ! Δόνηση 4,0 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που στην αρχή είχε εντοπισθεί στα 16 Χιλιόμετρα από το Ηράκλειο και μετά από νεότερη επεξεργασία είχε προσδιοριστεί στα 31 χιλιόμετρα, είχε καταργηθεί από το πίνακα και για του λόγου το αληθές δείτε τα ντοκουμέντα
    Ακόμα ένα περίεργο και ανησυχητικό γεγονός το οποίο και ¨ θαφτηκε” μετά είναι με το πλοίο της γραμμής από Κρήτη προς Πειραιά στα ξημερώματα της 27ης Αυγούστου το οποίο αναγκάστηκε σε ελιγμό “πανικού” για να αποφύγει “σταθερό” αντικείμενο πάνω στην ρότα του και πλησίον της Μήλου.
    Είναι πολλά τα ευρήματα που θα μπορούσαμε να σας παρουσιάσουμε αλλά θα ήταν κουραστικό, το σημαντικό είναι πως στο Νότιο Αιγαίο παίζεται ένα βρόμικο πιθανός “ενεργειακό” παιχνίδι και ίσος μια βίαιη γεωλογική αναταραχή βοηθούσε κάποια σκοτεινά συμφέροντα. Όλα όμως τα ενδεχόμενα να είναι ανοιχτά !

Πηγή: http://www.to-mati.gr/archives/giati...#ixzz2Lok3Ga1T

Zitat Zitat von Hellenic-Pride Beitrag anzeigen
    Fakt ist, dass dies griechisches Territorium ist, diese Gewässer griechische Gewässer sind
    Für die Griechen ist es griechische Gewässer, für die Türken nicht.
    AkdenizMunhasirEkonomikBolge.jpg
    Das Problem muss zwischen den beiden Staaten gelöst werden. Nützt nicht sich irgendwo zu beschweren.